Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 11:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2007 17:22 
lugesin terve selle esilaternate teema läbi ja registreerusin siin spetsiaalselt selleks, et siit kogenumate abi saada :niks:
andke andeks võhikule, aga kas ma pirni vahetamiseks pean ka kogu selle keeruka operatsiooni läbi tegema, mis siin eespool kirjeldet?
mul juhipoolne esituli läbi ja õudus tuleb peale, kui ma pool autot pean juppideks lammutama, et üht närust pirni kätte saada. varasematel autodel on õnnestunud mingi juhtmepundar tule tagant eemaldada ja pirn sedamoodi koukides kätte saada, aga käisin hetk tagasi kapoti all ja ühtegi lihtsat viisi pirni kättesaamiseks küll ei paistnud...


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2007 21:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Arvasin ka, et mis see Neoni pirnivahetus siis keerulisem on kui Sebringul. Aga on küll. Isegi kui ma poleks ühte peenikest polti katki ja teisel pead maha keeranud, on see töö aega ja närve nõudev.
Lihtsam oli minna Silberautosse ja küsida: palju pirnivahetus maksab. Vastust kuuldes 25.- krooni, olin rõõmuga nõus. Pärast urisesid, et üks polt katki ja see ja teine, aga hind oli juba kokku lepitud.

Seega soovitan kergema vastupanu teed minna. Ka riske on vähem, kui midagi juhtub katki minema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2007 21:57 
Myrakaru kirjutas:
Arvasin ka, et mis see Neoni pirnivahetus siis keerulisem on kui Sebringul. Aga on küll. Isegi kui ma poleks ühte peenikest polti katki ja teisel pead maha keeranud, on see töö aega ja närve nõudev.
Lihtsam oli minna Silberautosse ja küsida: palju pirnivahetus maksab. Vastust kuuldes 25.- krooni, olin rõõmuga nõus. Pärast urisesid, et üks polt katki ja see ja teine, aga hind oli juba kokku lepitud.

Seega soovitan kergema vastupanu teed minna. Ka riske on vähem, kui midagi juhtub katki minema.


minu jaoks pole see kahjuks hetkel valik - elan hollandis ja eestisse satun hava, autoga vaevalt enne järgmist suve


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 0:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
http://www.chrysler.nl/web/show/id=707640
:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 9:23 
Myrakaru kirjutas:
http://www.chrysler.nl/web/show/id=707640
:)


ole sa tänatud, abivalmis inimene :)
kui ma nädalavahetusel haamri ja kirvega tulest jagu ei saa, siis lähen esmaspäeval lähima spetsialisti juurde.

üks pisiasi veel - mul siit teemast jäi meelde, et H4 pirn, vastab tõele? või viitab see H4 muule - mida ma poest otsima peaks?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 9:31 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
peaks olema jah H4


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 15:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
mhk kirjutas:
kas ma pirni vahetamiseks pean ka kogu selle keeruka operatsiooni läbi tegema, mis siin eespool kirjeldet?
mul juhipoolne esituli läbi ja õudus tuleb peale, kui ma pool autot pean juppideks lammutama, et üht närust pirni kätte saada. varasematel autodel on õnnestunud mingi juhtmepundar tule tagant eemaldada ja pirn sedamoodi koukides kätte saada, aga käisin hetk tagasi kapoti all ja ühtegi lihtsat viisi pirni kättesaamiseks küll ei paistnud...
Küsimusest ei selgu kas tegu on esimese või teise põlve Neoniga aga esimese põlve Neonil saab küll pirni vahetada ilma tuld eemaldamata. Tuleb eemaldada tule kõrguse regulaatori poldid ja regulaator eest ära nihutada nagu pildil näha. Regulaatori trossi pole vaja eemaldada.


Manused:
DSC_2815.JPG
DSC_2815.JPG [ 1.48 MB | Vaadatud 5386 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 16:03 
anjolle kirjutas:
mhk kirjutas:
kas ma pirni vahetamiseks pean ka kogu selle keeruka operatsiooni läbi tegema, mis siin eespool kirjeldet?
mul juhipoolne esituli läbi ja õudus tuleb peale, kui ma pool autot pean juppideks lammutama, et üht närust pirni kätte saada. varasematel autodel on õnnestunud mingi juhtmepundar tule tagant eemaldada ja pirn sedamoodi koukides kätte saada, aga käisin hetk tagasi kapoti all ja ühtegi lihtsat viisi pirni kättesaamiseks küll ei paistnud...
Küsimusest ei selgu kas tegu on esimese või teise põlve Neoniga aga esimese põlve Neonil saab küll pirni vahetada ilma tuld eemaldamata. Tuleb eemaldada tule kõrguse regulaatori poldid ja regulaator eest ära nihutada nagu pildil näha. Regulaatori trossi pole vaja eemaldada.


põlvkondadest ei tea midagi, aga 97a oma - paistab küll selline nagu pildil.
kõrguse regulaatorist ei tea ma küll midagi - äkki on sul võimalik lähemalt pilti teha ja pilt näiteks mulle meilile pista mhk@neti.ee? siis saan ehk pildi järgi aru, mille ma küljest kruvima pean - sellelt pildilt väga hästi ei paista


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 16:07 
juba sain aru, kuidas pildi suuremaks saan - usun, et saan hakkama.
suur tänu :niks:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 19:59 
anjolle, tuhat tänu sulle veelkord :niks:

ei läinud poolt tundigi - eile tundus, et pühendan sellele terve nädalavahetuse ja pean tipuks esmaspäeval jala tööle minema :tige:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2007 21:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Mina mässasin uuema Neoniga. Seal see nii lihtsalt ei käi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia