Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 10:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Veebr, 2012 23:00 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Kuna juba mõnda aega häirib mind teadmatus, miks tilpneb kompuutri juures, üks jublakas, mis võiks olla mikrofon, otsustasin lahti kakkuda osa masinat, et jälgi ajada.
Pilt

Kakkusin keskkonsooli ümbrise eest ära ning käega augus koukides, ilmus nähtavale selline karp:
Pilt

Pilt

On see originaal või isearetus?

Karbil olemas mikri juhe, speaker, mingi data värk, phone jne. Kogu juhtmepundar suundub kindalaeka taha. Kindalaeka eemaldades leidsin, et juhtmed on päkapikuvöödega (juhtmevits?) mingi kronsa külge kinni korraks tõmmatud ja kogu punt suundub edasi kundepoolsesse nurka. Kahjuks edasi enam pole võimalik otsida, ilma armatuuri eemaldamata. Oskab keegi öelda, kuhu see data juhe võiks minna (millega telefoni ühendada), kuna ma eriti ei usu, et see bluetoothiga ühenduks.


Samuti keskkonsooli eemaldamisega leidsin miski pistiku, mis ühendus küll keskkonsooli paneeli külge, kuid ei täida seal mingit funktsiooni (ehk siis "pimedaks" pandud sinna lihtsalt seisma:
Pilt

Mis pistikuga on tegemist?

Samuti küsimus, kes see insener oli, kes makile juhtmeid anda ei raatsinud? Makki eemaldada on võimalik TÄPSELT nii palju, et makk august välja kiskuda, kuid käsi vahele ei mahu, et pistikuid eemaldada... Ei saa aru, kuidas need pistikud sinna üldse kinnitati.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Veebr, 2012 15:09 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Pole küll kuskil silma jäänud Chrysleri originaal handsfreed. Arvatavasti see ikka mingi sam-kompunn. Ja äkki just sellepärast ka need juhtmed raadio taga nii napikaks jäänud.

Ãœksik pistik arvatavasti "rear blower front control switch"

Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Veebr, 2012 15:43 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
TICU kirjutas:
Ãœksik pistik arvatavasti "rear blower front control switch"

ehk siis, kui sinna lüliti kombineerida, siis saab tagumisi puhureid eraldi tugevamaks, vaiksemaks keerata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 0:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas sul tagumine puhur on olemas?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 7:52 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
sooja ju kuskilt tuleb ka taha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 10:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nu ikka tuleb, kuid kas selleks on tagumise istmerea paremas osas spetsiaalselt paigaldatud puhur koos soojendus- ja jahutusradiaatoriga?
Selle süsteemi tunned ära sellest, et kas laepolstril - kohtvalgustite juures on ka salongiõhu avad?
Ehk on ainult juhtmete valmidus - aga reaalseid agregaate installeeritud pole?

Aga teema juurde tagasi tulles, ei ole näinud GS versioonil tehase originaal hansfree süsteemi ja eriti veel sellises korpuses. Pigem oleks see süsteem integreeritud kas siis stereo või mõne muu asja sisse.

Kas seda saab kasutada?
Vot ei tea, sest mina ei leidnud stereol kohta kuhu "phone in" paigutada. "Mute" on küll olemas aga phone in ei leidnud.
Seega on kaks võimalust:
1. ühendada "Mute" ja kasutada välist kõlarit
2. ühendada "mute" ja ehitada süsteem, mis saadab võimendatud signaali originaalkõlaritesse (kas siis läbi võimu või võimendab ise)

Mis maki juhtmetesse puutub siis on seal juhtmete pikkus piisav - ehk on kuskil konksutaga kinni.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia