Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 18:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Juul, 2006 22:42 
Mure selline, et autol(stratus 2,5 v6 1995 a)klõbisevad hüdrotõukurid. Kui kalliks võib nende vahetamine minna ja kui kaua võib sõita selle klõbinaga ringi ilma, et midagi ei juhtuks(palgapäevani veel aega)?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Juul, 2006 0:35 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ega sest midagi hullu ei juhtu kui nad mõnda aega klõbisevad. Autol on võimsust pisut vähem kui klapid korralikult ei avane


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Juul, 2006 14:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Escorti kärakal vahetasin ükskord hüdrotõukurid ära. Õli ei vahetanud, aga Sul soovitan. Võib-olla saad tõukureid ujutada või näiteks keeta enne õli sees, kui sisse paned - oht selles, et käivad nad alguses ju kuivalt. Vaja oleks, et natikenegi seda õli sinna sisse saaks, enne kui käima paned.

Tookord oli lugu selline, et käima pannes klõbises nati edasi. Helistasin ühele remondimehele, too ütles, et alguses vast nati klõbisebki. Aga lugu lõppes sellega, et kolin läks aina hullemaks. Peale 20 km sõitmist oli kapoti all täielik põrgu lahti - keegi peksis nagu haamriga. 3 tõukurit läks vahetusse ja nukkvõlli ääred olid praagid tõukurid ümmarguseks peksnud.
Kauplus vahetas vigased tõukurid küll välja, aga siiani ei tea, kas tegin ise midagi valesti või olid jupid tõesti praagid.

Vanamees võttis mu vanad tõukurid lahti, puhastas ära ja sõitis enda kärakaga tükk aega nendega veel, muiduigi mitte ilma klõbinata, aga asi töötas päris talutavalt.

vot selline lugu...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Aug, 2006 0:04 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Offtopic lugu hüdrotõukuritest :)

Hüdrotõukur on müstiline loom küll.
Nii kümne aasta eest sai kord nähtud ühte Opel Recordit mis oli paari päeva eest autoturult ostetud. Algul oli kõik ilus ja kena olnud. Sai natuke sõita, hakkas asi vahele jätma, eest ja takka plärtsuma. Õhumõõtja lõi muudkui plaks ja plaks tagasi. Selgus siis, et klapid ei sulgu - pooled klapid koguaeg lahti. Said siis tõukurid välja võetud - nii kinni, et ei liigu kuhugi poole. Löö või haamriga. Suure vaevaga said kahtede näpitsatega lahti kangutatud ja tõukuri pooled diiselkütuse ees ära loputatud ja siis...
nagu nõia väel...
paned tõukuri kokku ja see käib nigu miilenki :lol:
Ilmselt oli siis müüja miskit vinget õlilisandit õlile hulka pannud. Hiljem tuligi mees tagasi saalesid vahetama mille kolksu oli siis imevahendi abil varjatud ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Dets, 2009 18:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Räägime siis hüdrotõukuritest. 2,5tdi Kas nende mittetöötamine võib põhjustada mootori tahmamist. Ja üks silinder justkui osalise tööajaga. Ennem kaante vahetamist võttis küll jahutusvedelikku, kuid töötas kui šveitsi kell. Uutel kaantel (kasutatud) olid omad tõukurid (jumalteab, mis olukorras) küljes. Sellest siis nende kahtlustamine... Pihustiotsad uued, hommikul käivitub ilusti, aga paterdama jääb isegi sooja mootoriga. :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Dets, 2009 21:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Ahjaa, ja kas on võimalik kuidagi testida või millestki aru saada, kui töötav/mittetöötav on hüdrotõukur?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Dets, 2009 21:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Hüdrotõukuritega ei tasu jamada. Olen kuulnud lolle jutte, et tõukur tuleb enne paigaldamist kokku suruda. Tee seda ja viska see tõukur kohe minema, sest pressiga vajutab ühe vajaliku klapikese tagurpidi. Õlis keeta? Sellist asja pole ma küll kuulnud. Poest ostes on uutel tõukuritel õli juba sees. Kogu pakend ujub õlist. Alguses klapid tõesti klõbisevad, aga see kestab ehk 30 sekundit (eeldusel, et õlitusega on kõik korras ja kanalid lahti). Enne paigaldamist peaks uurima, kas antud masinal reguleeritakse hüdrotõukureid, või mitte. Näiteks 2,6 omegal olid tõukurid reguleeritavad ja vale reguleering jättis mulje, nagu oleks tõukurid rikkis. Muus osas ei ole nende vahetamises mingit kunsti. Vanad tõukurid võivad halvasti oma pesadest välja tulla, sest tasapisi koguneb tagikiht tõukuri käiguulatuse serva. Enne uute paigaldamist oleks hea see rant eemaldada, aga nii, et ei vigastaks tõukuri pesa. Mida suuremad kriimud pesas on, seda rohkem õli hakkab tõukuri kõrvalt läbi tulema ja seda kehvemini töötavad uued tõukurid. Tööpõhimõte on selles, et klapivahesid reguleeritakse mootori õlisurvega (seepärast nad ka plagisevad alguses, aga surve tõustes jäävad vaikseks).

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Dets, 2009 16:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Aga on võimalik millestki aru saada, kas tõukur on omadega õhtal või veel toimiv?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Dets, 2009 20:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Päris täpselt ei oskagi vastata, aga olen näinud vanasid tõukureid, mida andis peos kokku suruda ja vedru lükkas tagasi. Uue tõukuriga nii teha ei saa. Arvan, et selline vedrutamine ongi tingitud sellest, et klapikesed tõukuri sees ei pea enam (tõukur ei tööta enam). Sellisel juhul peaks klappide plagin selgelt kuulda olema. Mõnedel juhtudel saab mittetöötavat tõukurit kindlaks teha töötava mootoriga. Selleks tuli eemaldada klapikambri kaan, käivitada mootor ja lasta tal töötada tühikäigul. Sellise taktikaga on võimalik isegi näpuga katsuda, kas nookur tõuseb sujuvalt, või on seal tuntav lõtk (muidugi tuleb olla väga ettevaatlik). Paraku ei saa sedasi iga masinaga teha. Mõnda ei saa käivitada ilma klapikambri kaaneta. Eriti uuemate mudelite puhul tasuks enne uurida, kas selline teguviis on mootorile ohutu.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2009 23:13 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 19 Dets, 2009 23:58
Postitusi: 32
enne tõukurite peale panemist peaks ikka tõukurid ka tühjaks tegema õlist muidu saavad klapid pähe.kui tõukurid on õli täis ja hakata käivitama mootorit siis alguses klapid ei sulgu korralikult. kuid kui auto mootor on töötanud ja siis tõukur annab vetruma on ta õhtal omadega.teine kord aga on endale lihtsalt mustust sisse korjanud ja ei lase enam õlil välja tulla siis jäävad klapid lahti ja auto ei käivitu.õlist tühje tõukureid saab tõesti kokku suruda kuid nad ei pruugi kohe nässus olla vaid seal pole lihtsalt õli


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hüdrotõukurid
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Dets, 2009 23:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Nagu mainitud= tõukuri kokkusurumine selle kasutuskõlbmatuks muutmisega. Praktikas tõestatud. Olen pigaldanud kõik tõukurid nii, nagu need pakendis on ja probleeme pole mul küll olnud.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia