Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Apr, 2012 19:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 03 Sept, 2009 18:11
Postitusi: 33
Tere!

94a LHS-il on probleem selles, et jahutusventilaatorid ei lähe tööle. Talvel oli probleem selles, et salongi ei tulnud sooja õhku, vahetasin termostaadi juures oleva anduri ära(sain lammarist 3.0 Voya mootori pealt) ning siis hakkas kõik toimima. Eelnevalt vahetasin termostaadi ka uue vastu, arvates, et selles on viga. Muidugi sai sisse uus jahutusvedelik ja korralikult õhutatud. Nüüd on aga viga selles, et kipub keema minema, et hakkab vedelikku paisupaagist välja ajama, kuna ventilaatorid ei lähe tööle. Kas ventikate jaoks on kuskil veel eraldi andur?
Mainin selle ka ära, et radika vanni küljes on imepisike auguke, kust immitseb vedelikku välja ning paisupaagi kork on räbal. Palju need tegurid mõjutavad?

Panen paar pilti ka, kõigepealt sellest andurist, mille vahetasin ning korgist.

Pilt

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Apr, 2012 13:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Vaheta ikka alustuseks kork ära. See ei maksa palju. Kui jahutusvedelikuga täidad siis veendu, et sai tõesti täis. Lase vajadusel õhutusventiilist õhk välja. Käivita mootor mõneks minutiks ja vala lisaks. Lase jahtuda, vala lisaks. Soojenda mootor töötemperatuurile, lase jahtuda, vala lisaks.
Kui see kõik ei aita (ja tõenäoliselt ei aita sest kui juba tuppa sooja ei tule siis on ikka vedelikku kriitiliselt vähe ja nii sõites oled suure tõenäosusega ära rikkunud vähemalt plokikaane tihendi(d) või koguni plokikaaned) ja ikka kipub keema minema ja vedelikku välja ajama siis ei aita muud kui plokikaane tihendite vahetus ja võib-olla ka plokikaante remont või vahetus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Apr, 2012 16:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 03 Sept, 2009 18:11
Postitusi: 33
Selles mõttes, et vähese vedelikuga pole auto sõita saanud, seda on piisavalt olnud, lihtsalt porbleem oli selles, et see andur, millest eelnevalt rääkisin, oli katki. Peale selle vahetust sooja tuleb ja kõik on okei. Selge, proovin uue korgiga ning õhutamisega. Aga kas see üks andur peaks selle ka ära ajagama, millal ventilaatorid tööle panna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Apr, 2012 16:54 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Paljudel Chrysleritel käib kõik sama anduri pealt. Kuidas sellel mudelil on, ei tea peast. Peaks mõõtma ploki tegelikku temperatuuri. Lekkiva plokikaanetihendi üks sümptomeid on, et jahutussärki tekkivad auru- ja gaasimullid, mis suruvad jahutusvedeliku paisupaagist välja, samas jääb aga temperatuuri andur kuivale ja ei edasta seetõttu tegelikku jahutusvedeliku temperatuuri.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Apr, 2012 23:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 03 Sept, 2009 18:11
Postitusi: 33
Selge, sain omaniku manuaali ning lugesin, et tõesti üks ja sama andur. Aga proovin esialgu radika ära parandada, uue korgi, uue vedeliku, õhutada ja kui see ei aita, siis on viga teada ja peab hakkama tihendeid vahetama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler LHS
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juul, 2016 19:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 03 Sept, 2009 18:11
Postitusi: 33
Sellest on nüüd pisut aega möödas, aga viga oli ikkagi tihendites. Ostsin teise auto doonoriks, tõstsin mootori ringi ja sellega korras, kõik toimib ideaalselt.

Kuna suvi on hobiautode aeg, siis peale mõneajast sõitmist tekkis küsimus, kas sellel isendil salongifilter on? Puhub mulle igast jama näkku, puulehe tükke ja muid väikseid lendavaid ebemeid. Ei hakka uut teema tagema, küsin siin ära, kas tal on filter või ei ole?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Aug, 2017 11:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 9:58
Postitusi: 5
1. LHS vision id jm on neil seal radika küljes väike vidin mida ajuks kutsutakse mis võib kahjustatud olla, ise olen sellisele kus vent ei töötanud pannud otsejuhtme lülitiga salongist ja on nüüd töötanud 7 a.
teisel jäi kogu aeg tööle täie võimsusega, sellel võtsin 01 radika vendi juhtme lahti ja kaitsemsse on juhet ning lisakaitse ning lüliti salongi. Linnasõidul ja töötava mootoriga seistes töötaval talvel ja mantel ei võib ka mootori temp jälgida kui tõuseb siis tööle,
vihje 2 kuna meie jahutusvedelikud on kraaniveega jne siis teha ise konsentraadist dest e vihmaveega ja panna 01 cm alla normi ,siis töötab kõik ideaalselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2020 21:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 10 Juul, 2016 9:23
Postitusi: 6
Tere, pole küll teemasse, kuid bls kui soetasite asendus masina siis ehk on siiani alles kapotialune juhtmestik koos mootoriajuga? Võtke ühendust 5269976


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia