Ega seal mingeid imetrikke pole. Lihtsalt termostaat ei lase õhul eest välja tulla. Vala aga sisse, oota, vala uuesti jne. Vahepeal võid pigistada radiaatori lõdvikuid (eriti ülemist). Vala juurde, oota, vala uuesti jne. Pane kork peale ja käivita paariks minutiks. Võta ettevaatlikult kork maha. Vala jälle juurde. Pane kork peale ja käivita paariks minutiks. Võta ettevaatlikult kork maha. Vala jälle juurde. Eks ta siis peaks hakkama täis saama ka. Pane kork peale ja käivita kümnekonnaks minutiks. Jälgi, et radiaator hakkaks soojaks minema. Kontrolli temperatuuriseieri näitu ja ventilaatori käivitumist. Isegi kui ventilaator ei käivitugi ja seier ei kerki, ära üle 10 minuti käia lase. Lase jahtuda. Veendu, et süsteemis pole survet. Võta eriti ettevaatlikult kork maha. Vajadusel vala uuesti peale. Peale esimest sõitu lase jahtuda. Veendu, et süsteemis pole survet. Võta eriti ettevaatlikult kork maha. Vajadusel vala uuesti peale.
Aga kui ikka kipub keema minema siis on kahtlus, et vana radikaga sai ikka kuuma see mootor ja tuleb hakata plokikaanetihendi vahetusele mõtlema.
|