Tänane kuupäev Laupäev 18 Aug, 2018 23:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Aku tühjenemise probleem
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Juul, 2006 10:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Ei taha kuidagi vool akus seista. Sai uus aku ostetud,kuna esialgu pakuti ,et vana on omadega läbi. Nüüd aga kipub ka see uus paari päevaga tühjaks jooksma. Laadimine on korralik aga arvatavasti jääb mingi tarbija järgi mis aku tühjaks tõmbab. Millest alustada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Juul, 2006 13:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Oli sama jama kunagi - tööautol põles kindalaeka tuli kogu aeg!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Juul, 2006 14:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Juun, 2006 22:37
Postitusi: 58
kontrolli kõgepealt, et mingi valgusallikas ei ole taha jäänud, seejärel vaata üle alarmi tarbivus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Juul, 2006 19:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Apr, 2006 21:04
Postitusi: 128
Asukoht: Soome/Jõgeva
keera süüde korralikult välja.Nii et armatuuris spidoka näit ka ära kustuks.Selleks on sul süüteluku juures üks nupp ,mis tuleb alla vajutada ja samal ajal võtit veel üks nõks tagasi keerata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 0:42 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Võimalik on veel, et näiteks võimendi on koguaeg sisse lülitatud, signa või immo on kehvasti paigaldatud ja tarbivad üleliia voolu või on mõni generaatori dioodidest on lühises ja vool kaob seda kaudu.
Eks ikka tuleb ampermeeter aku otsa vahele panna ja siis kaitsmeid välja sikutama hakata.
Alati jääb veel selline võimalus, et aku on tegelikut täis aga näiteks starteri puksid on kulunud või mõni ühendus kehv ja seetõttu ei jaksa autot käivitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 9:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
anjolle kirjutas:
Alati jääb veel selline võimalus, et aku on tegelikut täis aga näiteks starteri puksid on kulunud või mõni ühendus kehv ja seetõttu ei jaksa autot käivitada.


Tuttava Escortil ol sarnane jama. Starteri puks oli läbi ja iga kord kui käivitas, siis selline tunne nagu aku tühi ja starterit vedada ei jõua.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 20:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3133
Sõitsn kunagi ühe linkuga mis ei läinud kuumalt käima ja sellel oli süüde vale ning kuumast peast ei käivitunud ( nagu aku tühi )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 21:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Oberst kirjutas:
Sõitsn kunagi ühe linkuga mis ei läinud kuumalt käima ja sellel oli süüde vale ning kuumast peast ei käivitunud ( nagu aku tühi )
Nii juhtub siis kui süüde on kole varane. Säde ja plahvatus toimub liiga vara enne ülemist surnud seisu. Teeb ainult "hõkk!" ja edasi ei lähe. Sama nagu vene tsiklid lõid vändast tagasi. Mul Taurusel oli kunagi sama nali. Neonil pole õnneks jagajatki mida annaks paigast liigutada ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Dets, 2015 10:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Nov, 2015 23:32
Postitusi: 7
Tere,

Tõmban vana teema üles.

Sai ostetud uus aku, aga hommikuti käima veab väga vaevaliselt.
77 AH 780

Täna hommikul enam üldse ei läinud käima.
Käiab kohe alguses, esimese katsega väga vaevaliselt.
Lasin veel paar korda eelsüüdet, ikka käias ägisedes.
Siis veel paar korda eelsüüdet ja peale seda oli jõud täitsa kadunud.

Olen täheldanud ka, et sooja mootoriga, kui käivitada, siis ägiseb, ega taha korralikult mootorit ringi ajada.

Täna siis hommikul, peale seda kui aku ära kooles, sai krokodillid Mercedes Benz E-200 ( 2014 ) 100 kw. diisel külge pandud.
1 minut laadimist ja keerasin süüdet. ( krokodillid jätkuvalt taga )
Auto käivitus poolest pöördest, käivitusvool oli metsik, ja see vana diisel läks käima nagu täiesti uus auto.

Mis arvate, mis viga siin tasuks otsida?
Kas kahtlustada, et aku mis müüdi on vigane?
Sest ka peale pikka sõitu, kui autot käivitada, siis käivitusvool on väga nadi.
Või hoopis mõni muu häda võiks olla?

Tänan nõuannete eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Dets, 2015 11:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 987
Asukoht: Harjumaa
Esimese asjan kontrolli üle laadimine. Kui täkku andes kerib nagu hull, siis nähtavasti ei suuda genekas sul akut piisavalt laadida. Kasuks tuleb ka nii geneka kui ka aku, starteri ja massijuhtmete ühendused puhastada ja korralikult pingutada.

_________________
GMC Sierra 2500 6.5TD
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Dets, 2015 13:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 653
Mis siin ikka kohvipaksu pealt ennustada.
Voltmeetriga saad teada, kas hommikul on piisavalt volte veel sees, kui väheneb, siis ampreid mõõtes saad üles otsida "parasiit" tarbija.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia