Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=30&t=12119
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  m1co [ Pühapäev 28 Juul, 2013 0:56 ]
Teema pealkiri:  Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?

Tere!

Soetasin omale pealtnäha korraliku Stratuse, kuid pärast umbes 100 kilomeetrist sõitu koju ja kapotti avades leidsin, et kapotialune on nii kuum, et kapotivarrast ei saa isegi kätte võtta.

Samas temperatuurinäidik oli ilusasti veerandi peal ja ventikas võttis end taha ja lülitas mõne aja pärast jälle välja. Samuti läks näidik natukeseks ka üle veerandi, nii et päris kinni ei olnud.

Kas on elektrooniline viga, et loeb temp'i valesti või on see normaalne, et kapotialune on nii tuline?

Kliimat tööl ei olnud sõidu ajal, kui see aitab.

Autor:  m1co [ Pühapäev 28 Juul, 2013 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?

Viga võib-olla termostaadis?

Autor:  rivo [ Pühapäev 28 Juul, 2013 18:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?

Kui viga oleks termostaadis, siis sul kuumeneks mootor üle või ei läheks soojaks. Kui jahutusvedeliku temperatuuri näit on normis, siis pole termostaadiga midagi pistmist. Vaata üle, et sul oleks igasugused palstkatted ja tuulesuunajad alles ja õiges kohas. Kui põhjakate on ise tehtud, siis see ei pruugi ka kapotialusel lasta jahtuda. Mootoriruumi jahutamiseks ei teki vajalikku õhuvoolu lihtsalt.

Autor:  maka [ Esmaspäev 29 Juul, 2013 23:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?

üldjuhul ongi kapotialune neil maru kuum, kui jahutusvedelik paisupaagis normis arvestades normtöötamisega termopaisumist jahutusvedelikul siis ei tohiks probleemi olla, ilmselgelt keedaks jahutusvedeliku välja kui oleks asi kriitiline. Omal 2 stratust ja mõlema kapotialused maru kuumad, lisaks veel üks puhtatõuline usakas mille kapotialune samuti tulikuum ilmselgelt see asi normaalne kipub olema.
muidugi võid võtmetrikiga veakoode lugeda, see peaks ära näitama kas kusagil mingi anduririke on või ei.

Igal juhul kui vigu ei tuvasta siis sõida rahulikult edasi, ja kui temperatuur sealkandis ei sobi siis võid ju kollektoritele vastavat teipi kanda mis oluliselt temperatuuri vähendab.

Autor:  m1co [ Teisipäev 30 Juul, 2013 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?

maka kirjutas:
üldjuhul ongi kapotialune neil maru kuum, kui jahutusvedelik paisupaagis normis arvestades normtöötamisega termopaisumist jahutusvedelikul siis ei tohiks probleemi olla, ilmselgelt keedaks jahutusvedeliku välja kui oleks asi kriitiline. Omal 2 stratust ja mõlema kapotialused maru kuumad, lisaks veel üks puhtatõuline usakas mille kapotialune samuti tulikuum ilmselgelt see asi normaalne kipub olema.
muidugi võid võtmetrikiga veakoode lugeda, see peaks ära näitama kas kusagil mingi anduririke on või ei.

Igal juhul kui vigu ei tuvasta siis sõida rahulikult edasi, ja kui temperatuur sealkandis ei sobi siis võid ju kollektoritele vastavat teipi kanda mis oluliselt temperatuuri vähendab.


Aitäh info eest!

Uurisin manuaalist, et termostaat avaneb klapid 83 kraadi peal, ju siis see ongi normaalne, et armatuuris temp. seier umbes veerandi peal siis, mitte poole peal nagu teistel autodel.
Niikaua kuni ei overheati päris, pole see kuumus minu jaoks tappev.
Küll olid mingid imelikud akuga seotud kuumaprobleemid jms. ja vahepeal genekas lõpetas isegi aku laadimise. Diagnostika järgi olid kõik temp. probleemid veakoodidena ja sai vahetatud temp. andur seal jahutusvooliku kõrval vms.

Autor:  KRANTS [ Kolmapäev 31 Juul, 2013 11:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?

mul sama pull GV 3.3 bensumootoriga. Mitmel korral on nii kuumaks kiskunud, et kapotivardaga on sõrmedele kena põletuse saanud. Ei tea, mis pull on, aga sõitmist siiamaani ei sega ja visuaalselt tundub kõik korras olevat.

Autor:  m1co [ Kolmapäev 31 Juul, 2013 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Stratus 2.5 '95 kapotialune VÄGA kuum?

KRANTS kirjutas:
mul sama pull GV 3.3 bensumootoriga. Mitmel korral on nii kuumaks kiskunud, et kapotivardaga on sõrmedele kena põletuse saanud. Ei tea, mis pull on, aga sõitmist siiamaani ei sega ja visuaalselt tundub kõik korras olevat.


Leidsin ka vist põhjuse. Tundub, et kapotialune läheb ülikuumaks tänu väljalaskekollektori "huvitavale" paigutusele mootori esiotsa.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/