Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

chrysler neon kütuse kulu
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=29&t=334
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  Anjolle [ Reede 21 Juul, 2006 22:06 ]
Teema pealkiri: 

Erinevatel rehvidel võib olla erinev veeretakistus isegi samade mõõtmete korral. Mainitud rehvimõõtude ümbermõõdu erinevus on kuni 5% seega on iga su odomeetri järgi sõidetud kilomeeter tegelikust 50 meetri jagu pikem või lühem. Eks seegi mõju.
Rehvimõõte saad võrrelda lehel http://www.hot.ee/spidomeeter/kalkulaator.htm

Autor:  andrus49 [ Esmaspäev 24 Juul, 2006 15:47 ]
Teema pealkiri: 

2,0 L mootoriga on nats palju tahtagi väiksemat kulu! Mul on kogemus 1,8L VW (R4 20 klappi ja autom) kesmine kulu oli 9 - 10,5. No maanteel ca 8L.
Hiljem sõitsin Volksuga mis oli 2,3L V5 mootor ja kulu oli sama!!!!!
Nüüd 2,8L Voyager diisel ja jälle numbrid eriti ei erine, kui siis suts vähem.
Nii, et tuld!!

Autor:  lauri [ Neljapäev 10 Aug, 2006 23:45 ]
Teema pealkiri:  kütuse kulu

Tegelesin natuke oma hobese joomis harjumuste uurimisega - selgus ,et konditsioneer on üks hirmus joodik.

Ilma konditsioneerita maanteel 7 - 8 liitrit 100 km kohta
Koos konditsioneeriga maanteel aga kus 10 - 11 liitrit 100 km kohta

Palavuse tõrjumine on üks kallis lõbu !

Autor:  Ferdi [ Reede 11 Aug, 2006 10:16 ]
Teema pealkiri: 

Arvan, et Sul mingi muu jama ka seal, sest kütusekulu suurenemine on minuarust tohutu.

Autor:  hmm [ Reede 11 Aug, 2006 11:26 ]
Teema pealkiri: 

mul oli lätireis, kus kasutasin konditsioneeri - sõidetud ~600km koos kondiga ülejäänud 900 ilma ning kulu oli 7,7 sajale, mul muidugi 2,5TD aga see poel siin eriti näitaja.
Kui kondi tööle paned ja 3L sajale rohkem võtab on midagi jama!?
Ehk tegid mõõtmisel väikse näpuka
Tiba palju

Autor:  lauri [ Laupäev 12 Aug, 2006 10:12 ]
Teema pealkiri:  neon kütuse kulu

Oma arust ma küuse kulu arvutamisel viga ei teinud. Näiteaks sõitsin 320 km 32 liitri bensiiniga ning konditsioneer töötas kogu aeg.
Auto ise on 1998 aasta Neon 2 liitrise mootriga 98 kW ja automaat käigukastiga. Konditsioneer töötab mingeid erilisi kahtalsi effekte pole märganud. Ainult seda , et kui kondistsioneer sisse lülitada on kõrvaga kuulda (mootor töötab megu teise tooniga) ning kui konditsioneer välja lülitada heli effekt kaob.

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 13 Aug, 2006 1:10 ]
Teema pealkiri: 

Erilist mootori tooni vahet küll ei tohiks olla. Kui mitte arvestada, et ventilaatorid lülituvad sisse. Äkki on selle kondi kompressoriga siis midagi pahasti, et ta müriseb. Äkki siis käib raskemalt ringi ka vms. ja selle pärast võtabki palju kütust.

Autor:  jaan694 [ Kolmapäev 26 Okt, 2011 19:40 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler neon kütuse kulu

Mina sain enda Neoni kütusekulu siis järgmise:

Mootor: 2.0 98kw SOCH manuaal käigukast,

Mõõtsin kütusekulu kaks korda peale täispaagi tühjaks sõitmise järel:
Tulemus......6,68 liitirit sajale kilomeetrile
Tulemus oli enamvähem sama mõlema mõõtmisega.

Vot siis niimoodi, mulle see meeldib igatahes Mr Green

Autor:  L2M [ Neljapäev 27 Okt, 2011 10:55 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler neon kütuse kulu

2003 Neon 2,0l 98kw automaat, pika sõiduga saab kuskil 8-9l 100km peale kuid linnas kipub ikka 10 (ja rohkem) rahulikult ära võtma. Kont on lülitatav manuaal resziimil (sai natuke modifitseeritud) kuid hetkel kondi siduri puudumise tõttu üldse mängust väljas. Kui võrrelda Voyaga siis kasutasin Voya linnas tema praktilisuse mõttes rohkem sest kütusekulus ei näinud vahet eriti. Mugavus määras rohkem :). Maal käisin Neoniga sest siis tundus olema odavam.

Autor:  plasma1 [ Pühapäev 20 Nov, 2011 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re:

lauri kirjutas:
Mul on all samti rehvid 185/65 R14 85H dokementsioonis on öeldud need on akspteeritavad. Rõhuga 2.2 at ehk 220 kPa

Sellest, ei peaks kütuse kulu nii suurelt sõltuma. Rohkem sõltub kütusekulu mootorivõimsusest , käigukasti tüübist (manuaal/automaat), konditsioneerist.

12.5l/100km keskmine on palju?Suht rahuliku sõidustiiliga olen.Isendiks Neon 2.0 98kw 97a.

Autor:  hmm [ Pühapäev 20 Nov, 2011 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Re:

plasma1 kirjutas:
lauri kirjutas:
Mul on all samti rehvid 185/65 R14 85H dokementsioonis on öeldud need on akspteeritavad. Rõhuga 2.2 at ehk 220 kPa

Sellest, ei peaks kütuse kulu nii suurelt sõltuma. Rohkem sõltub kütusekulu mootorivõimsusest , käigukasti tüübist (manuaal/automaat), konditsioneerist.

12.5l/100km keskmine on palju? Suht rahuliku sõidustiiliga olen.Isendiks Neon 2.0 98kw 97a.


Kõik oleneb kus sõidad. Mul on hetkel sama kulu aga sebringul 2,7 V6-l. Sõidan väikelinnas ja maksimaalselt 5-10min otsi, kui neidki ja teekond jääb 3-10 km vahele.
Nii, et otsusta ise kas on suur või mitte.

Autor:  plasma1 [ Pühapäev 20 Nov, 2011 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Re:

hmm kirjutas:
plasma1 kirjutas:
lauri kirjutas:
Mul on all samti rehvid 185/65 R14 85H dokementsioonis on öeldud need on akspteeritavad. Rõhuga 2.2 at ehk 220 kPa

Sellest, ei peaks kütuse kulu nii suurelt sõltuma. Rohkem sõltub kütusekulu mootorivõimsusest , käigukasti tüübist (manuaal/automaat), konditsioneerist.

12.5l/100km keskmine on palju? Suht rahuliku sõidustiiliga olen.Isendiks Neon 2.0 98kw 97a.


Kõik oleneb kus sõidad. Mul on hetkel sama kulu aga sebringul 2,7 V6-l. Sõidan väikelinnas ja maksimaalselt 5-10min otsi, kui neidki ja teekond jääb 3-10 km vahele.
Nii, et otsusta ise kas on suur või mitte.

Samad sõidud endalgi.Väikelinn ja lühikesed otsad jne, aga sina sõidad v6-ga aga mina kõigest r4-ga.Aga kas keegi on mõõtnud eest/vene bensiini tulemusi?Äkki on see ka määrav?Hetketulemus oli vene bensiiniga.

Autor:  hmm [ Pühapäev 20 Nov, 2011 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler neon kütuse kulu

Sellel ei ole mõtet, et keegi teine mõõdab - mõõda ikka ise ja samal masinal.
Paak tühjaks, teine küte sisse ja jälle paak tühjaks... ja ka siis ei saa sa eriti võrrelda ,sest ilmastiku tingimused on erinevad... aga suures joones saad mingisuguse visiooni kätte.
Ma ise olen kogu aeg UnoX/Alexela automaattanklast kütet võtnud suhteliselt tühja paagi peale (kompuuter näitab 0-i... ja paaki läheb ~52-54L) ja siis paak täis ja 80% olen kasutanud 95-te.
Korraks panin tühja paagi peale (tõesti hakkas mootor juba vahele jätma... 58L läks paaki... :roll: ) 98-t ja pettusin, sest nii kehva mootori tööd pole kohanud. Peale 98-t panin uuesti 95 ja asi korras.
Hetkel sõidan 95 nitro-ga ja pean tunnistama, et mootor töötab isegi tiba paremini, kui tavalise 95-ga.....

Ahjaa, kui rehvimõõtudest rääkida, siis mul on 205/55 16 - peaks aga olema 205/60 16...

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/