Tänane kuupäev Kolmapäev 12 Dets, 2018 13:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Juun, 2016 1:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Aug, 2013 23:55
Postitusi: 94
Asukoht: Tartu
Üks küsimus Stratuse kohta. Nimelt on sarnane probleem esinenud kahel Stratusel kunagi ühel hullemini kui teisel praegu.
Eelneval Stratusel oli mootoripeal see olev plastik pottike või lisa kapsel mis on ühendatud õhutoruga mis läheb üheltpoolt mootorisse ja teiseltpoolt õhufiltrisse, eelmisel stratusel oli see täiesti lahti ja ära väsinud ja paindunud, sai lisaõhku ja puterdas kiirendamisel minek oli kehva ja esimeselt käigul teisele põhjakaasiga vahetas umbes 2-5sekundit, lihtsalt pöörded põhas üürgasid ja minek oli väga kehva jõudu pole üldse ja ootas nagu ja venitas käigu vahetus, lõpuks nagu mõtles ära ja vahetas käigu ja hakkas edasi kiskuma kohe, lõpuks ei saanudki seda täielikult kokku lapitud.
Saime aru ,et kõik õhutorud peavad korralikult kinni olema. Tegemist oli samuti 2.5 99a Stratusega

Nüüd aga on palju korralikuma tehnikaga Stratus, aga kohapeal natuke väriseb või nagu õrnalt puterdaks, samas see nii vähe ,et kes ei tea Stratuseid ei märkaks midagi, aga ma saan aru mingi värin on vale ja ei saa aru mis see on, natuke gaasi andes kohe läheb paremaks ja kaob värin ära ja on nagu peab olema pehkme ja sujuv. Ühesõnaga natuke kohapeal väristab teine asi kui aga gaas korralikumalt panna on kuulda võtab lisa õhku ja selline poomise hääl on alguses, kui kiirelt gaas korra põhja lüüa lööb sellise poomise hääle, ja ahmiks nagu õhku, samas ei midagi hullu, sõitmist ei sega otseselt, lihtsalt kuulda võtab lisaõhku küll aga mis tekitab küsimusi on see ,et panen gaasi põhja kiirendan lasen esimese käigu lõpuni pöörded umbes sinna 6000 juurde siis sellin natuke nagu puterdamise hääl ja õrn jõkerdamine nagu bensiin saaks otsa mõtleb umbes 1-2 sekundit siis vahetab käigu ära, ja käigu vahetab ilusti nagu peab kast kena, siis teine käik sees kiirendab natuke nagu jälle puterdades ,et bensiini poleks või kohe tunda ,et ei kaku edasi maksimum jõuga ja esimese käigu lõpus ka nagu ei läheks maksimum jõuga see viimane lõpp 1-2 sekundit selline nagu rögane hääle mõtleb ja puterdab ja siis vahetab käigu uuesti mökerdab nagu oleks vaja torud puhtaks lüüa ja siis läheb edasi.
Just kontrollisin üle selle õhuplastik kapsli mis mootori peal on korralikult kinni ja õhufiltri kopsisin puhtaks lihtsalt, tundus kõik on nagu peab ei midagi ebatavalist, millest see olukord võib olla, kas see ,et ahmib natuke lisaõhku võib anda selle puterdamise kiirendamisel 1käigult teisele vahetades, kui jah kes oskab sellega tegeleda, või mis asi see üldse on :D
Loodan ei jäänud väga segases, aitäh kõik kes viitsivad süveneda!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Juun, 2016 1:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Aug, 2013 23:55
Postitusi: 94
Asukoht: Tartu
Täna sai tehtud õli vahtus täissüni vastu ja uus filter, avastasime ,et kui küünla piibu maha võtsime ,et all küünla juures on õline kõik, klapikambri kaane tihend lekib läbi, aga ei tahaks uskuda ,et selleks mingi probleem võiks olla mis puudutab seda kiirendust, aga vb sellest tuleb kohapeale puterdamine??


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia