Tänane kuupäev Esmaspäev 20 Mai, 2024 22:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Süütelukuga probleem
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Mär, 2007 20:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Mär, 2007 19:28
Postitusi: 45
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55571510
Tere "Chryslid" .
Mure siis selline , et naine oskas maantel kraavi valli otsa sõita ja jäi põhjapeale kinni ... Väliseid kahjustusi pole märgata (põhaalust pole uurind) aga nüüd ei tule võti enam süütelukust välja, umbes nii nagu siis kui käik on sees , kuigi on parkingu peal ja armatuuril näitab ka , et on "P" ... :think: ..."acc" peale ei lase ka keerata ja armatuuril jääb käikude displei põlema ning raadio on ka aktiivne , muidu käivitub ja sõita saab ka.
Kas võib olla, et mingi andur annab süütelukule ikka signaali, et käik on sees, kuigi siis ei tohiks ju käivituda ka . Või on ikka ainult süüteluku anomaalia.


Viimati muutis Drover, Kolmapäev 07 Mär, 2007 12:31, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Mär, 2007 20:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Vaat Stratuse kohta täpselt ei tea aga Neonil on küll ka selline värk, et kui käigukang pole P peal siis süütevõti 0-asendisse ei lähe ja kui võti pole sees siis ei saa käigukangi P-asendi pealt ära liigutada. Minumeelest oli see lahendatud ühe peenikese trossiga mis käigukangi juurest süüteluku juurde läheb.
Ei imestaks kui ka Stratusel mingi trossike kuskil on. Peaksid ikka korra põhja all ära käima ja seal olukorra üle vaatama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Mär, 2007 13:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Mär, 2007 19:28
Postitusi: 45
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55571510
Ongi nii , et trossiga ühendatud :hi: , trossini jõdmiseks oli aind tükk tegemist , kaku armatuur kõik eest maha . Trossil on otsas pistiku laadne värgendus , ühendasin selle süüteluku küljest lahti ja :dance: . Osa probleemist nüüd lahendatud , võtme saab kätte , masin funkab ja aku juhet ei pea enam lahti ühendama. Vaja veel 2 tundi oodata ja siis õnnestub ehk raadio ka käima saada :roll:


EDIT: 31.03. :ok: sai siis ka lõpuks päiksepaistelisel laupäeval oma süüteluku probleem lahendatud , sai nimelt ka käigukangi ümbrus lahti võetud (kinnitus 4 tk. kruviga), trossi ja käigukangi vahel on üks liigend (plastik) millega nad on oma-vahel ühendatud , liigend ise koosneb 2 osast , mis on oma-vahel fikseeritud M6 muttriga , 10 võtmega (silmus) mutter natuke lahti keerates ongi võimalik liigendi osasid omavahel nihutada ja seega ka trossi pikkust süüteluku ja käigukanki suhtes muuta :roll:
Siit olekski pidand alustama :doh: ... kahe otsaga asi Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia