Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 2:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Dets, 2015 19:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 14 Dets, 2015 10:56
Postitusi: 36
Päeva esmane käivitamine külma mootoriga on väga raske - starterit tuleb pikalt käiata ja käima läheb alles kolmanda-neljanda korraga. Vahetasin täna küünlad uute vastu (vanad olid juba väsinud), kuid ka see muutis vaid juba käiva muuturi häält siidisemaks. Käivitamine on endiselt raske töö ja paras ketramine.
Kellelgi aimu, mis seda põhjustab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Dets, 2015 14:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Ei saa kütust piisavalt kiiresti kätte?

Proovi nii, et hommikul keerad süüdet sisse-välja mõbeks sekundiks, nii 3-4 korda ja alles viimasel korral annad starterit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Dets, 2015 16:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 14 Dets, 2015 10:56
Postitusi: 36
Tänud! Proovin ja vaatan, kas paraneb. Aga ilmselt peab sellel ikkagi põhjus olema: Ei saa kütust piisavalt alguses vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Dets, 2015 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 14 Dets, 2015 10:56
Postitusi: 36
Proovitud. Vahet pole - läheb ikka käima peale pikemat käiamist. Kui korra käima läheb, siis võib mootori seisma jätta ja see võtab koheselt taas jalad alla. Sõidab ilusti.
Küünlad on uued, kütust saab ta ka kätte. Olen mõelnud nii väntvõllianduri kui õhulugeja peale, kuid ei usu, et viga nendes on. Või ongi Chrysler selline Volga-laadne asjandus, mis lihtsalt pirtsutab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Dets, 2015 12:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Andurid jamaks kogu aeg, mitte ainult esmane käivitus.

Ega sul mingit veakoodi auto ei näita?

Mingi parasiitvool tõmbab aku öösel tühjemaks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Dets, 2015 21:35 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Bensiinifiltri vahetasid ära? Sümptomite järgi tundub nagu tule ja vee kokkusaamine võtab aega.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Dets, 2015 0:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 14 Dets, 2015 10:56
Postitusi: 36
Tänud vastuste eest! Mis parasiitvoolu puudutab, siis täna hommikul oli aku mingil põhjusel tõesti täiesti tühi. Ise kahtlustan, et ehk jäi mõni tarbija taha, kuid mis see olla võis - mitte ei tea. Seega midagi kusagil on mäda.
Veakoodi osas on natukene kehvad lood: värske omanikuna pole mul halli aimugi, kust ja kuidas seda lugeda... Eks tuleb õppida.
Bensiinifiltrit pole kontrollinud, kuigi ilmselt peaks, sest auto enne pikemalt seisnud ja eks see jätab oma jälje.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Jaan, 2016 13:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 14 Dets, 2015 10:56
Postitusi: 36
Süüdlane on ilmselt leitud ja selleks on streikiv kütusepump. Nimelt ei hoia pump süsteemis rõhku üleval ning külmade ilmadega lõpetab üldse igasuguse töötamise. Käivitusvussiga läheb käima, kuid üle kahe sekundi ei tööta. Seega tuleb uus pump otsida...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Veebr, 2016 15:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 14 Dets, 2015 10:56
Postitusi: 36
Väikene update: poleks iial osanud arvata, et ise nii rumala vea suudan teha. Olles autot üritanud ühte- ja teistpidi tööle saada, veendusin, et süüdlaseks on kütusepump. Nädal tagasi otsustasin, et võtan paagi maha ja eemaldan kulunud pumba.
Nagu ikka sellisel puhul, alustasin paagi tühjendamisega. Suur oli minu imestus, kui korgi eemaldamisel ei tulnud paagist tilkagi bensiini. Mis siis, et kütusenäidiku andmetel pidi paak lausa pooltäis olema (1/2).


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia