Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Sarniiri vahetus (2003)
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=29&t=7213
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Mees metsast [ Pühapäev 06 Juun, 2010 19:30 ]
Teema pealkiri:  Sarniiri vahetus (2003)

Hei

Küsimus sarniirivahetuse kohta Neonil - Kas Neonil on sarniir vahetatav iseseisvalt või käib koos õõtsaga?
Kui varuosana sai osta sarniiri eraldi (ning mitte ükski müüja ei vihjanud vahetusele koos õõtsaga) siis vahetama hakates selgus tõsiasi - mina seda õnnetut sarniiri pesast välja ei saa ning lähemalt uurides jääb justkui mulje sarniiri ja õõtsa ühtekuuluvusest.
Kahetunnise peksmise järgi oli tahtmine haarata relakas ning see jama sealt seibidena välja lõigata kuid enne sai kaine mõistus jaole ning siin ma nüüd siis küsingi.
Ehk jagab keegi kogemusi kuidas temal on õnnestunud Neonis sarniiri vahetada.

Autor:  aare33 [ Esmaspäev 07 Juun, 2010 8:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Sarniiri vahetus (2003)

enda omal võtsin ikkagi õõtsa küljest ja pressi alla, muidu ikka kätte ei saa.Auto all sarniiri kätte ei saa, vähemalt neonil küll mitte.

Autor:  Ferdi [ Kolmapäev 09 Juun, 2010 16:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Sarniiri vahetus (2003)

Haamriga valu! Olen neid palju (Voyageril) vahetanud, viimane kord ei võtnud isegi õõtsa alt, vaid tegin auto küljes ära.

Kui peale kahetunnist peksmist õõtsa august midagi välja ei tule :D , siis kas peksad valelt poolt või pudrunuiaga :think:

Igaks juhuks: zarniiri tuleb ülevalt allapoole peksta, minuarust originaalil ei olnud stopperseibi, aga varuosal on.

Autor:  Mees metsast [ Neljapäev 17 Juun, 2010 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Sarniiri vahetus (2003)

Nonii.
Ma nüüd kogemuse võrra rikkam ning võin ka vajadusel anda juhtiseid.
Lõpuks oli tegelikult lihtsam kui pealt näha.
1. Ratas alt.
2. Sarniir ja käänmiku(käändtelje) küljest lahti (kangi ja mõne haamri kolakaga tuleb see lihtsalt)
3. Kääntelg (tundub parem sõna olema) kahest poldist/mutrist lahti keerata ning kõrvale tõsta.
Nüüd on vaba juurdepääs sarniirini.
4. Õõtsale midagi kindlat alla (tellised ei sobi), et löömisel vastu ei vedrutaks.
5. Otsi üks paksu seinaga torujupike ~5-6cm "sõrme" peale.
6. Kõige tähtsam - haamrile valu. (NB. loe eespoolt Ferdi tähelepanekut haamri valikul :) )
7. Kui sarniir lahti ei tule siis tuleb venekeeles kellegi ema appi kutsuda :D
8. uue sarniiri paigaldus on lihtne - sellel ei peatu.
9. Käändtelg tagasi.
10. Ja nüüd algas uus sajatamiste rada - kui sa selle punktini jõuad siis taipad millest räägin.

Jõudu tööle.

Autor:  L2M [ Teisipäev 29 Juun, 2010 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Sarniiri vahetus (2003)

Mees metsast kirjutas:
...
10. Ja nüüd algas uus sajatamiste rada - kui sa selle punktini jõuad siis taipad millest räägin.
...

Hm... pole veel oma neoniga nii kaugele jõud aga eks ma hoian meeles ja katsun enne paigaldamist kontrollida kas kõik praod, vahed ja lukustus kohad õigel kaugusel.

Seda ma muidugi tean mis tunne on vahetada/uuendada õõtsa pukse kui kaks kinnitus polti mutrisse ära murduvad :shock: ja kolmas karpi keevitatud mutri lahti keerab... :tige:

Autor:  kalla [ Kolmapäev 30 Juun, 2010 6:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Sarniiri vahetus (2003)

Peaks mainima , et teil on vedanud Chrysleri näol.Vag grupi atuodel on esisillas 8 õõtshooba milles vahetamise käigus on poltide purukskeeramise tõenäaosus väga suur.Seal ei aita isegi vene kangelas ema appi karjumine :D Olen küll kuulnud kuidas lukksepp karjub täiest kõrist "ои мама роди меня обратно".Sellest järeldades on Neoni sharniiri vahetus tite peer vannis. :)

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/