Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 18:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Neon läks keema
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 20:45 
Tere!


Kui palavad ilmad olid nii üle 30 kraadi sõitsin Chrysler Neon 98 lohsalust sakku kõik oli kena kuni sinna maani kui sakus seisma jäin ja mootori väljalülitsin. Siis algas üks podin pihta ehk jagutusvedelik läks keema. Tõstsin kapoti üles , et paremini maha jahtuks. Sõiduajal oli tempertuuri näidik igati normaalses asendis ning konditsioneeri oli kõvemaks keertud ikka palav ilm. Kas kellelgi on olnud sarnast kogemust ? Kas see viitab millelegi kahtasele ? Kunagu varem pole mu neon sellist nalja teinud !

Lauri


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 21:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Auto seisma jättes peaks jahutus vent tööle jääma ka siis, kui mootor seiskub. Jahutus vent jääb seisma siis, kui mootori temp normis on - või ma eksin.


WW passatil 92 bensukal on nii, kas ka neonil :?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: keemine
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 21:49 
Tere!

Antud autol jäävad ventilaatorid seisma

Lauri


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 21:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
minu omal jääb samuti seisma ,aga olen lugenud soovitust,et peale pikemat sõitu on kasulik auto mootoril kohapeal tühikäigul natuke töötada lasta.

Passatil töötas jah vent. edasi ,kui mootori välja lülitasid.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: keemin
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 21:57 
Kui kaua peaks mootorit töötada laskma ? Paar minutit või rohkem ?
Kas kuuma ilmaga on sellest ikka kasu ?!


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 23:54 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui maanteelt tuled siis ju tavaliselt ikka enne seisma jäämist on aeglasemat sõitu - asulasse sisse, õuepeale jne. sellest peaks alati piisama. Tegu pole ju mingi supervõimsa turbomasinaga.
Kui ikka ventikad töötavad ja vedeliku tase normis oli siis peab ikka midagi valesti olema kui ta niimoodi keema läks.
Kas auto on sul hiljuti ostetud?
Kas ülekuumenemisi on ka enne esinenud?
Kas jahutusvedelikku ei kahane?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: keemine
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Juul, 2006 19:40 
Tere!

Auto on kahe aasta eest ostetud, toodud on saksamaalt. Varem pole sellist asja olnud. Eelmise aastra oktoobris vahetati jahutus vedelik ära 5 liitrit jahtus vedelikku. Vaatasin täna vedeliku nivood oli teine add nivoo juures. Minu mäletsmist mööda oli ta varem korgemal. Mootri õli nivoo on normaalsel tasemel ning läbipistev.
Kallasin täna jahutusvedelikku juurde ning kõik oli normis ning tegin ühe pikema reisi ning asi oli normis kuid ilm oli kah 10 kraadi jahedam.

Lauri


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 14:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Võibolla on radiaator sodine - kuumema ilmaga lihtsalt ei piisa jahutusest. Minu Neonil oli kunagi konditsioneeri radikas katki läinud ja sealt oli konditsioneeri õli välja tulnud ja mootori radika kokku määrinud. Igasugu sodi oli õli külge kleepunud ja siis pool radikat põhimõtteliselt ei töödanud kuna sealt lihtsalt ei käinud õhk läbi. Aga ega seda eriti enne ei näe kui radikas maha on võetud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 21:44 
Uurisin täna koos isaga auto dokumentsioni. Dokumentsioonis on nimelt saksakeelne ise saksakeelt ei oska aga isa oskab. Selgus ,et antud Chrysler neon LE 1998 dokumentsioonis oleks nagu öeldud,et jahutus vedeliku maht liitrites on 6,5 liitrit (juhul kui autol on automaatkäiguast + konditsioneer). Nii, et jahtus vedelik oli 1,5 liitrit vähem juba alguses. Liskas paras leitsak. Ehk see kõik koos põhjustaski selle , et ta seisma jäädes keema läks !?

Lauri


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 23:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Selle asjaga kipub nii olema, et kui sa ikka kõiki punne ja lõdvikuid lahti ei võta siis osa vedelikku jääb alati sisse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Juul, 2006 12:13 
Igaks juhuks läksin ja panin ennast silberauto chrysler teeninduses aja kinni, et vaataksid auto üle. Seda nad ka tegid:

Leidsid , et viga on radiaatori korgis ning vahetasid selle uue vastu
lisaks reguleerisidd käsipidurit

Kokku küsisid selle eest 800 EEK

Loodan ,et asi on sellega korras ja kuumad ilmad võivad tagasi tulla !?


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia