Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 9:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Suur kütusekulu
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Juul, 2008 22:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 08 Sept, 2007 14:30
Postitusi: 12
TERE inimesed.
Küsimus on järgmine:
Minu Stratuse 2.5 kütusekulu maanteel on 12 - 13l 100km. kohta
See on palju rahuliku sõiduga, kindla sõidukiirusega.
Engine tuli ka kustub ilusasti peale käivitamist, seega pole mootori diagnostikat ka tarvis teha.
Mida peaks vaatama, kontrollima enne teenindusse pöördumist? Ehk saan ise hakkama ja säästan raha.
Näiteks kütusetorud ,mõni andur või muud sellist, ootan teie arvamusi , eriti nendelt , kel autodest teadmisi on ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Juul, 2008 23:39 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kas rehvid on õige suuruse ja rõhuga?
Ega pidurid peale ei jää? Kas auto veereb kergelt - on seda võimalik üksi tasasel teel lükata?
Ega esisilla seaded paigast pole, ega rehvi ei söö või ei kisu?
Ega ei ole katuseboxi või pakiraami?
Millised on mootori pöörded 100km/h korral?
Kas tegu on automaat- või manuaalkastiga masinaga? Mis käiguga sõidad?
Kas käigukastis on ikka õige õli?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 8:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 08 Sept, 2007 14:30
Postitusi: 12
Käigukast on automaat, seega manuaalist liitri võrra suurem kütusekulu on ok.
Pööreded 100km/h kusagil 2500 rpm ka norm.
Ülejäänd loetletud asjad on ka korras
Ps. automaatkastide remondiga olen tegelenud ka mõne aasta elus, selle vead välistan täielikult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 8:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 08 Sept, 2007 14:30
Postitusi: 12
Ja ma ei vea midagi katusel, haagist ega sõida esimese käiguga
Laupäeva õhtul siis vaatan auto alla ning ma arvan et kusagil on lihtsalt leke


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 9:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kui Sul kusagil leke on siis peaks ju ka ööga välja tilkuma,seega ka kütusenäidik kukkuma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 9:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
leke võib vabalt olla ka peale pumpa. siis lekib ainult kui süüde sees

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 9:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Kapsu kirjutas:
Kui Sul kusagil leke on siis peaks ju ka ööga välja tilkuma,seega ka kütusenäidik kukkuma.

Kui leke on peale pumpa, siis lekib ainult siis, kui pump lööb. Samas peaks bensiini haisu tunda olema


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 10:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 08 Sept, 2007 14:30
Postitusi: 12
Ongi bensiini haisu tunda peale käivitamist


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 11:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kas sa selle varjandi juba välistasid et segu on siga-rikas? Lambda või millegi taolise tõrge ja auto arvab, et peab "toorest" peale keerama. Siis on ka bensu hais järgi. Ja kulu on ka mitu suurusjärku suurem.

Lincolnil mul bensu hais isegi siis järgi kui auto seisab, sest peale talvist seismist oli segu nii rikas, et väljuvaid gaase oleks vabalt võinud järgmise auto kütteks kasutada. Mr Green

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 11:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
krt ei oska ainult kohe öelda kuidas seda testida. mingit pinget mõõta, või siis üldse tagant ära ühendada. Ilma lambda'ta peaks olema ka parem kui rikkis lambda'ga. Anjolle ehk targem selle koha pealt :)

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 14:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Stratus peaks sellise vea järjel chek engine põlema lööma,kui lambda vigane.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 16:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 08 Sept, 2007 14:30
Postitusi: 12
Arvan täpselt sama


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2008 22:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Igaks juhuks võib töötava mootoriga lambda sigaanljuhtemest pinget mõõtma peaks klõikuma seal 0-1V vahel.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Juul, 2008 17:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 08 Sept, 2007 14:30
Postitusi: 12
Ühendasin lamda üldse lahti, pöörded nagu enne normis, Chek engine ei hakanud põlema, sõidan siis mõnda aega ja vaatan kas bensiinikulu on teine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Juul, 2008 11:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Mai, 2007 22:54
Postitusi: 14
Asukoht: tallinn
2.5 v6 on 2 lambda andurit.millise lahti ühendasid.mul oli sama probleem,kütuse kulu suur chek eng ei põlenud,käisin diagnostis,öeldi et esimene lambda läbi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia