Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 14:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 01 Juul, 2011 18:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 11:52
Postitusi: 130
Asukoht: RAPLAMAA
Jama selles,et jäid pidurid peale sai vahetatud piduri klotsid,kettad õli ja lõpuks ka peasilinder,aga ikka jäävad peale.10 KILTTI SÕIDAD JA KÄRSAKAS TAGA ja pidurid kuumusest praksuvad.!Paluks targemate meeste abi??????????? :tige: :lohutus: :agress:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Juul, 2011 21:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas kõik pidurid jäävad korraga peale?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Juul, 2011 22:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 11:52
Postitusi: 130
Asukoht: RAPLAMAA
Nii ta kahjuks on.Kõik neli.Parem tagumine ei lähe nii kuumaks.Sõiduajal kriuksuvad ka .Olen käinud RAPLAS KORDUVALT remonikodades,aga peale rahavõtmise ei oska need mehed kÜll midagi võtta!!!!!!!!!!!!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Juul, 2011 22:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 24 Juul, 2010 12:17
Postitusi: 38
Pidur kummitorudel on keskel metallist hoidjad(et toru ei liiguks).Need roostetevad paksuks ja suruvad piduritorud kinni!Ise kogenud,aga see jama oli ainult esimestega!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Juul, 2011 22:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Esmalt kontrolliksin kolbisid (juhul, kui kõik on ketaspidurid). Need plastikkolvid kuluvad ebaühtlaselt. Võiks öelda, et kuluvad viltu. Abiks on uued kolvid. Teiseks on ju võimalik kontrollida, kui suurt jõudu on vaja rakendada, et kolbisid tagasi suruda. Töötava süsteemi puhul jaksab tugevate kätega mees kolvi sõrmede jõuga tagasi suruda ( see on ideaalvariant). Kolmandaks tuleks kontrollida voolikuid. Kui kolb ei lähe tagasi, siis avada õhutusnippel. Juhul, kui siis läheb kolb tagasi, on viga voolikus või selle kinnituses. Need on esmased lahendused. Sealt edasi tuleks hakata kontrollima juba ABS´i pumpa, kuna selles olevad kanalid on üsna peenikesed, aga kui õli sai tõesti vahetatud, siis ei tohiks see asi nii kaugele minna. Kui õli ikka sai vahetatud? Remontisin hiljuti masinat, millel oli töökojas kaks korda tehtud plokikaanesid. Minu arust need polnud kordagi maas käinud.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia