maka kirjutas:
üldjuhul ongi kapotialune neil maru kuum, kui jahutusvedelik paisupaagis normis arvestades normtöötamisega termopaisumist jahutusvedelikul siis ei tohiks probleemi olla, ilmselgelt keedaks jahutusvedeliku välja kui oleks asi kriitiline. Omal 2 stratust ja mõlema kapotialused maru kuumad, lisaks veel üks puhtatõuline usakas mille kapotialune samuti tulikuum ilmselgelt see asi normaalne kipub olema.
muidugi võid võtmetrikiga veakoode lugeda, see peaks ära näitama kas kusagil mingi anduririke on või ei.
Igal juhul kui vigu ei tuvasta siis sõida rahulikult edasi, ja kui temperatuur sealkandis ei sobi siis võid ju kollektoritele vastavat teipi kanda mis oluliselt temperatuuri vähendab.
Aitäh info eest!
Uurisin manuaalist, et termostaat avaneb klapid 83 kraadi peal, ju siis see ongi normaalne, et armatuuris temp. seier umbes veerandi peal siis, mitte poole peal nagu teistel autodel.
Niikaua kuni ei overheati päris, pole see kuumus minu jaoks tappev.
Küll olid mingid imelikud akuga seotud kuumaprobleemid jms. ja vahepeal genekas lõpetas isegi aku laadimise. Diagnostika järgi olid kõik temp. probleemid veakoodidena ja sai vahetatud temp. andur seal jahutusvooliku kõrval vms.