Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Esilaterna pirni vahetus Neonil
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=29&t=2110
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  mhk [ Neljapäev 26 Juul, 2007 17:22 ]
Teema pealkiri:  Esilaterna pirni vahetus Neonil

lugesin terve selle esilaternate teema läbi ja registreerusin siin spetsiaalselt selleks, et siit kogenumate abi saada :niks:
andke andeks võhikule, aga kas ma pirni vahetamiseks pean ka kogu selle keeruka operatsiooni läbi tegema, mis siin eespool kirjeldet?
mul juhipoolne esituli läbi ja õudus tuleb peale, kui ma pool autot pean juppideks lammutama, et üht närust pirni kätte saada. varasematel autodel on õnnestunud mingi juhtmepundar tule tagant eemaldada ja pirn sedamoodi koukides kätte saada, aga käisin hetk tagasi kapoti all ja ühtegi lihtsat viisi pirni kättesaamiseks küll ei paistnud...

Autor:  Myrakaru [ Neljapäev 26 Juul, 2007 21:36 ]
Teema pealkiri: 

Arvasin ka, et mis see Neoni pirnivahetus siis keerulisem on kui Sebringul. Aga on küll. Isegi kui ma poleks ühte peenikest polti katki ja teisel pead maha keeranud, on see töö aega ja närve nõudev.
Lihtsam oli minna Silberautosse ja küsida: palju pirnivahetus maksab. Vastust kuuldes 25.- krooni, olin rõõmuga nõus. Pärast urisesid, et üks polt katki ja see ja teine, aga hind oli juba kokku lepitud.

Seega soovitan kergema vastupanu teed minna. Ka riske on vähem, kui midagi juhtub katki minema.

Autor:  mhk [ Neljapäev 26 Juul, 2007 21:57 ]
Teema pealkiri: 

Myrakaru kirjutas:
Arvasin ka, et mis see Neoni pirnivahetus siis keerulisem on kui Sebringul. Aga on küll. Isegi kui ma poleks ühte peenikest polti katki ja teisel pead maha keeranud, on see töö aega ja närve nõudev.
Lihtsam oli minna Silberautosse ja küsida: palju pirnivahetus maksab. Vastust kuuldes 25.- krooni, olin rõõmuga nõus. Pärast urisesid, et üks polt katki ja see ja teine, aga hind oli juba kokku lepitud.

Seega soovitan kergema vastupanu teed minna. Ka riske on vähem, kui midagi juhtub katki minema.


minu jaoks pole see kahjuks hetkel valik - elan hollandis ja eestisse satun hava, autoga vaevalt enne järgmist suve

Autor:  Myrakaru [ Reede 27 Juul, 2007 0:00 ]
Teema pealkiri: 

http://www.chrysler.nl/web/show/id=707640
:)

Autor:  mhk [ Reede 27 Juul, 2007 9:23 ]
Teema pealkiri: 

Myrakaru kirjutas:
http://www.chrysler.nl/web/show/id=707640
:)


ole sa tänatud, abivalmis inimene :)
kui ma nädalavahetusel haamri ja kirvega tulest jagu ei saa, siis lähen esmaspäeval lähima spetsialisti juurde.

üks pisiasi veel - mul siit teemast jäi meelde, et H4 pirn, vastab tõele? või viitab see H4 muule - mida ma poest otsima peaks?

Autor:  elwood [ Reede 27 Juul, 2007 9:31 ]
Teema pealkiri: 

peaks olema jah H4

Autor:  Anjolle [ Reede 27 Juul, 2007 15:27 ]
Teema pealkiri: 

mhk kirjutas:
kas ma pirni vahetamiseks pean ka kogu selle keeruka operatsiooni läbi tegema, mis siin eespool kirjeldet?
mul juhipoolne esituli läbi ja õudus tuleb peale, kui ma pool autot pean juppideks lammutama, et üht närust pirni kätte saada. varasematel autodel on õnnestunud mingi juhtmepundar tule tagant eemaldada ja pirn sedamoodi koukides kätte saada, aga käisin hetk tagasi kapoti all ja ühtegi lihtsat viisi pirni kättesaamiseks küll ei paistnud...
Küsimusest ei selgu kas tegu on esimese või teise põlve Neoniga aga esimese põlve Neonil saab küll pirni vahetada ilma tuld eemaldamata. Tuleb eemaldada tule kõrguse regulaatori poldid ja regulaator eest ära nihutada nagu pildil näha. Regulaatori trossi pole vaja eemaldada.

Manused:
DSC_2815.JPG
DSC_2815.JPG [ 1.48 MB | Vaadatud 5404 korda ]

Autor:  mhk [ Reede 27 Juul, 2007 16:03 ]
Teema pealkiri: 

anjolle kirjutas:
mhk kirjutas:
kas ma pirni vahetamiseks pean ka kogu selle keeruka operatsiooni läbi tegema, mis siin eespool kirjeldet?
mul juhipoolne esituli läbi ja õudus tuleb peale, kui ma pool autot pean juppideks lammutama, et üht närust pirni kätte saada. varasematel autodel on õnnestunud mingi juhtmepundar tule tagant eemaldada ja pirn sedamoodi koukides kätte saada, aga käisin hetk tagasi kapoti all ja ühtegi lihtsat viisi pirni kättesaamiseks küll ei paistnud...
Küsimusest ei selgu kas tegu on esimese või teise põlve Neoniga aga esimese põlve Neonil saab küll pirni vahetada ilma tuld eemaldamata. Tuleb eemaldada tule kõrguse regulaatori poldid ja regulaator eest ära nihutada nagu pildil näha. Regulaatori trossi pole vaja eemaldada.


põlvkondadest ei tea midagi, aga 97a oma - paistab küll selline nagu pildil.
kõrguse regulaatorist ei tea ma küll midagi - äkki on sul võimalik lähemalt pilti teha ja pilt näiteks mulle meilile pista mhk@neti.ee? siis saan ehk pildi järgi aru, mille ma küljest kruvima pean - sellelt pildilt väga hästi ei paista

Autor:  mhk [ Reede 27 Juul, 2007 16:07 ]
Teema pealkiri: 

juba sain aru, kuidas pildi suuremaks saan - usun, et saan hakkama.
suur tänu :niks:

Autor:  mhk [ Reede 27 Juul, 2007 19:59 ]
Teema pealkiri: 

anjolle, tuhat tänu sulle veelkord :niks:

ei läinud poolt tundigi - eile tundus, et pühendan sellele terve nädalavahetuse ja pean tipuks esmaspäeval jala tööle minema :tige:

Autor:  Myrakaru [ Reede 27 Juul, 2007 21:46 ]
Teema pealkiri: 

Mina mässasin uuema Neoniga. Seal see nii lihtsalt ei käi.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/