Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

automaatkäigukast
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=30&t=1100
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  helen99 [ Pühapäev 17 Dets, 2006 22:21 ]
Teema pealkiri:  automaatkäigukast

soovin osta stratust, ei tea millise käigukastiga valida, kas tavaline automaat või autostick. Milline kestab paremini ning mis neil vahet on???
kuulsin, et automaat pidi lagunema, kas siis autostickiga on sama lugu? :oops:

Autor:  Oberst [ Pühapäev 17 Dets, 2006 23:58 ]
Teema pealkiri: 

Ameeriklased on sõitnud automaadiga juba .... aega. räägivad seda et kui korralikult hooldad siis pole nagu misket Mina isiklikult pooldaks seda mugavust ehk siis automaati, Autosticiga on see et võid vahepeal ära unustada et seal tuleb käike ka alla tagasi lapata, endal selline asi juhtus kui viljandis oli kogunemine

Autor:  Myrakaru [ Esmaspäev 18 Dets, 2006 0:24 ]
Teema pealkiri: 

Autostick ei tähenda midagi muud, kui automaatkastiga käsitsi käikude vahetamise võimalust. Liigutad käigukangi paremale ja vasakule käikude vahetamiseks. Minu autol on see peal ja niisama proovi korras olen paar korda kasutanud. Enamus ajast ikka D asendis.
Kas nüüd automaat- või manuaalkast..see on igavene küsimus. See et automaatkast rohkem laguneks on ka üks linnalegende. Kui tahta, võib iga käigukasti tükkideks ajada.
Automaatkäigukastiga on bensiinikulu küll natuke suurem (mitte liitrites mõõdetav) aga mugavam on see küll. Eriti pikkadel trassidel ja ka linnas.
Need kes räägivad manuaalkasti mäekõrgusest eelisest..teevad seda vaid sellepärast, et neil endal automaati ei ole :)
parim põhjendus, mida kuulnud olen on et "rooli taga peab ikka tööd tegema, mitte unistama" :D

Autor:  valvur [ Esmaspäev 18 Dets, 2006 1:07 ]
Teema pealkiri: 

Oberst kirjutas:
Ameeriklased on sõitnud automaadiga juba .... aega. räägivad seda et kui korralikult hooldad siis pole nagu misket Mina isiklikult pooldaks seda mugavust ehk siis automaati, Autosticiga on see et võid vahepeal ära unustada et seal tuleb käike ka alla tagasi lapata, endal selline asi juhtus kui viljandis oli kogunemine



hoolduse all mõtled õlivahetust siis.Kui tihti peax automaadil õli vahetama ja ei tea palju 2.7 sebringul seda sinna mahub???

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 18 Dets, 2006 8:59 ]
Teema pealkiri: 

isegi selle õlivahetuse juures tekkinud küsimusi. Õli ei saa välja lasta kuna pole korki - kas siis ongi selle vahetamisele mõeldud
Esindused ikka peaks teadma palju sinna õli peaks minema

Autor:  hmm [ Esmaspäev 18 Dets, 2006 9:07 ]
Teema pealkiri: 

manuaalkasti ainuke eelis on see, et kui oskad kasutada ja tead oma masina võimeid on sul võimalus sellega kiiremini ja ökonoomsemalt kulgeda. Samas on väga suur võimalus hoopis vastupidiseid tulemusi saada.
auto on liikumiseks, kui soovid kätega vehkida ja tööd teha võta labidas ja kaeva.

Autor:  andrus49 [ Esmaspäev 18 Dets, 2006 23:44 ]
Teema pealkiri: 

Oberst kirjutas:
Ameeriklased on sõitnud automaadiga juba .... aega. räägivad seda et kui korralikult hooldad siis pole nagu misket Mina isiklikult pooldaks seda mugavust ehk siis automaati, Autosticiga on see et võid vahepeal ära unustada et seal tuleb käike ka alla tagasi lapata, endal selline asi juhtus kui viljandis oli kogunemine


Imelik!! Mulle tundub, et sel juhul su kast ei tööta õieti. Kirjeldatud juhtumil teeb allalülituse automaaatika ise ära. Vähemalt mul on selline kogemus.

Autor:  valvur [ Teisipäev 19 Dets, 2006 0:19 ]
Teema pealkiri: 

mul vist probleem kui seisan foorialla käik sees tuleb mõnikord sellist kahtlast haisu.lasen käigu neutralile siis nagu ei tule.vb kujutan ette või siis haiseb ees seisev auto.Pole kellegil sarnast kogemust.

Autor:  andrus49 [ Teisipäev 19 Dets, 2006 0:42 ]
Teema pealkiri: 

Point võib ka lihtsalt selles olla, et kuskilt immitseb õli väljalasketrakti peale ja seistes jõuab kärsakas kabiini. Sõites viib tuul selle minema. Kui käigukasti õlivarda välja võtad, ei tohi õli nuusutades tunda kõrbelõhna! Kui ei siis peaks ok olema ülekuumenemise suhtes.

Autor:  Oberst [ Teisipäev 19 Dets, 2006 8:13 ]
Teema pealkiri: 

ja kui õlil on kõrbelõhn juures siis on vaja kast lahti võta ja kettad ära vahetada.
Seda pole ma nüüd kohanud et joustik ise käiku alla tagasi vahetaks või pole see olnud siis see kast ( silberi platsil seda nagu kogesin

Autor:  hmm [ Teisipäev 19 Dets, 2006 8:17 ]
Teema pealkiri: 

millist autot sa silberiplatsil mõtled - need millega mina rallisin Jeep commander, grand cherokee, 300C Voyager 2,8CRD kõik vahetasid käiku ka allapoole :think:

Autor:  Luuser [ Teisipäev 19 Dets, 2006 9:10 ]
Teema pealkiri: 

andrus49 kirjutas:
Oberst kirjutas:
Ameeriklased on sõitnud automaadiga juba .... aega. räägivad seda et kui korralikult hooldad siis pole nagu misket Mina isiklikult pooldaks seda mugavust ehk siis automaati, Autosticiga on see et võid vahepeal ära unustada et seal tuleb käike ka alla tagasi lapata, endal selline asi juhtus kui viljandis oli kogunemine


Imelik!! Mulle tundub, et sel juhul su kast ei tööta õieti. Kirjeldatud juhtumil teeb allalülituse automaaatika ise ära. Vähemalt mul on selline kogemus.


Mis point siis autostickil üldse on kui ta ikka ise käike vahetab :think: ? Minu isendil ka autostick ja sellist alla lappamist see ise küll ei tee.

Autor:  valvur [ Teisipäev 19 Dets, 2006 19:04 ]
Teema pealkiri: 

Luuser kirjutas:
andrus49 kirjutas:
Oberst kirjutas:
Ameeriklased on sõitnud automaadiga juba .... aega. räägivad seda et kui korralikult hooldad siis pole nagu misket Mina isiklikult pooldaks seda mugavust ehk siis automaati, Autosticiga on see et võid vahepeal ära unustada et seal tuleb käike ka alla tagasi lapata, endal selline asi juhtus kui viljandis oli kogunemine


Imelik!! Mulle tundub, et sel juhul su kast ei tööta õieti. Kirjeldatud juhtumil teeb allalülituse automaaatika ise ära. Vähemalt mul on selline kogemus.


Mis point siis autostickil üldse on kui ta ikka ise käike vahetab :think: ? Minu isendil ka autostick ja sellist alla lappamist see ise küll ei tee.



kusjuures ka minul laseb käigu ise alla tagasi kui hoog raugeb 2.7 sebringul.Jutt 100% õige::D

Autor:  andrus49 [ Teisipäev 19 Dets, 2006 21:19 ]
Teema pealkiri: 

Kusjuures kui autostickiga või tiptronicuga (kuidas keegi nimetab) lasta mootor pöörete piirajasse, siis vahetab ta ka käiku ülespoole!

Autor:  Myrakaru [ Teisipäev 19 Dets, 2006 21:33 ]
Teema pealkiri: 

andrus49 kirjutas:
Kusjuures kui autostickiga või tiptronicuga (kuidas keegi nimetab) lasta mootor pöörete piirajasse, siis vahetab ta ka käiku ülespoole!


Vot seda ma pole veel proovinud. Kas ta seda ka siis teeb, kui lükkan esimese või kolmanda käigu sisse?

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/