Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Juun, 2012 22:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Tere

Olen siis kah sellise mure ees, et 99a Stratusel piduripedaal vajub põhja. Pidurid iseeenesest nagu töötavad, aga kehvakesed on. Õhutatud on igat ratast niiumbes 20 korda, aga muutuseta. Pedaalile vajutades on tunne selline, et õhk oleks sees, aga ometigi ei ole. Asi on just töötava mootoriga. Kui mootor seisab on kõik enam-vähem ok. Pedaal läbi ei vaju.

ABS töötab. Kaitsme eemaldamine ei muutnud midagi. Peasilinder on kah testitud uuega ja on korras. Supportid liiguvad ja ei leki.

Asjale oleks lahendust vaja, seega igasugused ideed on teretulnud...

Stratus 2,5 V6 ATM, 1999

Toivo


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2012 13:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
nustu826 kirjutas:
Tere

Olen siis kah sellise mure ees, et 99a Stratusel piduripedaal vajub põhja. Pidurid iseeenesest nagu töötavad, aga kehvakesed on. Õhutatud on igat ratast niiumbes 20 korda, aga muutuseta. Pedaalile vajutades on tunne selline, et õhk oleks sees, aga ometigi ei ole. Asi on just töötava mootoriga. Kui mootor seisab on kõik enam-vähem ok. Pedaal läbi ei vaju.

ABS töötab. Kaitsme eemaldamine ei muutnud midagi. Peasilinder on kah testitud uuega ja on korras. Supportid liiguvad ja ei leki.

Asjale oleks lahendust vaja, seega igasugused ideed on teretulnud...

Stratus 2,5 V6 ATM, 1999

Toivo

Kuidas sul see õhutamine välja näeb?
Tungraua peal õhutades võib juhtuda, et see mull liigub ühest otsast teise ja sa ei saagi kätte teda.
Piduri võimendi kontrollitud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2012 20:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Õhutamine ikka 2 posti tõstukil.

Kuidas see võimendi kontroll peaks välja nägema? Võimendab iseenesest küll.

Käisin ka täna siis ülevaatusel - pidurdusjõud oli normis nii ees kui taga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2012 21:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
nustu826 kirjutas:
Õhutamine ikka 2 posti tõstukil.

Kuidas see võimendi kontroll peaks välja nägema? Võimendab iseenesest küll.

Käisin ka täna siis ülevaatusel - pidurdusjõud oli normis nii ees kui taga.

Pmst kui sa piduri pedaalile pead ülemäära palju rõhku pead avaldama, siis ma kahtlustaks küll
just võimendit.

Kui ma nüüd väga puuse ei pane, siis piduri võimendi peaks töötama vaakumiga,
seega piisab üli väikesest praost kasvõi mõnes voolikus.
Kui silmaga nähtavat auku/defekti pole, siis pane mootor käima ja ürita tuvastada torude juurest
ülemäärast sisinat(leket).

Või siis pane masin käima võta toru ots lahti ja pane nt pöial ette ja vaata kas on vaakum olemas,
kuigi sul päris kadunud pole, siis vast väga abi sellest pole, mingisugune vaakum peaks olemas olema.

Kui sealt viga ei tule, siis on arvatavasti peasilinder õhtal, kuid sellest peaks juba leke näha olema..

See on mu loogika, kuid usun et peab paika siin kohal.

Kuigi jah, kui mu mazdal ABS-i andur kutu oli, siis toimis ka pidur suhtelist põhjast..
Rattaid plokki pidurdades pedaal ikka vastusurvet avaldab? Äkki lihtsalt keegi armatuurist pirni välja keeranud või takistitega ära lahendanud..


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Juun, 2012 22:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Pedaalile ülemäära rõhku ei pea avaldama - Praegu piisab varbaga pedaalile vajutamisest, et juba veeremist takistama hakkaks. Põhimõtteliselt hakkab veeremist takistama kohe kui kergelt pedaali vajutada, aga lihtsalt pedaal vajub põhjani nagu õhk oleks sees... Rattad ei blokeeru - st. ABS hakkab enne blokeerumist tööle ja kaitsme välja võtmisel jääb ABS tuli põlema ja rattad blokeeruvad. Seega ABS on korras.

Ja peasilinder vahetatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Juun, 2012 7:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Apr, 2010 10:56
Postitusi: 62
Asukoht: Rae vald, metsas
Mobiil: 53433254
ega stratusel ei ole tagapiduritel mingit rõhuregulaatorit pidurivoolikute vahel? tavaliselt on nendel regulaatoritel omakorda oma õhutusnippel, kuna neisse kipub õhk sisse jääma. Peale mida sul see haigus autole tekkis?

_________________
2004.a. GV 2,5 105kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Juun, 2012 22:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Tagapiduritel on vahel ainult nn. regulaatorklapid. Kumbagi poole jaoks oma. Asub siis vooliku ja toru vahel(st. et ühest otsast sisse, teisest välja). Sees on siis klappide abil õli läbivoolu piiramine, et tagumised pidurid pidurdaksid nõrgemini. Koormuse peale ei reageeri.

Auto ostsin juba sellise veaga...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia