Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 12:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Aug, 2011 20:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler LHS

Liitunud: Reede 21 Mai, 2010 9:00
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Üks päev hakkasid message center ´s põlema Track off ja ABS tuled. Jätsin auto seisma, panin uuesti käima-kustusid ära. Järgmine päev hakkasid jälle põlema ja enam ei kustu. Näppisin nende nuppu, ei mõika. Vaatasin kaitsmeid- terved! Kas saab olla mingi andur jälle? Üks mees ütles, et ei saa olla andur,et need ei ole ühes kohas, et veojõukontroll on kuskil käigukastis ja abs, ma ei mäleta kus, aga mitte seal.
Ja kas chrysleril on olemas käigukastipadi? Tagurdades kolksub midagi auto all ja ka rohkem keerates käib mingi kolks kuskil. ülevaatusel öeldi, et kägukastipuksid või padi või mis iganes ja kui ma küsisin seda asja US Partsist,siis noormees ütles, et ta kataloogist ei leia,lubas tagasi helistada ja ootan seda helistamist siiani. Et siis chrysleril äkki polegi sellist asja? Aga jube kolks käib, väldin tagurdamist ja järsemaid keeramisi.
Kas keegi oskab nõu anda enne,kui pean minema hirmkallisse teenindusse?
Tänud
:ahnii:

_________________
Unistus, millest loobusid, ei saanud kunagi võimalust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Aug, 2011 22:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
:mammi: Pole eriti hullu midagi aga soovitaks ikkagi minna nende muredega American Beautisse:
http://www.american.ee/index.php?page=64
Sest kokkuvõtteks tuleb nii mure lahendamine tunduvalt soodsam ja efektiivsem.
Meil võib isegi siin olla inimesi, kes suudaks öelda mis viga, kuid ilma masinat nägemata või täpsustavate küsimustega ei ole kahjuks eriti head tulemust loota. Lõpuks vea likvideerimine nõuab ikkagi meistrimeest.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2011 9:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Eks see isetegemine on jah selline.... aeganõudev ja kulukas, tea omast käest.

Küll aga nende ABS ja trac tulede koha pealt võin öelda, et mul oli see nv täpselt sama asi. Kuna minu isend veel oma täies jõus pole endiselt ning ka aku oli maas (käivitasin teise aku pealt) siis panin selle sinna kapsaaeda. Nüüd kui uue aku peale saan, eks siis vaatan ka veel uuesti, kas ikka sama mure mul.

Seniks aga jõudu ja kannatlikkust ;)

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2011 11:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler LHS

Liitunud: Reede 21 Mai, 2010 9:00
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Tänud,kui miskit selgub,tahaks ka teada mis viga. Ise pean vist ikka American Beauty meistrimeeste poole pöörduma :)

_________________
Unistus, millest loobusid, ei saanud kunagi võimalust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2011 11:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Nu kui sul õnnestub seal ära käia ning teada saada, siis postita siia ka ;)
Äkki mul sama probl ;)

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2011 18:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Esiveolistel autodel üldiselt puudub traditsiooniline "käigukasti padi", see mõiste on rohkem tagaveoliste pärusmaa. Ma LHS kohta ei oska arvata, aga Voyageril käiguvahetuse kolksud võivad viidata sellele, et eesmine mootori padi on lödi - just see padi takistab ristiasetusega mootoril pöörlemast ümber oma telje (suunaga vastupidiselt veovõllide pöörlemise suunale).

Aga käiguvahetuse kolksud võivad tulla ka mujalt (muuhulgas käigukastist).

Track/ABS süsteemid peaksid mõlemad sõltuma ABS anduritest, mis asuvad rataste küljes.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2011 19:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler LHS

Liitunud: Reede 21 Mai, 2010 9:00
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Tänud! Saan vist 17.augustil American Beauty´sse kontrolli minna. Aga aitäh info eest ja nüüd julgen kolmapäeval Pärnu komandeeringu ette võtta. Või vähemalt arvan, et julgen :oops:

_________________
Unistus, millest loobusid, ei saanud kunagi võimalust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2011 23:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Voyal on üks mootoripadi ja kolm käigukasti patja. Nimetus tuleb sellest, et kolm patja kinnituvad käigukasti külge. Kataloogid annavad samuti patjasid selle nime all. Põhiliselt lähevad läbi just vasak ja parem käigukasti padi. Auto suhtes asub vasak padi radiaatori all ja parem padi teisel pool mootorit (väljalaske pool). Track saab oma signaalid abs´i andurite pealt, seega võiks väita, et kui üks abs´i andur ei tööta, siis peaks sellele reageerima ka track. Täpsema vastuse oskab anda muidugi diagnostik. Tasub jälgida seda, et kui diagnostik ütleb sulle, et abs´i andur on läbi, siis ära usu kohe seda juttu. Küsi temalt, et kas ta pistikuid kontrollis. Praktika näitab, et enamus juhtudest on viga oksüdeerunud pistikutes, mitte anduris endas. Kahjuks ei viitsi väga paljud diagnostikud andureid eraldi kontrollida, vaid toetuvad üldistele näitudele.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Aug, 2011 10:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler LHS

Liitunud: Reede 21 Mai, 2010 9:00
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Tänud õpetuse eest! Ehk olengi maksnud Ameerika Autole mõttetult palju raha andurite vahetamise eest! Inimene õpib kogu elu....Kahju,et ma varem midagi sellest heast klubist ja tarkadest meestest midagi ei teadnud :oops:

_________________
Unistus, millest loobusid, ei saanud kunagi võimalust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia