Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2009 22:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2008 17:55
Postitusi: 38
Sai siis kõva külmaga ehmatuseks et (97a.)neon ei lähe soojaks!Täna avastasin et tosooli paagi alt/tagant lekib aga sinna alla ka ei näe. :ei:
Kas on kellelgi sarnaseid probleeme olnud ja kui soojaks need neon-id üldse lähevad? :shock:
Paisupaagis ju rõhku ei ole?

Tänud! :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2009 23:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
On küll uuem isend aga soojaga probleemi pole... Ka selle kõige kõvema külmaga soendas ilusti üles ja korralik saun oli ka täna autos. Kontrolli termostaadi töökindlust ja tosooli kogust (tähtis on ka täis süsteemi olemus).Paagi lekkimise kohta ei oska midagi tarka öelda kuna hetkel ei tea selle ehitust.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Dets, 2009 0:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Paisupaagis on ikka rõhk sees, siis kui mootor töötab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Dets, 2009 0:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Alari kirjutas:
Paisupaagis on ikka rõhk sees, siis kui mootor töötab.

Kontrollisin skeemist (EPL_7.pdf), et 97 aasta mudelil (ja ka teistel ehk uuematel) on rõhuvaba paisupaak. Märguda võib ta alt ainult ülejooksu korral kui ülejooksu voolik puudu. Seega jääbki ainult termostaadi ebakindel töö või tosooli koguse puudus. Termostaadi kontrollimine on suht lihtne antud temperatuuridega. Peale käivitamist viie minuti pärast katsudes radika lõdvikuid peaks olema piisavalt tugev temperatuuride vahe sise süsteemil (siseradika voolikud) ja välis süsteemil (esi radika lõdvikutel). Kui esiradikas on sama soe kui sise siis vast on probleem olemas.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Dets, 2009 11:04 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Sellel autol, jah, paisupaagis rõhku ei ole. Aga kui sul paisupaagi tagant jahutusvedelikku lekib siis on äkki lõhki külmunud paisupaak. Peast täpselt ei mäleta kust need salongi kütte torud läksid, kui seal midagi katki on siis võib sealt ka pritsida.
Ja eks tuba ongi külm selle pärast, et vedelikku juba napib, et ringlus tekkida saaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Dets, 2009 19:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2008 17:55
Postitusi: 38
Olgu,välise radika lõdvikute asukohta tean aga salongiradika asukoht ja selle lõdvikud,kus need asuvad,oleks manual,aga ei ole!
Kas paisupaak on otse ühendatud siis radika külge? :think: Kuidas seda paisupaaki sealt eemaldada,kapoti alt peale vaatamise korral,mingeid polte,mutreid küll näha pole! :tige:

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Dets, 2009 10:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Hundu 98 kirjutas:
Kas paisupaak on otse ühendatud siis radika külge?
Ei, radika külge ta vaevalt ühendatud on aga kui soenduse voolikud sealt lähedalt jooksevad ja nad katki on siis võib sealt juhtumisi pritsida paisupaagi taha ja jätta mulje, et lekib paisupaak.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Jaan, 2010 23:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2008 17:55
Postitusi: 38
Nüüd sellised lood,uus termostaat peal ja tosooli paak nüüd korralik aga sooja ei tuleee...! :boring:

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Jaan, 2010 13:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Ühel hjärral oli voyageriga sarnane lugu, kõik võimalikud variandid said välistatuda, kuid sooja ei tulnud. Siis aga kiskus armatuuri esipaneeli lahti, et sealt asjale läheneda. Selgus, et regulaatori (voyal oli vasakult paremale liigutatav) sooja peale tõmbav toss oli lõtv vms. Igatages asja lahend peitus regulaatoris.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Jaan, 2010 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2008 17:55
Postitusi: 38
See tross saab kontrollitud! :thumb: Kuid temperatuuri näidik ei lähe mitte poole pealegi!? :ei:

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Jaan, 2010 23:30 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Oot, mis siis mootor ei lähe ikka soojaks või? Saan ma õigesti aru, et mootori temperatuuri näidik ei lähe poole peale? Ega ta üle poole ei tohikski minna. Minu enda neonil jääb ka tiba alla keskpunkti aga soojaks läheb küll. Aga kui ta ikka poolest palju alla poole jääb siis vist läks midagi pahasti su termostaadi vahetusega. Või on siis näidik rikkis. Peaks mootori tegeliku temperatuuri üle mõõtma. (Sellega saaksin, muide, aidata)
Ei tea su autoremondikogemusest midagi aga kas ikka sai jahutussüsteem korralikult täis? Ainult paisupaagi täitmisest ei piisa. Tuleb radiaatori täiteavast (radiaatori ülemise vooliku mootoripoolse otsa juures) jahutusvedelikku lisada, oodata ja veel lisada kuni enam tase ei lange. Siis käivitada ja natukese aja pärast uuesti kontrollida, vajadusel lisada kuni enam tilkagi ei mahu. Siis lasta mootor täiesti soojaks, siis lasta jahtuda ja uuesti kontrollida. Kui vedelikku pole piisavalt siis võib ka juhtuda, et tuba jääb külmaks ja näidik ka õigesti ei tööta sest vedelik ei ulatu andurit soendama ega ka kütteradikas ringlema.

Või kolmas uitmõte: rääkisid, et paisupaak oli katki. Kuidas see küll katki võis minna? Ega sul vesi või liiglahja jahutusvedelik sees polnud kui ilm külmaks läks? Kui nii oli siis praeguse ilmaga su soendusradikas lahti ei sula kui ringvoolu pole. Katsu masin kuidagi sooja "tuppa" saada või soenda salongi soojapuhuriga vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Jaan, 2010 21:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2008 17:55
Postitusi: 38
Tänud!
Paagis olid mõrad peal,vist kangutada saanud ennem kellegi poolt,selles ei tohiks olla probleemi,kange tosool sees ka,aga kui ikka -10 siis käed külmad ka,mitte et oleks vereringes probleeme! :D
Kui termostaati sai vahetada siis lihtsalt proovisin lõdvikutest pumbata,aga just radikasse eraldi valanud pole,paaki ainult!
Kuid tosool läheb kuhugi kaotsi,ei tea,lõdvikutest ei tule igatahes!
Peab siis uurima! :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 19:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2008 17:55
Postitusi: 38
Kõik antud head nõuanded täidetud,tosooli valatud radikasse ja paisupaaki,kuid sooja ei tule absoluutselt rohkem!
Kui auto seisab siis tuleb natuke soojemat õhku,aga kui sõitma hakkad siis tuleb aina jahedamat,seda isegi ei saa leigeks nimetada! :tige:
Endal tuli mõte et äkki veepump õhtal ja ei aja ringi,võib selles asi olla?
Kuidas seda oleks võimalik kontrollida?

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2010 12:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
No kui veepump oleks õhtul siis läheks mootor keema sest kuuma vett ei liigutata mootoriplokist radiaatorisse kus see jahtuda saaks. Kui kangesti testida tahad siis võid testida nii, et võta mõni ülemises otsas olev voolik lahti, nõu alla ja proovi käivitada.

Ebaselgeks jäi, mida see temperatuurinäidik sul siis näitab. Kui ikka poole skaala ligi ei tõuse siis äkki läks ikka midagi pahasti selle termostaadi vahetusega. Siis on mõistetav, et sõites mootori maha jahutab.

Kui näidik siiski kerkib poole skaala kanti ja torud ikka tuliseks (nii, et käega ei saa enam kinni hoida) lähevad siis on ilmselt viga ikka küttesüsteemis. Kas radikas umbes või õhuklapid ei tööta nii nagu vaja. Soendusradikad lähevad umbe kui kasutada jahutussüsteemi lekke-eemaldajaid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2010 17:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2008 17:55
Postitusi: 38
Uurin täna veepumba tööd,vaatab siis kas töötab!Temperatuuri näidik tõuseb seistes(umbes 10min.) natuke üle keskmise siis tuleb soojemat õhku ja kui sõitma hakkan siis langeb alla poole natuke ja tuleb jahedat/leiget õhku! :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia