Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 12:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: neonil veateade
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2007 0:20 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
95 a neon
teatekood 21:
02 sensor problem (oxygen sensor), upstream or downstream

mis see teade mulle siis ytleb... mis ja kust nagu vaja vaadata on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2007 1:06 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
neonil on vist nelja juhtmega lambdaandur? mis sellina maksab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2007 1:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
"Check Engine" koodile 21 vastab tegelikult hoopis rohkem OBDII koode mis võivad heita pisut rohkem valgust probleemi tegelikule olemusele või juhatada õige sensori juurde:

P0131 Upstream O2 sensor shorted to or ground
P0132 Upstream O2 sensor shorted to or voltage
P0133 Upstream O2 sensor Response
P0134 Upstream O2 sensor stays at center
P0135 Upstream O2 sensor Heater Failure
P0137 Downstream O2 sensor shorted to ground
P0138 Downstream O2 sensor shorted to voltage
P0139 Downstream O2 sensor Response
P0140 Downstream O2 sensor signal inactive
P0141 Downstream O2 sensor or heater failure
P0151 Right Upstream O2 sensor Voltage shorted to ground
P0152 Right upstream O2 sensor shorted to voltage
P0153 Front bank upstream O2 sensor slow response
P0154 Right upstream O2 sensor stays at center
P0155 Right upstream O2 sensor heater failure
P0157 Right Downstream O2 sensor voltage shorted to ground
P0158 Right Downstream O2 sensor shorted to voltage
P0160 Right Downstream O2 sensor stays at center
P0161 Right Downstream O2 sensor heater failure

Muidugi võib proovida kohe alustuseks sonde (neonil 2 tk) vahetada aga nagu näha - on võimalusi pisut rohkem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2007 1:12 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Lennar kirjutas:
neonil on vist nelja juhtmega lambdaandur? mis sellina maksab?
500 ja 1000 vahel


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2007 1:29 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
sa panid siis hunniku koode...
mis ma sii välja pean lugema või kust ma ikkagi alustama pean....

igatahes... auto turtsub vahel ja jõud kaob ära... vahel on raskusi maanteel saada 90 sisse.... mängid kaasipedaasiga ja siis lubab edasi minna....

käisin topartsis... tuttav vend pani juhtme järgi ja ytles kah et lambda andur annab veateadet... kuna ylevaatus oli kah 3 nädala pärast läbi saamas... mõtlesin et enne kui lambdat lähen ostma, käin ülevaatusel ära las panevad vooliku sumbasse ja siis nähe kui läbi lambda on...

algul ei saanud voolikut sumpasse kuidagi ja lambda ja co olid 3 korda yle normi... siis susis sumpas ja sai lõpuks vooliku sisse. kuna sumpapott sai kevadel uus ostetud (made in põltsamaa) siis ülevaataja arvas et sumpa vatt on vettinud ja ei lase hingata... aga poiss ei jätnud jonni ja lükkas vooliku sumpasse pika pusimise peale sisse ja sai kõik näidud normi ja ylevaatus tehtud

siis sumpa lahti võetud ja vatt eemaldatud... sai mingi vahesein kah tehtu.... (arvas et asi selles) aga ikkagi sama jama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2007 1:51 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Selle koodikuhjaga üritasin näidata seda, et kood 21 on üpris ebatäpne. Kui juba sõber juhtme taha pani siis pidi sealt ikka rohkem tulema kui 21 ehk siis midagi nendest loetletutest. Vastavalt sellele tulekski tegutseda. Üldiselt kui ikka juba jõnksutab siis ilmselt ei tööta korralikult esimene sond (neonil on õnneks ainult 1 esimene sond), see mis on katalüsaatori ja mootori vahel. Kas viga on anduris endas või juhtmetes või toites seda palja 21 põhjal kahjuks öelda ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2007 2:29 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
topartsist sain tead ainult et lambda onläbi... numbreid midagi ei saanud

selle 21 sain on-off-on-off-on'st teada


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Dets, 2007 18:52 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
aga mis te arvate sellisest lambdast... või peab ikka boschi oma võtma?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OXYGEN-S ... enameZWDVW


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Dets, 2007 0:21 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Koos transa ja maksudega tuleb 500 ikka täis. Konkreetne müüja üldse USA-st välja ei taha saata. Uuri enne kohalike kaupmeeste käest (ka mitte-USA). Suvaline nelja karvaga sond sobib v.a osade japside omad - need on teise kujuga ja palju kallimad ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Dets, 2007 0:58 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
mul seda muret pole... mul usas kontaktisik olemas kes mulle siia asju saadab... samas kui neonil 2 lambdat siis kõik kokku tuleb ki u 1000 eeku... eestist saan yhe 950 eeguga... siis vahetax mõlemad ära...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Dets, 2007 12:46 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
nii... juhe sai siis uuesti taha pandud ja seekord tegin silmad ka lahti:D
veakood P0134 Upstream O2 sensor stays at center

mis ma sellest järeldan... lähen poodi uue järgi või on mõni muu lahendus...?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Dets, 2007 13:41 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Enne võid kontrollida üle, et väljalaskes ei oleks lekkeid (eriti eespool katalüsaatorit), et sond oleks korralikult kinnitatud ja pistikud korralikult ühendust annavad.
Lisa võid uurida http://www.gearchatter.com/viewtopic10070.php


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Dets, 2007 20:11 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
ostsin boschi anduri...ja kui vahetamisex läks siis selgus et neonil ongi ainult 1 andur... teisele oli punn ette pandud ja juhtmeid ka sinna ei läinud


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia