Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Käigukasti mure
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=29&t=2585
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  Myrakaru [ Laupäev 03 Nov, 2007 22:53 ]
Teema pealkiri:  Käigukasti mure

Täna MurakaMari autol (Neon 2,0 2002.a) juhtus selline asi:
Maanteel sai 60-ga sõidetud aeglase auto järel ja kui see mööda lasi ei kiirendanud Neon enam. Mingitel pööretel viskas ootamatult jõu taha ja auto hüppas edasi. Niimoodi iga kord, kui hoo maha lasi. Kaheksakümnega ühtlases tempos sõites oli nagu kõik ok. Seda kuni jälle tuli hoog maha võtta.
Proovisin ise õhtul väikese tiiru teha. Kohapealt tagurdades ei lülitunud käik sisse. tundus nagu libistaks ja siis jälle järsku hüppas paigalt. Sama asi ka esimese käiguga. tundus nagu kast vahetaks käike oma suva järgi. Saja meetri pärast süttis ka check engine tuli.

Auto käis kuu aega tagasi 60000 km hoolduses. Siis valati juurde ka ATF+4 õli. On see käigukasti oma? Oskab keegi soovitada, mida ja kuhu nüüd edasi?

:(

Autor:  elwood [ Laupäev 03 Nov, 2007 23:46 ]
Teema pealkiri: 

ATF+4 on käimakasti õli, sobib ka roolivõimule.

Autor:  hmm [ Pühapäev 04 Nov, 2007 10:01 ]
Teema pealkiri: 

Mis on see veakood mida annab?

Miks juurde valati??
Kui palju valati?
Vaata käigukasti õlitaset sooja mootoriga see peaks olema suhteliselt lubatud ala keskel. (vot nüüd ei oska öelda, kas neonil on see käigukasti varras olemas).
Juurdevalamistega on nii, et tohib valada ainult seda õli, mis enne sees.
Vabalt võib olla nii, et tehasest on sees Mopari ATF+4 (Type 9602) tüüpi käigukasti õli ning nüüd pandi Valvoline MaxLife mis vastab alates Dextron II, +III jne.... kuni chrysleri ATF +3, +4 normidele aga õlid omavahel ei segunenud nii nagu peaks.
Asi toimib ilusti siis kui üks nendest on ainult sees <- minu arvamus.

Antud hetkel peaks olema kastis surved paigast ära.

Soovitaks vahetada kogu käigukastiõli koos filtri ning käigukasti põhjatihendiga.

Autor:  Myrakaru [ Pühapäev 04 Nov, 2007 10:35 ]
Teema pealkiri: 

Juurde valati 1 liiter.

Autor:  MurakaMari [ Pühapäev 04 Nov, 2007 12:03 ]
Teema pealkiri: 

arvelt on näha:
ATF+4 1liiter

Vaatasin igaks juhuks üle eelmised hooldused. 48000 ja 36000 hoolduses ei ole ATF-4ja juurde pandud.

Autor:  L2M [ Pühapäev 04 Nov, 2007 21:45 ]
Teema pealkiri: 

Kallikesed... õlist ei olene siin midagi. Ei juurde panemine ega vähenemine. Siin on probleem sügavam ehk käimari lagunemisel mis ei olene tema kasutus versioonidest. Palun kontakteeruda spetsialistidega. Võimalik versioon, et mingi klapp jamab aga tunne, et siin on probleemiks hüdromuhvi sisemised nuudid... Igal juhul sõitta ei soovitaks. Kahjuks ise ei ole spets (olen kokku puutund sarnase sündroomiga)

Autor:  hmm [ Pühapäev 04 Nov, 2007 22:43 ]
Teema pealkiri: 

kui õlist siin midagi ei olene siis miks seda sinna üldse sisse panna :shock:
Automaatkasti juures oleneb väga palju õlist, eriti chrysleri toodang.

See et käike ei vaheta korralikult on tagajärg

Autor:  Myrakaru [ Pühapäev 04 Nov, 2007 22:51 ]
Teema pealkiri: 

Homme panen kusagile teenindusse aja kinni. Seekord väldin närvide rahustuseks silberautot

Autor:  L2M [ Pühapäev 04 Nov, 2007 23:34 ]
Teema pealkiri: 

Seda küll, et õli on tema töövahend kuid vähenemine võib oleneda mingite simmerlingide mittepidamisest mida on (vist) 4 tk kasti kohta (peamine on hüdro muhvi oma, mis hakkab ennem märguma kui mõni teine). Ja kui mingi x aja (vähem kui aasta) on vähenend liitri võrra tähendab juba suuremat sorti laiguna kasti külgedel-all. Üks versioone kadude põhjuseks ka radikas olev õli jahuti milles võib olla pisike mikropragu (see versioon on vääga paha).
Ja ka ei ole minu jaoks tähtis mis firma õli sisse pannakse (kasutan neste mingit marki - sõber teab, vahetab ja valab), pea asi et kasutatakse ATM-is ja ka rooli võimus.

Samas ei leia, et Silber selleks kõige õigem koht oleks . Soovitaks Taketit sest lõppsumma peaks polema oluliselt väiksem. On veel üks koht mille boss on Heigo.

Autor:  MurakaMari [ Esmaspäev 05 Nov, 2007 15:56 ]
Teema pealkiri: 

Tänud kaasaelajaile.

Ütle veel, et auto on tarbeese - käin oma Maasikat iga päev patsutamas ja luban, et küll Myrakaru kuskilt arstionu välja võlub, kes hädale rohtu leiab :pai: .

Autor:  Anjolle [ Reede 09 Nov, 2007 0:00 ]
Teema pealkiri: 

Aga õli taset oled kontrollinud? Ikka käiva mootoriga? Vähemalt esimese põlve Neonil on mingi hoolduse käigus ette nähtud vahetada käigukasti ja radiaatori vahelised kummivoolikud. Äkki on nendega midagi pahasti läinud ja õli välja jooksnud.
Ja kui juba vea tuld näitab, miks te siis Anjollele ei helista? Nii toredatele, abivalmitele ja eeskujulikele klubiliikmetele teeb Anjolle tasuta diagnostikat, isegi Sakku kohale sõiduga :)

Autor:  Myrakaru [ Pühapäev 11 Nov, 2007 22:15 ]
Teema pealkiri: 

anjolle kirjutas:
Ja kui juba vea tuld näitab, miks te siis Anjollele ei helista?


Ei tulnud see variant ähmiga meeldegi. :oops:
Tänaseks on teada, et õli on käigukastist plehku pannud. ja seda siis loomulikult jahutussüsteemi. Visuaalsel vaatlusel ei osanud ma seda näha, kuna mõlemad on punased - nii jahutusvedelik kui õli.
Auto on praegu Silberis ja maksma läheb see lõbu kümne tuhande krooni ringis. Loodan et ei ole vaja käigukasti vahetada. Siis maksaks see juba 30 k.
Meistri sõnul on tegu Neoni tüüpveaga.

Autor:  Myrakaru [ Teisipäev 13 Nov, 2007 16:08 ]
Teema pealkiri: 

Auto on hetkel korras. Käigukasti pesti 4 korda läbi ja hetkel auto sõidab.
Vahetati radikas, mis oli jama põhjustajaks ja kõik vajaminevad vedelikud.
Garantiid aga kasti püsimajäämisele ei anta.
Kas on kellegil sellelaadset kogemust? Kas üldse võib sellise kastiga sõita?
Kui nüüd käigukast peaks uuesti streikima hakkama, siis olevat hind juba 30000.- krooni (sisuliselt vahetus).

Autor:  Vilkuj [ Teisipäev 13 Nov, 2007 17:09 ]
Teema pealkiri: 

Mina lasin remontida oma eelmise auto (ford) käigukasti 3 korda ja neljanda korra asemel müüsin maha. Sest sai selgeks et Eestis ei leidunud meest kes oleks suutnud automaatkasti sellel autol remontida.
Loodan, et sul läheb parmini, aga vaada pidevalt kasti õli taset ja kvaliteeti.

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 19 Nov, 2007 19:31 ]
Teema pealkiri: 

Kas enne Silberisse viimist käigukasti õlivarrast ja paisupaaki või radika korgi alla vaatasite?
Kui ATF käigukastist jahutussärki jooksis siis oleks pidanud jahutusvedeliku tase tõusma, üle hakkama ajama ning paisupaagis ja radiaatori korgi all ohtralt õliollust leiduma ja siis oleks pidanud ju hoopis jahutussärki loputama.
Kui jahutusvedelik oleks käigukasti sattunud siis oleks käigukasti õlitase hoopiski tõusma ja käigukasti õlivardale oleks pidanud ohtralt kreemjat vahtu tekkima. Kas eelmise hoolduse arve peal oli kaks voolikut, 100 - 300 krooni tk või käigukasti õlifilter?
Kahtlustan, et tegelikult jooksis käigukast lihtsalt tühjaks nende samade voolikute või käigukasti põhja kaudu. Kui miski käigukasti kahjustas siis just kuivale jäämine. Seda katkist radikat tahaks kohe näha.
Miks peaks seal radikas õli ja vesi kokku saama? Ühel pool on ATF mis on korrosioonivastase toimega ja teisel pool jahutusvedelik mis on ka korrosioonivastase toimega. ATF liigub läbi radiaatori ca 10 mm torus, väga väikese survega. Toru otsad on käigukastiga ühendatud lihtsate kummivoolikutega, tavaliste klambritega kinni.

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/