Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 4:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Nov, 2007 21:09 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
200 km enne probleemi tekkimist käis auto 60000 km hoolduses. Arvel seisab 1 liiter ATF-i (kas spetsialiste ei pidanuks murelikuks tegema fakt, et miks nii palju õli juurde vaja valada on).

Arvel on peale radika:
ATF+4 4tk
filtrid 2 erinevat
termostaat 1tk
jahutussüsteemi pesemisvahend 1 tk
..ja 5 tundi tööd 475 krooni tükist

Kreemjat vahtu vardal ei täheldanud.
Hetkel käigukast töötab. Kolmapäeval lasen veel ühe õlivahetuse teha.
Mida ja kuidas edasi küsimusele sain vastuse stiilis: may god help you.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Nov, 2007 14:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mis seal ikka enam nii palju vahetada. Kui õlivardal on ATF ilus, selge nagu siirup, mitte hägune nagu roosamanna või karamellkissell, siis pole vaja vahetada midagi. Kui kahju sündis siis juhtus see juba siis kui kast kuivale jäi ehk siis kui masin jõnksutas ja edasi ei tahtnud liikuda. Kas kahju sündis? Võib-olla, võib-olla mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2007 21:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 22 Dets, 2005 11:20
Postitusi: 1662
Asukoht: Harju ja Raplamaal
Pärast radika vahetust hakkas Myrakaru täheldama auto alla tilkunud roosat vedelikku - käigukasti õli. Jälle kõne meistrile ja asjast selgust saama...

Aga kuuldes, et käigukasti ja käigukasti aju vaheline SILIKON oli see pahalane, kes otsad andis ja õli enam kinni ei pidanud... :shock: ajasin küll silmad punni: mis on saanud headest tihenditest, mutrist ja poldist?

Kui töömehed kodus WC poti silikoniga maakülge "kleepisid" ja meie mürakas Karu selle ... pidin neist kapsad tegema. Osade asjade jaoks on lihtsalt paremat vahendit vaja kui silikon.

_________________
Päikest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2007 21:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sellistes kohtades ei käi silikoon krt võtaks. :angry: loodame, et silikoon jäi ainult sinna kahe metalli vahele mitte ei pääsenud (pressinud) väike vurts ka käigukasti sisemusse......

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2007 22:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Myrakaru kirjutas:
Auto on hetkel korras. Käigukasti pesti 4 korda läbi ja hetkel auto sõidab.
Vahetati radikas, mis oli jama põhjustajaks ja kõik vajaminevad vedelikud.
Garantiid aga kasti püsimajäämisele ei anta.
Kas on kellegil sellelaadset kogemust? Kas üldse võib sellise kastiga sõita?
Kui nüüd käigukast peaks uuesti streikima hakkama, siis olevat hind juba 30000.- krooni (sisuliselt vahetus).

Kui auto on sõitnud 60000km, nagu eelnevast lugesin, seega peaks tal säilinud olema veel täis garantii, tal oli käigukastist õli leke, mida pole põhjustanud kasutaja vale kasutus, millega silber põhjendab remondi järgse garantii katkemist?????? Üldjuhul juba arenenud maades antakse ka esinduses tehtud töödele garantii ka autole, mis on garantii kaotanud ja kui midagi juhtub sel ajal, siis vastutab töid teostanud esinduse töökoda. On näiteid selle kohta EU riikidest, aga siis on targem asja ajada tehase esindajatega, sest Silber Silberit süüdistama juba ei hakka. Või siis peavad omal kindlad asitõendid olema, kusjuures peale arve oleks alati tark tegu küsida paber teostatud tööde kohta.


Viimati muutis Tiit281, Esmaspäev 26 Nov, 2007 22:59, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2007 22:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
MurakaMari kirjutas:
Aga kuuldes, et käigukasti ja käigukasti aju vaheline SILIKON oli see pahalane, kes otsad andis ja õli enam kinni ei pidanud... :shock: ajasin küll silmad punni: mis on saanud headest tihenditest, mutrist ja poldist?

Kui töömehed kodus WC poti silikoniga maakülge "kleepisid" ja meie mürakas Karu selle ... pidin neist kapsad tegema. Osade asjade jaoks on lihtsalt paremat vahendit vaja kui silikon.


Tule taevas appi! aju ja käigukasti vahele silikoon...O rõngad maksavad vaid kopikaid...

Ma ei tea, kui mürakas Sinu Karuke on, aga ega ma ka oinakaalus mees pole, kuigi kolm aastat juba silikooniga kinnitatud potil käin, asi vist ikka eri omadustega silikoonis. Ega ta nii universaalne ka pole. Dr.Pree või kes ta iganes on, vaevalt K-Rautast ostetud pressi ja tuubi kasutab.... :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Nov, 2007 21:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 22 Dets, 2005 11:20
Postitusi: 1662
Asukoht: Harju ja Raplamaal
Silokooni-teemat võiks siin edasi arendada: töömehed panid põrandaliistud silikoniga kinni. Tänaseks käidavamatest kohtadest lahti... Ma veel vaatasin, et küll on kenasti kinnituskohad ära pahteldanud... :doh:

Myrakaru kaalu teemadel ei tohi ma sõna võtta, aga nagu nimest võid järeldada...

Käigukastile garantiid ei antud. Seda öeldi kohe, et kui äkki ikka jahutusvedelik jõudis kastini jne jne. Vahetati ära radikas.

Kui asi juhtus, siis oli nii, et seda temperatuuri-näidikut jälgisin hoolega - temperatuur ei tõusnud. Mul on korra autoradikaga (Ford) probleeme olnud. Seda juba oskasin.

Teostatud tööde kohta küsin nüüd edaspidi alati paberi - jälle targem.
Autol oli garantii kaks aastat, läbisõidust pole juttu.

Kus on meil Eestis see tehase esindaja keda usaldama peab?

_________________
Päikest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Nov, 2007 13:58 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Igal tööl on ka vähemalt 6 kuud garantiid. Nad ei saanud anda garantiid vast selle kohta kas see kast veel vastu peab aga see, et nende poolt avatud liite vahelt vedelikku lekib on konkreetse töö praak ja peab käima garantii alla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia