Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Neoni pooltelg
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=29&t=125
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Neonimees [ Pühapäev 12 Veebr, 2006 20:50 ]
Teema pealkiri:  Neoni pooltelg

Tere.
Sai täna oma Neoni alla poetud ja ennnäe parempoolne pikem pooltelg liigub käimakasti (manuaal) otsas edasi-tagasi pikisuunas ja sealt vahelt õli tilgub!Oskab keegi öelda on see suur jama?Ilmselt peab seal olema mingi simmer või ..mis?Kas remont keeruline?Milline õli seal peaks olema ,tean et aut.kasti on ATF3 punast värvi,aga manuaalkastil?Kas sobib igasugune 75W-80/90?

Autor:  Neonimees [ Teisipäev 14 Veebr, 2006 12:50 ]
Teema pealkiri: 

Pisut täiendan.Silberauto pakub NV-T350 õli. On mingit altrnatiivi?See käigukast peaks olema ka Stratusel. (Mark on NV-T350/A578,samuti Mitsubishi Talon/Eclipse).

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 19 Veebr, 2006 22:35 ]
Teema pealkiri: 

Haynes Manual ütleb: "Mopar manual transaxle fluid or equivalent" :?

Pisut jäi segaseks kas pooltelg liigub sisse-välja või üles-alla. Tegelikult ei tohiks ta mingis suunas eriti liikuda (välja arvatud sisemise liigendi sees sisse-välja). Kui liigub sisse-välja siis võib olla juhtunud, et veovõll on diffri seest vähe välja tulnud - stopper ei ole oma soones enam või pole ta sinna korralikult läinudki peale viimast veovõlli eemaldamist. Või kui veovõlli teljega ristipidi (üles-alla) loksub siis on ilmselt diffri laagritega pahasti.
Kui piki võlli telge liigub siis peaks proovima teda sisse põrutada - ehk jääb paika. Võlli otsa hoiab diffri sees kinni ainult stopper-rõngas. Peale paika põrutamist ei tohiks saada teda käe jõul enam väljapoole tirida saada.
Tihendi vahetamiseks on vaja veovõll ära võtta, suure kruvikeerajaga vana tihend välja õngitseda ja paraja torujupiga uus sisse lüüa. Aga kui võll endiselt loksub siis pole uuest tihendist miskit kasu.

Autor:  Neonimees [ Esmaspäev 20 Veebr, 2006 11:47 ]
Teema pealkiri: 

Asi selles,et jaanuaris külmade päevadega lõi õli välja ,ilmselt selle simmeri vahelt.Käisin tõstuki peal,remondimehed arvasid ,et väike lõtk peabki pikisuunas olema.Ei tohiks midagi hullu olla.Ma lükkasin selle pooltelje sinna kasti poole tagasi.Vahetan käimaris õli ka ära.Pärnu Silberis pole kohapeal saada,tellivad.

Autor:  Neonimees [ Kolmapäev 22 Veebr, 2006 22:00 ]
Teema pealkiri: 

Õli sain kätte ja nüüd soov see ise ära vahetada.On keegi seda tööd ise teinud?Sooviks teada,kus asuvad käigukastil need õli lisamise ja väljalaskmise punnid?Ilmselt väljalaskmise oma kusagil allpool aga kas on ka ülemine,osadel tänapäevastel autodel on ainult üks koht ,nii õli väljalaskmiseks ,kui ka lisamiseks,kuidas on Neonil? MANUAALKAST!!

Autor:  Anjolle [ Kolmapäev 22 Veebr, 2006 23:24 ]
Teema pealkiri: 

Kontrollimiseks ja lisamiseks on kummist kork diffri korpuses, veovõlli ava kõrval. Tühjendusava ei tundu olevat

Autor:  Neonimees [ Neljapäev 23 Veebr, 2006 9:52 ]
Teema pealkiri: 

Kas siis töökojas imetakse vana õli välja?Ma olen kohanud just vastupidist varianti,et pole lisamise auku,on ainult väljalaskmiseks.Eks töö käigus selgub.Ma sellepärast küsisin,et kuna mul pole garaazhi ja tegema pean seda õues,siis et mitte aega raisata oleks enam-vähem selgus .

OK.

Autor:  Anjolle [ Neljapäev 23 Veebr, 2006 17:03 ]
Teema pealkiri: 

Ilmselt ei ole käigukasti õli vahetus hoolduskalendris ettenähtud töö. Taseme kontrolliks ja vajadusel lisamiseks pole ju tühjenduskorki tarvis.
Neoni hoolduskalender lõppebki, minu mälu järgi, 192000 km juures - niipalju peaks ilma õlivahetuseta käigukast vastu pidama küll :wink:
Kardan, et välja imemisega on ka probleeme sest ega seal diffri karteris vist ülearu ruumi ei ole, et annaks toru põhja lükata. IMHO

Tegelikult annaks ju augu puurida sinna diffri karterisse, see ära keermestada ja kena punn sinna pärast keerata.

Autor:  Neonimees [ Reede 24 Veebr, 2006 14:54 ]
Teema pealkiri: 

On jah õli juurde valamiseks kummist kork ja välja laskmiseks all otsas keermega polt.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/