Tänane kuupäev Neljapäev 06 Juun, 2024 5:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ãœlevaatusele minek.
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 10:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 11:35
Postitusi: 104
Asukoht: ida-virumaa\rakvere
kax aastat tagasi sai oma voyager 2,5 td ülevaatusel käidud. Mure selles et nad kuradi keevitavad disla mootoril pöörded põhja et CO kätte saada. Juhtus selline asi et kui piinama hakati siis lendas veevoolik na..ui (2 aastat tagasi). Nüüd seisab uuesti minek, ei julgegi nagu minna. Tahhoka peal dislal on 4 tuhat pööret norm üle selle on punane ala. Mul vajutati 4710, kas see on normaalne? Kõrvalt kuulates oli hirm et kolvid panevad leekima.
Mõte liigub sinna poole et panex pedali alla mingi klotsi et üle 4 tuhhi keevitada ei saa? Minu arust raamatus on ka kirjas et max pöörded 4000-. Andke nõu mida teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 11:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Ei teagi kohe, bensukal nad küll eriti ei paugutanud vist hoidsid 3k pööret..

Kas mingit seadust või midagi pole selle kohta, et autot ei tohi ka ära lõhkuda..

Või siis tuleb "üle vaatusele" minna :dirol:

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 11:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
CO-ga selline lugu, et kui katalüsaator on külm, ei saa ülevaatuselt läbi. Seda nippi kasutatakse ülbete tegelaste kiusamiseks kui vaja. Tühikäigul ja külm katalüsaator ei tööta ja näit ei mahu normidesse. Seega- pigem aetakse mootor pöördesse selleks, et sõiduk ikkagi ülevaatuselt läbi saaks. Eriti vajalik on katalüsaator kuumaks saada USA-st toodud autodel, sest neil on juba sünnist saati normid teised kui EURO-s ja ajuke ka vastavalt progetud.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 11:54 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei ole veel leidnud Diisel mootoriga masinal katalüsaatorit.
Jääme siin dilsade juurde.
Bensukale pole see 3000, 4000 või isegu 7000RPM tühikäigul midagi.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 11:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
ma selle 3k rpm tõin näiteks just selle mõttega, et bensukatel küll põhja ei aeta pöördeid. Miks seda dislal tehakse ei oska öelda.. pole just ülevaatus punkti spetsialist..

Või üritatakse mõõta CO'd "öko" hetkel.. kui tagant kõige rohkem musta tuleb?

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 12:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 11:35
Postitusi: 104
Asukoht: ida-virumaa\rakvere
Igatahes esmaspäev üritan ülevaatusele minna, nädalavahetusel lasen oma inseneri ajud tööle ja aretan pedali alla mingi junni et üle 4 tuhhi pöörde ei lähe, las siis vajutavad pedali põhja- ex vaatab mis saab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 13:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Auto24.ee olemas vastav foorum ülevaatusega seotud küsimuste kohta, vaata üle , paljud asjad saavad selgemaks. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 14:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 11:35
Postitusi: 104
Asukoht: ida-virumaa\rakvere
to enkus
Aga mis olid max pöörded-


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 20:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kui hr hmm selgitaks tühikäigul 3000,4000 7000 pööret minutis
Küsimus puudutab tühikäiku


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 22:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
koormuseta pööretetõstmist - oberst oled rahul, pigem arvan, et said kontektist aru küll.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Nov, 2006 10:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
vot jah aga need on ju kaks eri asja tühikäik on tühikäik mis jääb siis 600-1000 pöörde vahele


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Nov, 2006 21:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Uutel Voyageridel on see probleem ära lahendatud, kohapeal ei lähe pöörded lihtsalt üle 2500 ja vosem. Litsugu nad palju tahavad seal ülevaatusel. Sõidu ajal olen ikka 4000 ka kätte saanud. Oberst peaks mäletama :)

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Nov, 2006 2:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kuskilt mälusopist meenub selline seik:
Nõukaaja traktori manualides oli juttu, et enne mootori seiskamist hoida ca 30 sek gaasipedaal põhjas ja alles siis mootor seisu. Kahjuks ei mäleta, milleks selline gaasitamine hea oli aga kindlasti kehtis see T25 ja T40 puhul. :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Nov, 2006 11:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Auto24-st:
Autodata selgelt näitab et:
chrysler Voyager (94-01) 2,5 TD 1998-01
Engine Code 425 CLIEE(36B)
suitsutest tühikäigul 750-950 rpm;
koormusel 4600-4800 rpm. Max aeg koormustestil on 2 sek.

Kui kindlust tahetakse siis kiri silberisse ning nemad annavad täpsemad juhised, kuidas teha kontrolli just sellele chryslerile.

Kui oberst tahad norida mis on koormus 4600-4800rpmi juures siis peaks see olema nii, et jõud kantakse üle ratasetele, ülevaatusel pole sellist vahendit kohanud, seega siis koormuseta pöörete tõstmisest jutt.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Nov, 2006 13:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mootorsõiduki heitgaasis sisalduvate saasteainete heitkoguste, suitsususe ja mürataseme piirväärtused

§ 15. Kompressioonsüütega mootoriga sõiduki heitgaasi suitsususe piirväärtused

(1) Töösooja kompressioonsüütega mootoriga sõiduki heitgaasitorustikust ei tohi ühelgi mootori püsival töörežiimil väljuda nähtavat suitsu, välja arvatud veeaur.

(2) Alates 1. jaanuarist 1980 esmakasutusele võetud kompressioonsüütega mootoriga M ja N kategooria sõiduki heitgaasi suitsususe ehk kiirguse neeldumisteguri "K" piirväärtused ei tohi ületada valmistaja poolt määratud piirväärtust või M ja N kategooria sõiduki andmesildile või andmesildi kõrvale märgitud kiirguse neeldumisteguri "K" piirväärtust mootori töötamisel vabakiirendusrežiimil. Kui need andmed ei ole kättesaadavad, peab kontrollimisel aluseks võtma vabakiirendusrežiimil ülelaadeta kompressioonsüütega mootoritel 2,5 m–1 ja ülelaadega kompressioonsüütega mootoritel 3,0 m–1 .


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia