Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 5:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juul, 2007 0:03 
Terv ! Selline mure, et kui auto panen hommikul käima, töötab mootor tühikäigul paar minutit ja siis sureb välja. Käivitan uuesti ja rohkem välja ei sure. Kui seisab jälle pikemalt u. pool päeva, siis sama jama jälle. Armatuuris mootorituld põlema ei löö. Milles võiks asi olla. Küünlad juhtmes eelmine kevad vahetatud. Kütustega( 95/98 ja lisandid ) olen ka proovinud, ei mõjuta. Auoks Stratus 2,5 aut. aastast 95. Kui kohe peale käivitamist sõitma hakata, siis sureb välja üldjuhul esimesel ristmikul, nii kui jala gaasipedaalilt võtan. Teeb korra selle pulli ära ja edasi kõik ok. Andke nõu kust mida otsida.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juul, 2007 20:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Mai, 2006 22:36
Postitusi: 86
Asukoht: Niitvälja
Enne Chryslerit oli mul Sierra. Temal oli sama pull. Viga oli anduris mille nimi on Throttle Position Sensor (TPC). Asub teisel pool seda võlli kuhu jõuab gaasipedaali tross. Äkki sama asi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Juul, 2007 23:55 
Kas seda anduri tööd saab ka koduste vahenditega kuidagi ise kontrollida. Kui mootorituli põlema ei lähe, kas stendis või arvuti taha pannes ka näitab seda viga, kui on selles asi. :think:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Juul, 2007 2:10 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui oskad kasutada tavalist testrit siis on selle anduri testimine lihtne. Tegu on klassikalise potensiomeetriga. Ühest otsast tuleb toide peale (5-8V), teine on ühendatud massiga ja kolmas peaks sujuvalt, vastavalt siibri asendile, ühest äärmusest teise muutuma.
Muidugi on võimalik OBD2 testiseadme abil vaadata ka signaali kõverat nii nagu seda mootori "aju" näeb tingimusel, et masin on OBD2 süsteemiga ühilduv.
Kuigi kahtlen, et viga selles on. Pigem panustaks mõnele temperatuuriandurile või tühikäigu klapile.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Juul, 2007 18:15 
Küsiks, kas see tühikäiguklapp on väike el. mootor, mis teatud asendites midagi liigutab. :think:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juul, 2007 1:39 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
vihmamees kirjutas:
Küsiks, kas see tühikäiguklapp on väike el. mootor, mis teatud asendites midagi liigutab. :think:
Just. Kui täpsem olla siis klapiga ühendatud samm-mootor. "Aju" reguleerib selle abil, kui palju õhku siibrist mööda pääseb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juul, 2007 8:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2007 20:55
Postitusi: 27
Asukoht: tartu
..et siis sellest seisma jäämisest ,kunagi oli ford scorpa ja temal jamas tühikäigu mootor.lugedes mure toimis samuti.kas ka stratusel seda on ja kus ei tea veel... aga scorpal võtsin vidina maha ja puhastasin ära -oli seest tahmane ja must ,peale puhastamist mootoril nagu uus hingamine :pai:
scorpa oli 2,9 v6

_________________
kunagi oli ziguli


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia