edwin kirjutas:
aga immo on puldist! mitte v6tme sees!
Sul on siis see vanem variant, aga see ei muuda asja. Ametlikus dokumentatsioonis on kirjas, et aktiveeritud immobilisaatori deaktiveerimise ainus võimalus on UNLOCK nupp puldil. Siin ei aita isegi aku lahti ühendamine ega muud trikid. Immobilisaator informeerib PCM-i (Powertrain Control Module, mis tegelikult takistab mootori käivitumist kütuse ja süüte blokeerimisega) enda seisundist. Passiivne blokeerimine toimub automaatselt isegi siis, kui LOCK nupule ei vajutata, viie minuti pärast süüte välja lülitamisest. Pole teada, mis juhtub, kui immobilisaator eemaldada enne seda aega, st. kui ta veel ei ole aktiviseerunud. Igatahes on raske uskuda, et autot õnnestub käivitada, kui immobilisaatori plokk on eemaldatud.
Kuid on üks teine huvitav seik. Nimelt on PCM-s loendur, mis näitab, mitu korda on mootorit käivitatud. Kui see on alla 20, siis immobilisaatorit ei saa aktiviseerida ja mootori käivitamist ei takistata. See on nii tehasest välja tulles. Müüja peab selle loendaja enne müümist vastava seadme abil muutma. Seadme puudumisel võib ka lihtsalt mootorit 20 korda järjest käivitada. Kui kuidagi õnnestuks see loendaja uuesti nullida, siis saaks ehk ka mootorit ilma immobilaiserita käivitada. Sellekohane ametlik info puudub.
Allpool on kogu 1977 Stratuse immobilaiseri kohta käiv info.