Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Ülevaatusele minek.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=26&t=972
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  anrus [ Reede 17 Nov, 2006 10:44 ]
Teema pealkiri:  Ülevaatusele minek.

kax aastat tagasi sai oma voyager 2,5 td ülevaatusel käidud. Mure selles et nad kuradi keevitavad disla mootoril pöörded põhja et CO kätte saada. Juhtus selline asi et kui piinama hakati siis lendas veevoolik na..ui (2 aastat tagasi). Nüüd seisab uuesti minek, ei julgegi nagu minna. Tahhoka peal dislal on 4 tuhat pööret norm üle selle on punane ala. Mul vajutati 4710, kas see on normaalne? Kõrvalt kuulates oli hirm et kolvid panevad leekima.
Mõte liigub sinna poole et panex pedali alla mingi klotsi et üle 4 tuhhi keevitada ei saa? Minu arust raamatus on ka kirjas et max pöörded 4000-. Andke nõu mida teha.

Autor:  Kuripiiritus [ Reede 17 Nov, 2006 11:09 ]
Teema pealkiri: 

Ei teagi kohe, bensukal nad küll eriti ei paugutanud vist hoidsid 3k pööret..

Kas mingit seadust või midagi pole selle kohta, et autot ei tohi ka ära lõhkuda..

Või siis tuleb "üle vaatusele" minna :dirol:

Autor:  indian [ Reede 17 Nov, 2006 11:52 ]
Teema pealkiri: 

CO-ga selline lugu, et kui katalüsaator on külm, ei saa ülevaatuselt läbi. Seda nippi kasutatakse ülbete tegelaste kiusamiseks kui vaja. Tühikäigul ja külm katalüsaator ei tööta ja näit ei mahu normidesse. Seega- pigem aetakse mootor pöördesse selleks, et sõiduk ikkagi ülevaatuselt läbi saaks. Eriti vajalik on katalüsaator kuumaks saada USA-st toodud autodel, sest neil on juba sünnist saati normid teised kui EURO-s ja ajuke ka vastavalt progetud.

Autor:  hmm [ Reede 17 Nov, 2006 11:54 ]
Teema pealkiri: 

Ei ole veel leidnud Diisel mootoriga masinal katalüsaatorit.
Jääme siin dilsade juurde.
Bensukale pole see 3000, 4000 või isegu 7000RPM tühikäigul midagi.

Autor:  Kuripiiritus [ Reede 17 Nov, 2006 11:59 ]
Teema pealkiri: 

ma selle 3k rpm tõin näiteks just selle mõttega, et bensukatel küll põhja ei aeta pöördeid. Miks seda dislal tehakse ei oska öelda.. pole just ülevaatus punkti spetsialist..

Või üritatakse mõõta CO'd "öko" hetkel.. kui tagant kõige rohkem musta tuleb?

Autor:  anrus [ Reede 17 Nov, 2006 12:30 ]
Teema pealkiri: 

Igatahes esmaspäev üritan ülevaatusele minna, nädalavahetusel lasen oma inseneri ajud tööle ja aretan pedali alla mingi junni et üle 4 tuhhi pöörde ei lähe, las siis vajutavad pedali põhja- ex vaatab mis saab.

Autor:  rannamees [ Reede 17 Nov, 2006 13:27 ]
Teema pealkiri: 

Auto24.ee olemas vastav foorum ülevaatusega seotud küsimuste kohta, vaata üle , paljud asjad saavad selgemaks. :hi:

Autor:  anrus [ Reede 17 Nov, 2006 14:59 ]
Teema pealkiri: 

to enkus
Aga mis olid max pöörded-

Autor:  Oberst [ Reede 17 Nov, 2006 20:58 ]
Teema pealkiri: 

Kui hr hmm selgitaks tühikäigul 3000,4000 7000 pööret minutis
Küsimus puudutab tühikäiku

Autor:  hmm [ Reede 17 Nov, 2006 22:24 ]
Teema pealkiri: 

koormuseta pööretetõstmist - oberst oled rahul, pigem arvan, et said kontektist aru küll.

Autor:  Oberst [ Laupäev 18 Nov, 2006 10:29 ]
Teema pealkiri: 

vot jah aga need on ju kaks eri asja tühikäik on tühikäik mis jääb siis 600-1000 pöörde vahele

Autor:  andrus49 [ Laupäev 18 Nov, 2006 21:52 ]
Teema pealkiri: 

Uutel Voyageridel on see probleem ära lahendatud, kohapeal ei lähe pöörded lihtsalt üle 2500 ja vosem. Litsugu nad palju tahavad seal ülevaatusel. Sõidu ajal olen ikka 4000 ka kätte saanud. Oberst peaks mäletama :)

Autor:  rannamees [ Pühapäev 19 Nov, 2006 2:50 ]
Teema pealkiri: 

Kuskilt mälusopist meenub selline seik:
Nõukaaja traktori manualides oli juttu, et enne mootori seiskamist hoida ca 30 sek gaasipedaal põhjas ja alles siis mootor seisu. Kahjuks ei mäleta, milleks selline gaasitamine hea oli aga kindlasti kehtis see T25 ja T40 puhul. :roll:

Autor:  hmm [ Pühapäev 19 Nov, 2006 11:10 ]
Teema pealkiri: 

Auto24-st:
Autodata selgelt näitab et:
chrysler Voyager (94-01) 2,5 TD 1998-01
Engine Code 425 CLIEE(36B)
suitsutest tühikäigul 750-950 rpm;
koormusel 4600-4800 rpm. Max aeg koormustestil on 2 sek.

Kui kindlust tahetakse siis kiri silberisse ning nemad annavad täpsemad juhised, kuidas teha kontrolli just sellele chryslerile.

Kui oberst tahad norida mis on koormus 4600-4800rpmi juures siis peaks see olema nii, et jõud kantakse üle ratasetele, ülevaatusel pole sellist vahendit kohanud, seega siis koormuseta pöörete tõstmisest jutt.

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 19 Nov, 2006 13:20 ]
Teema pealkiri: 

Mootorsõiduki heitgaasis sisalduvate saasteainete heitkoguste, suitsususe ja mürataseme piirväärtused

§ 15. Kompressioonsüütega mootoriga sõiduki heitgaasi suitsususe piirväärtused

(1) Töösooja kompressioonsüütega mootoriga sõiduki heitgaasitorustikust ei tohi ühelgi mootori püsival töörežiimil väljuda nähtavat suitsu, välja arvatud veeaur.

(2) Alates 1. jaanuarist 1980 esmakasutusele võetud kompressioonsüütega mootoriga M ja N kategooria sõiduki heitgaasi suitsususe ehk kiirguse neeldumisteguri "K" piirväärtused ei tohi ületada valmistaja poolt määratud piirväärtust või M ja N kategooria sõiduki andmesildile või andmesildi kõrvale märgitud kiirguse neeldumisteguri "K" piirväärtust mootori töötamisel vabakiirendusrežiimil. Kui need andmed ei ole kättesaadavad, peab kontrollimisel aluseks võtma vabakiirendusrežiimil ülelaadeta kompressioonsüütega mootoritel 2,5 m–1 ja ülelaadega kompressioonsüütega mootoritel 3,0 m–1 .

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/