Tänane kuupäev Laupäev 20 Apr, 2024 0:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juul, 2013 0:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Juul, 2013 23:18
Postitusi: 3
Ehk keegi oskab nõuandega aidata? Tulin sõidust ei mingit probleemi käis ideaalselt jätsin mootri seisma seisis hommikuni ja enam ei käivitu. Sädet ei ole küünaldel! Mis võib olla sagedamini esinev põhjus, kas süütepool või jagaja andur, mis matsu jagab. Kuidas on võimalik neid kontrollida ja kas üldse? Uurides seda foorumit ei saanud ka teada kus asub see andur? Ehk on kedagi, kes paari sõnaga selgitaks? Kus on see anduri asukoht mootoril ja tema kontrolli võimalus? Kuidas saab jagajast süütepooli kätte või kuidas eemaldada kogu jagaja mootorist ja kuidas et pärast süütemoment paika jääks? Kui siis lühidalt, tester olemas elektriga läbisaamine normaalne, puht praktilist lähenemist vaja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juul, 2013 7:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Juul, 2013 23:18
Postitusi: 3
Jaga kaan korras ja defektita, rootor korras.Kõrgepinge puudub süütepoolist tuleval väljundil. Jagajasse läheb kaks pistikut, milline ots on anduri oma ja kas on andurit võimalik kuidagi mõõta ja kus asub?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Juul, 2013 9:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Aug, 2010 14:15
Postitusi: 21
minul oli sama probleem ja viga oli vända anduris.asub kuskilseal jagaja all must jublakas ühe poldiga kinni ja pistik järgi. et see üles leida sain sõbralt sellise valgusega vooliku millel kaamera teises otsas ja leitud ta oligi. vahetati ära ja asi korras. muidu puudus säde samamoodi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Juul, 2013 7:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Juul, 2013 23:18
Postitusi: 3
Aitähh vastuse eest! Sama probleem aitas anduri vahetus ja käib nagu nimese meel! Jama oli ka aasta tagasi kui aeg ajalt kadus võim mootoril ja tühikaäigul ja koormuse all hakkasid silindrid vahele jätma ja suurenes ka kütuse kulu loomulikult ja kõik spetsid süüdistasid küünlaid ja jagaja kaant. Sai viga otsitud kuid tagajärgedeta! Siis jamad ise enesest kadusid ja kõik oli normis, kuni ajani mil enam ei käivitunud.Netis on olemas ka kontrollimise tehnoloogia nii anduri kui jagaja kaane suhtes testriga mõõtmise teel.Mida peab visuualselt kontrollima on jagaja kaan ja selles olevad mikropraod kus tekib ülelöök ja kui esineb siis on veel jagaja kaant võimalik renoveerida. Puhastada korralikult, mehaanilise väljakraapimise teel, tekkinud ülelöögi kanalid ja katta epo vaiguga ja töötab jälle ja tekib see sellest kui ei vahetata õigeaegselt küünlaid ja küünla kontakti vahe on põlenud suureks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia