Tänane kuupäev Teisipäev 23 Okt, 2018 20:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Juul, 2006 22:06 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Erinevatel rehvidel võib olla erinev veeretakistus isegi samade mõõtmete korral. Mainitud rehvimõõtude ümbermõõdu erinevus on kuni 5% seega on iga su odomeetri järgi sõidetud kilomeeter tegelikust 50 meetri jagu pikem või lühem. Eks seegi mõju.
Rehvimõõte saad võrrelda lehel http://www.hot.ee/spidomeeter/kalkulaator.htm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Juul, 2006 15:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
2,0 L mootoriga on nats palju tahtagi väiksemat kulu! Mul on kogemus 1,8L VW (R4 20 klappi ja autom) kesmine kulu oli 9 - 10,5. No maanteel ca 8L.
Hiljem sõitsin Volksuga mis oli 2,3L V5 mootor ja kulu oli sama!!!!!
Nüüd 2,8L Voyager diisel ja jälle numbrid eriti ei erine, kui siis suts vähem.
Nii, et tuld!!

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: kütuse kulu
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Aug, 2006 23:45 
Tegelesin natuke oma hobese joomis harjumuste uurimisega - selgus ,et konditsioneer on üks hirmus joodik.

Ilma konditsioneerita maanteel 7 - 8 liitrit 100 km kohta
Koos konditsioneeriga maanteel aga kus 10 - 11 liitrit 100 km kohta

Palavuse tõrjumine on üks kallis lõbu !


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Aug, 2006 10:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Arvan, et Sul mingi muu jama ka seal, sest kütusekulu suurenemine on minuarust tohutu.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Aug, 2006 11:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4706
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mul oli lätireis, kus kasutasin konditsioneeri - sõidetud ~600km koos kondiga ülejäänud 900 ilma ning kulu oli 7,7 sajale, mul muidugi 2,5TD aga see poel siin eriti näitaja.
Kui kondi tööle paned ja 3L sajale rohkem võtab on midagi jama!?
Ehk tegid mõõtmisel väikse näpuka
Tiba palju

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: neon kütuse kulu
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Aug, 2006 10:12 
Oma arust ma küuse kulu arvutamisel viga ei teinud. Näiteaks sõitsin 320 km 32 liitri bensiiniga ning konditsioneer töötas kogu aeg.
Auto ise on 1998 aasta Neon 2 liitrise mootriga 98 kW ja automaat käigukastiga. Konditsioneer töötab mingeid erilisi kahtalsi effekte pole märganud. Ainult seda , et kui kondistsioneer sisse lülitada on kõrvaga kuulda (mootor töötab megu teise tooniga) ning kui konditsioneer välja lülitada heli effekt kaob.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Aug, 2006 1:10 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Erilist mootori tooni vahet küll ei tohiks olla. Kui mitte arvestada, et ventilaatorid lülituvad sisse. Äkki on selle kondi kompressoriga siis midagi pahasti, et ta müriseb. Äkki siis käib raskemalt ringi ka vms. ja selle pärast võtabki palju kütust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Okt, 2011 19:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 29 Juul, 2010 14:33
Postitusi: 29
Mina sain enda Neoni kütusekulu siis järgmise:

Mootor: 2.0 98kw SOCH manuaal käigukast,

Mõõtsin kütusekulu kaks korda peale täispaagi tühjaks sõitmise järel:
Tulemus......6,68 liitirit sajale kilomeetrile
Tulemus oli enamvähem sama mõlema mõõtmisega.

Vot siis niimoodi, mulle see meeldib igatahes Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Okt, 2011 10:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
2003 Neon 2,0l 98kw automaat, pika sõiduga saab kuskil 8-9l 100km peale kuid linnas kipub ikka 10 (ja rohkem) rahulikult ära võtma. Kont on lülitatav manuaal resziimil (sai natuke modifitseeritud) kuid hetkel kondi siduri puudumise tõttu üldse mängust väljas. Kui võrrelda Voyaga siis kasutasin Voya linnas tema praktilisuse mõttes rohkem sest kütusekulus ei näinud vahet eriti. Mugavus määras rohkem :). Maal käisin Neoniga sest siis tundus olema odavam.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Nov, 2011 21:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 12 Okt, 2011 20:31
Postitusi: 26
lauri kirjutas:
Mul on all samti rehvid 185/65 R14 85H dokementsioonis on öeldud need on akspteeritavad. Rõhuga 2.2 at ehk 220 kPa

Sellest, ei peaks kütuse kulu nii suurelt sõltuma. Rohkem sõltub kütusekulu mootorivõimsusest , käigukasti tüübist (manuaal/automaat), konditsioneerist.

12.5l/100km keskmine on palju?Suht rahuliku sõidustiiliga olen.Isendiks Neon 2.0 98kw 97a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Re:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Nov, 2011 21:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4706
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
plasma1 kirjutas:
lauri kirjutas:
Mul on all samti rehvid 185/65 R14 85H dokementsioonis on öeldud need on akspteeritavad. Rõhuga 2.2 at ehk 220 kPa

Sellest, ei peaks kütuse kulu nii suurelt sõltuma. Rohkem sõltub kütusekulu mootorivõimsusest , käigukasti tüübist (manuaal/automaat), konditsioneerist.

12.5l/100km keskmine on palju? Suht rahuliku sõidustiiliga olen.Isendiks Neon 2.0 98kw 97a.


Kõik oleneb kus sõidad. Mul on hetkel sama kulu aga sebringul 2,7 V6-l. Sõidan väikelinnas ja maksimaalselt 5-10min otsi, kui neidki ja teekond jääb 3-10 km vahele.
Nii, et otsusta ise kas on suur või mitte.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Re:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Nov, 2011 22:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 12 Okt, 2011 20:31
Postitusi: 26
hmm kirjutas:
plasma1 kirjutas:
lauri kirjutas:
Mul on all samti rehvid 185/65 R14 85H dokementsioonis on öeldud need on akspteeritavad. Rõhuga 2.2 at ehk 220 kPa

Sellest, ei peaks kütuse kulu nii suurelt sõltuma. Rohkem sõltub kütusekulu mootorivõimsusest , käigukasti tüübist (manuaal/automaat), konditsioneerist.

12.5l/100km keskmine on palju? Suht rahuliku sõidustiiliga olen.Isendiks Neon 2.0 98kw 97a.


Kõik oleneb kus sõidad. Mul on hetkel sama kulu aga sebringul 2,7 V6-l. Sõidan väikelinnas ja maksimaalselt 5-10min otsi, kui neidki ja teekond jääb 3-10 km vahele.
Nii, et otsusta ise kas on suur või mitte.

Samad sõidud endalgi.Väikelinn ja lühikesed otsad jne, aga sina sõidad v6-ga aga mina kõigest r4-ga.Aga kas keegi on mõõtnud eest/vene bensiini tulemusi?Äkki on see ka määrav?Hetketulemus oli vene bensiiniga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Nov, 2011 23:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4706
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sellel ei ole mõtet, et keegi teine mõõdab - mõõda ikka ise ja samal masinal.
Paak tühjaks, teine küte sisse ja jälle paak tühjaks... ja ka siis ei saa sa eriti võrrelda ,sest ilmastiku tingimused on erinevad... aga suures joones saad mingisuguse visiooni kätte.
Ma ise olen kogu aeg UnoX/Alexela automaattanklast kütet võtnud suhteliselt tühja paagi peale (kompuuter näitab 0-i... ja paaki läheb ~52-54L) ja siis paak täis ja 80% olen kasutanud 95-te.
Korraks panin tühja paagi peale (tõesti hakkas mootor juba vahele jätma... 58L läks paaki... :roll: ) 98-t ja pettusin, sest nii kehva mootori tööd pole kohanud. Peale 98-t panin uuesti 95 ja asi korras.
Hetkel sõidan 95 nitro-ga ja pean tunnistama, et mootor töötab isegi tiba paremini, kui tavalise 95-ga.....

Ahjaa, kui rehvimõõtudest rääkida, siis mul on 205/55 16 - peaks aga olema 205/60 16...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia