Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 0:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Starteri mure vaevab,
PostitusPostitatud: Reede 06 Juul, 2007 8:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Dets, 2006 23:45
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
asi siis järgmine, et sterter ei taha kuidagi taha haakuda. aku on vahetatud, kaitsmed kondrollitud. Kui auto käima tõmmata siis töötab kõik süsteemid korralikult välja arvatud starter.
peal on tal selline asi et kui sidurid alla ei vajuta siis starter ei tööta - sai see lüliti katsetatud (ühendatud) sillaga ei kasu midagi.
mõistus on otsas mul. :tige:
kas on tal mingi relee kust saab starter inffi et hakka nüüd ennast liigutama. :think:

abistajaid ette tänades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 06 Juul, 2007 8:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
starteri juurde tuleb kaks juhet, peenem on nendest ergutusvool.
Kontrolli ühendusi starteri juures võta lahti, puhasta klemmid ning kokku. Siis mõõda testriga, kas juhtme otsa võõl tuleb.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 06 Juul, 2007 9:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Ega ikka ei tule küll ''ergutusvool'', see nagu rohkem ikka geneka bisnis. Küll jookseb seda peenemat karva peale pinge mis lülitab el. magneti tõmberelees tööle. See omakorda viib siis, kui hammasratas on hammasvööl, kokku ''jämeda'' voolu mis lülitab starteri tööle. El. magnetis on kaks mähist ja üks neist toidab end tavaliselt veel läbi harjade. Kui starteri saab tööle nii, et see pole hammasvööga haakunud, võib tänu selle meeletutele pööretele ta oma ankrumähise lihtsalt laiali visata, tsentrifugaaljõu mõjul. Kui on harjad läbi, võib ka vabalt juhtuda, et relee ei hakka tööle ja jääb mulje, nagu oleks terve starter omadega kutu.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 06 Juul, 2007 12:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Dets, 2006 23:45
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
sai siis uuritud natsa:

1.kui aku juures olevast kaitsme plokist starteri relees need klemmid kokku lukata siis veab starter mootori toole.
2. süüteluku südamiku kus on need klemmide värk sai puhastatud ja proovitud,et kui keereata starteri asendisse siis tester (pole elektrik aga testri asend oli sellel kus ta teeb haalt kui vool läbi jookseb) hakkas piiksuma.
3. siduri juures on lüliti -- võtsin pistiku lahti ja panin juhtmega silla peale, et uhesonaga petsin natsa seda susteemi aga tolku ei midagi.
4. aku juures olevast kaitsme plokist vahetasin signaali relee starteri omaga ja ei midagi kuid aga kui panin sterteri relee signaali omasse tootas signaal jarelikult releed on korras.

oh mure viib varsti hauda nii viisi. :angry: :angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Juul, 2007 2:12 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Nüüd tuleks üle kontrollida kas pluss ja miinus mõlemad ikka relee otste peale jõuavad kui võtit keerata. Kui autol on (olnud) signalisatsioon või immobilisaator siis võib viga olla kuskil seal. Näiteks ühendades kontroll-lambi relee pessa, juhtotste vahele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juul, 2007 7:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Dets, 2006 23:45
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
asi sai ajutiselt korda:

süütelukust minev juhe (on kuskilt katki voi on mingi asjake vahel ) sai otse viidud siduri pedaali juures olevasse pistikusse ja asi toimib
ise arvan et see tehase imo paneb mulle nakku. :angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Juul, 2007 22:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
marko kirjutas:
ise arvan et see tehase imo paneb mulle nakku.
Ei ole kuulnud, et neonil tehase immot oleks olnud. Aga hea, et korda said ikka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia