Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 21:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: pidurikettad
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Nov, 2006 17:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 22 Dets, 2005 11:20
Postitusi: 1662
Asukoht: Harju ja Raplamaal
Kui kiiresti kuluvad pidurikettad?

Klotsid kuluvad, aga kettad?

Rehvi vahetusel selgus. et tagaratastel pidurikettad kõverad. Millest see tulla võib?

_________________
Päikest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Nov, 2006 17:35 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
:shock: Pidurikettad kõverad ja ise pole midagi imelikku märganud? :shock: Et näiteks pidurdamisel pedaal või hullemal juhul terve auto tudiseb? Või pidurdustõhusus on pulseeruv. Ja, et rattavahetaja seda märkab, on ka uskumatu. Kindel, et ikka kõverad, mitte näiteks roostes? Põhimõtteliselt muidugi võib ka kõver olla. See võiks juhtuda suurema off-roadi või siis termoshoki tulemusena. Termoshokk tekkib näiteks siis kui peale suurelt kiiruselt üliintensiivset pidurdust suurest veeloigust läbi sõita. Siiski tundub uskumatu, et rehvivahetaja sellist asja silmaga tuvastab. Sel ajal kui ratas maas on ripub tavaliselt ka piduriketas vabalt tikkpoltide või rummu otsas. Selleks, et tema kõverust kontrollida, tuleks mutrid või poldid ilma rattata tagasi rummu külge keerata ja siis rummu ringi keerutada, samal ajal indikaatoriga ketta viskumist mõõta.
Kulumise suhtes peaksid kettad oma 50 000 km pidama. Roostetamist või kõverust kilomeetrites mõõta ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Nov, 2006 17:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 28 Jaan, 2006 12:44
Postitusi: 373
Asukoht: harjumaa
Kas vahepeal pidurid peale ei ole kippunud jääma?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Nov, 2006 19:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Rehvivahetaja seda küll ei tuvastaks, ma arvan, et rehvivahetaja promill tegi oma töö, kes on hooajaliselt turu juurest tööle kojatud, kui Sul just ketta asemel nr 8 ei ole :mrgreen: ...

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Nov, 2006 20:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
See rehvivahetaja on meie peretuttav olnud ...umbes 10+ aastat.
Tünga tegemast see teda ei takista. Näiteks kasseeris ta kahe auto rehvivahetuselt 1100.- krooni, mis oli "soodushind". tegi ka täna ämmale kahekordse hinna.:kill: See selleks.
Piduriketta kõveruse tuvastas ta ratast keerutades, et ühe koha peal võtab kinni.
Sama rattaga on olnud ka suvel probleemi. kuna meie suvekodu asub metsas, kuhu viib 7 km kruusateed, siis kippus pidusrisüsteemi vahele tikkuma tolm ja sellest tekkis jõnksuv-undav heli. Vibra ei olnud tunda. Peale silberautos käimist autot tagasi andes kommenteeris sealne tegelane, et see on Neoni "omapära". Hea väljend, mille taha pugeda. Huvitav, kas nad neist "omapäradest" uut autot müües klienti ka teavitavad?
Supportid, kettad ja klotsid olid kõik korras seega. Nüüd aga peale talverehvide allapanekut läks ketas äkki propellerisse. :evil:
Kohe on niikuinii korraline hooldus. Eks näis, mis neil seekord põhjenduseks välja pakkuda on.
Ahjaa..see tuttav rehvimees pakkus ka, et äkki on külg ees valli või kuhu iganes lennatud.
Just..muuga MurakaMari ei tegelegi, kui driftib mööda linna. Harva, kui üldse otse sõidab :mrgreen:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Nov, 2006 23:30 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Myrakaru kirjutas:
Piduriketta kõveruse tuvastas ta ratast keerutades, et ühe koha peal võtab kinni.
Just..muuga MurakaMari ei tegelegi, kui driftib mööda linna. Harva, kui üldse otse sõidab :mrgreen:
Vinge, kuigi esiveolisega pole eriti huvitav driftida ;)
Huvitav kas ratas oli küljes ja poldid kinni sel ajal kui keerutas? Ja tegelikult ei tähenda ka see midagi - mingisugune vise on ketastel alati. Loeb see kust maalt hakkab pidurdamisel vibreerima.
Mis perekonnatuttavasse puutub siis ühes peris viisakas rehvikojas kehtivad sellised hinnad:
4 REHVI TÄISVAHETUS 13"-14" SÕIDUAUTO 380
4 REHVI TÄISVAHETUS 15"-16" SÕIDUAUTO 420
4 REHVI TÄISVAHETUS 17"-22" SÕIDUAUTO 460


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 1:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Pakuks, et pidurid jäävad peale tolmu tõttu, Veidi peal ei sega, ketas läheb tuliseks, kolvi tihend väsinud ehk saast kolvi vahele läinud.
Siis tulise kettaga veest läbi ja olemas. Külg ees valli minnes ketast kõveraks ei saa, saab puruks aga siis peab küll tõsime pauk olema


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 11:02 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 22 Dets, 2005 11:20
Postitusi: 1662
Asukoht: Harju ja Raplamaal
Ilmselt on rannamehel õigus - nii see pidi olema.

Kuidas peale ketaste vahetust seda probleemi vältida?

Mida ma Silberautos räägin, nad ise ju täiesti udupead ja mina olen lihtsalt blondiin :?

_________________
Päikest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 12:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
ega siin muud üle jää tuleb auto garaazi panna. :lol:

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 14:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Mari autost teeme klubi auto, sõidame sellega ainult kokkutulekutel ja kruiisidel, Vallo pakkus kunagi ka mingit ringraja värki Pärnus. Pole autot - pole probleemi!

... ja nii ongi Mari mure murtud... :mrgreen:

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 16:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ega kui pidurdamisel ei vibreeri või üle piiri kulunud pole siis kellegi silmavaate riivamise pärast küll kettaid ei vahetata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Mai, 2007 18:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
avastasin enda autol ka kaassöitja poolse esimese ketta kövera olevat,silmaga oli igatahes näha.viskas nii 4 mm.tuleb uus ketas panna,pole mõtet treiali kätte ka viia,treib öhukeseks.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2007 1:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
UUH! 4mm on ju julm. Igaks juhuks juhin tähelepanu, et neoni ketas ei ole rummu küljes kuidagi muul moel kinni kui rattapoltidega. Kui rattamutrid kinni pole pingutatud siis võib ketas mitte õiges asendis olla. Kui ketas kasvõi 1 mm viskub siis laseb piduripedaal juba hullu tantsu pidurdamisel ja pidurdamine toimub jõnksutades, mitte ühtlase aeglustusena.
Treiali kätte pole erilist mõtet viia jah sest ketast on väga raske täpselt pinki saada ja tulemus võib väga lihtsalt olla hullem kui see mis alguses oli. Olen näinud kuskil ajakirjas sellist seadet millega lihvitakse kettaid otse auto küljes. Mittevedaval sillal aetakse rummu mingi seadme abil ringi, vedaval sillal võib mootor ise ajada. Elektridrellilaadne, käiaga varustatud seade on kinnitatud rakisesse mis tagab tema ühtlase liikumise mööda ketta pinda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2007 2:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
minuarust pole need kettad nii kallid, et hakkata mingisugust läbi *** lahendust looma, lihtsam panna uus ja korralik tükk.

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2007 20:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Uued all. a´320EEKi tk.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia