Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Dodge Caliber
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=28&t=817
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  Luuser [ Neljapäev 12 Okt, 2006 15:01 ]
Teema pealkiri:  Dodge Caliber

Kas on keegi käinud Caliberi uurimas? Mul on võimalus soetada omal valikul uus tööauto ja miskipärast jäi Caliber silma. Kuskilt foorumist lugesin,et kurdeti salongi materiali valikute üle. Kas on üldse mõtet nii uut mudelit soetada,äkki võtaks sisse töötatud isendi nt. Chrysler 300C? Valiku tegemiseks on aega 2 kuud siis tuleks ära tellida.

Autor:  Oberst [ Neljapäev 12 Okt, 2006 15:43 ]
Teema pealkiri: 

Lisaks väikese lingi siia ka juurde http://www.car.ee/news/2006-01-12/dodge-caliber/ee/

Hind sellejärgi sis tuleks 173 414 EEk i Väga omapärane isend

Autor:  Myrakaru [ Neljapäev 12 Okt, 2006 15:43 ]
Teema pealkiri: 

No need on ju hoopis erineva klassi autod. Caliber on Neoni järeltulija, kuigi suurem.

See hind on võibolla edasimüüjatele :lol:
Eestis siiski "pisut" teised hinnad
http://www.silberauto.ee/dodge/?content ... t&lang=est

Autor:  Oberst [ Neljapäev 12 Okt, 2006 16:00 ]
Teema pealkiri: 

hind ka
Caliber 2,0 CRD 6M SXT 283 898.- 335 000.-
300 C 2.7 V6 4A 414 407.- 489 000.-
300 C Touring 3.0 CRD 5A 499 153.- 589 000.-

Muidugi HEMI mootor on asi omaette

Arvan et hind ka mingitmoodi mängib rolli?

Autor:  Ferdi [ Neljapäev 12 Okt, 2006 16:39 ]
Teema pealkiri: 

Võta Caliber, meil 300 C juba olemas!

Autor:  Oberst [ Neljapäev 12 Okt, 2006 17:43 ]
Teema pealkiri: 

300C touring on ka HEMI mootoriga

Autor:  Luuser [ Reede 13 Okt, 2006 22:01 ]
Teema pealkiri: 

Hind mängib küll rolli ehk siis mitte üle 500K. Sorry aga see ,et meil juba 300c on ja sina võta Caliber pole küll minu jaoks oluline. Lootsin,et ehk on keegi käinud ise uurimas ja proovimas. Siis kuuleks ka teiste muljeid,ega kui ise vaimustuses oled siis ei pane enam kõike tähele.

Autor:  Oberst [ Reede 13 Okt, 2006 22:51 ]
Teema pealkiri: 

Ega meil pole jah keegi silberis proovisõitudel käinud aga tegelikult autot peaks ikke ju otstarbe järgi vaatama mida suuremad võimalused seda parem
Nagu GV on
Huvitav et see auto jättis nagu maasturi mulje

Autor:  Anjolle [ Laupäev 14 Okt, 2006 23:19 ]
Teema pealkiri: 

Kui omal selline valik oleks, et palun, siin on sulle kuni 500 kEEK, osta omale auto. Siis ostaks kindlasti 300C ja universaalkerega. Caliber on ikkagi nö. väikekeskklass ja seejuures kohati suht odavahõngulise siseviimistlusega. 300C on aga nö. Full Size ja veel tagaveoline esindusauto - mm...
Tegelikult on need siiski nii erineva klassi ja ka erineva hinnaklassi autod, et selliselt esitatud küsimus tundub tõesti kummaline. Kui mul oleks auto jaoks kulutada 300 kEEK siis vast ostaks Caliberi kui oleks kulutada 500 kEEK siis 300C.

Autor:  Luuser [ Esmaspäev 16 Okt, 2006 9:34 ]
Teema pealkiri: 

Ega siis kõik valikud ei peagi lihtsalt seletatavad olema. Ma ei kuulu nende autohuvilite hulka kes valib autot selle järgi ,et on see keskklass või väikeauto või mis iganes. Kasutatud autot ostes ei huvita mind ka mitte läbisõit vaid auto korrasolek. Hetkel kodus oleva Stratuse läbisõi oli ostes 290 000km aga see selleks.
Mulle meeldivad välimuselt ja olemuselt mõlemad masinad. Mõtlema pani aga see,et Caliber on suht uus mudel ja titevead välja tulemata. Mul pole aega kõõluda pidevalt esinduse vahet,et garantii korras asju vahetada. 300C jääb vist siiski mulle natuke suureks masinaks,reisin enamuse ajast üksi. Muidugi on suur auto reisimiseks parim aga kas ka mõtekas? Samas on vaja vahel ka läbida väga raskeid teeolusid,vanad mälestused tagasillaveolisest Volvost kaalutavad sel juhul küll kaalukausi caliberi poole. Ei tea ,pean veel ringi vaatama ja mõtlema. Tänud teile arvamuste eest!
Küsiks siinkohal võibolla ühe rumala küsimuse ka...mis on Hemi mootor ja mis selle eelis?

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 16 Okt, 2006 9:50 ]
Teema pealkiri: 

HEMI on süsteem on lülatib välja pooled silindrid kui auto näiteks sõidab ühtlaselt ja kaasi vajutusel näit möödasõidul lülitab jälle täie peale autojuht sellistes lülitustest suurt aru ei saa (kui ainult kõrvaga ) Aga sin kirjas sellest 300c ja HEMI mootorist http://www.car.ee/testdrive/2004-10-19/ ... r-300c/ee/

Autor:  andrus49 [ Esmaspäev 16 Okt, 2006 10:40 ]
Teema pealkiri: 

Oberst kirjutas:
HEMI on süsteem on lülatib välja pooled silindrid kui auto näiteks sõidab ühtlaselt ja kaasi vajutusel näit möödasõidul lülitab jälle täie peale autojuht sellistes lülitustest suurt aru ei saa (kui ainult kõrvaga ) Aga sin kirjas sellest 300c ja HEMI mootorist http://www.car.ee/testdrive/2004-10-19/ ... r-300c/ee/


Minu teada ei ole CHR ainuke kes kasutab seda nn Multi Displacement süsteemi, see on usas üsna levinud. Ja HEMI nimi ei tulene üldse sellest.

:-D Loe tähelepanelikult enda viidatud artiklit :-D

Autor:  hmm [ Esmaspäev 16 Okt, 2006 10:45 ]
Teema pealkiri: 

Kõige lihtsam, mine Silberisse ja proovi mõlemaid, osta see, mis meeldib või ihaldad.
Hinnad siis (kui sul max 500K)

300 C 2.7 V6 4A 489 000.-
300 C 3.5 V6 4A 529 000.-
300 C 3.0 CRD 5A 559 000.-


Caliber 2.0 VVT SXT 261 864.- 309 000.-
Caliber 2,0 CRD 6M SXT 283 898.- 335 000.-

Ehk siis hind mängib samuti rolli 150K ja rohkem on hinna vahe.

Kui oled rahale tundlikum siis Dodge, kui raha piisavalt siis 300C.
Olgem ausad, kui jõuad üle 500K auto peale kulutada siis peab jõudma sinna ka kütet valada.

300C keskmine kulu ~10-12 L/100km - diisel 8 L/100km (diisel 300C hinnad hakkavad alles 559K.)
Caliber ~7-8 L/100km diisliga 6L/100


2,7 bensukas 300C -le on kui võtta liikumiseks hobuse asemel eesel - on kah aga ... :roll:
Pigem siis leida tiba kopikaid juurde ja diisel varjant soetada. Sama raha eest saad peaaegu 2 dodget.

Järeldus asjad paneb paika raha või kasutatud autod, mille hinnad juba sõbralikumad.

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 16 Okt, 2006 17:08 ]
Teema pealkiri: 

andrus49 kirjutas:
Oberst kirjutas:
HEMI on süsteem on lülatib välja pooled silindrid kui auto näiteks sõidab ühtlaselt ja kaasi vajutusel näit möödasõidul lülitab jälle täie peale autojuht sellistes lülitustest suurt aru ei saa (kui ainult kõrvaga ) Aga sin kirjas sellest 300c ja HEMI mootorist http://www.car.ee/testdrive/2004-10-19/ ... r-300c/ee/


Minu teada ei ole CHR ainuke kes kasutab seda nn Multi Displacement süsteemi, see on usas üsna levinud. Ja HEMI nimi ei tulene üldse sellest.

:-D Loe tähelepanelikult enda viidatud artiklit :-D


Nu ma esimese hooga kirjutasin selle mis mulle Hemi jutust meelde jäi teisel kokukal

Autor:  hmm [ Esmaspäev 16 Okt, 2006 18:38 ]
Teema pealkiri: 

püüa leida siis kompromiss soeta Dodge 300C - ei saa odavat autot ega salongi mugavust :)
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Või siis kasutatult mahub 300C 5,7 magnum hinna sisse:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

või:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Samas uuema varustusastmega on:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
just lisade ja mootori osas. muidugi 5,7 pakub suuremat naudingut

Ei usu, et seda on suudetud 2a. peeneks kihutada :)

Samas maksta pea 200 000 2. aasta eest juurde, et esinduse ustest väljasõita, ning koheselt 100 000 sellega kaotada!?

Kasutatud 300C-d jäävad piiridesse 370000 2004a. omad kuni 500000 2006a. omad.

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/