Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 10:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 17:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 11:52
Postitusi: 130
Asukoht: RAPLAMAA
Terekest semud!!Mure selles,et läksin ülevaatusele ja oh imet!!CO OLI 8!!!Millest se võib olla??Lasin teeninduses kompuutris üle vaadata ja seal ei näidanu mingit viga.Sumps on uus ja lamba andur a(alumine )sai ka eelmine kevad vahetatud.Paluks targemate abi!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 17:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Veebr, 2011 14:38
Postitusi: 56
tegu mis mootori ja aasta autoga?
Katt otsas?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 18:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Oli ka kunagi sama juhus, kui külma mootoriga ülevaatusele läksin. Tiirutsin natuke aega ringi ja kõik näidud olid korras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 19:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 11:52
Postitusi: 130
Asukoht: RAPLAMAA
Autoks on CHRYSLER GV (1999 3,3 116) Mootor oli soe.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Reede 18 Mär, 2011 0:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Esimese asjana kahtlustaks Lambda andurit ikkagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Reede 18 Mär, 2011 0:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 11:52
Postitusi: 130
Asukoht: RAPLAMAA
Andur sai ju hiljuti vahetatud,pöörded ei kõigu,kütust ei neela ülearu.Kompuutris sai vaadatud ,andurid korras ei näidanud ühtegi viga?????


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Reede 18 Mär, 2011 3:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Teoreetiliselt peaks see olema nii, et mida suurem on auto läbisõit, seda suuremat temperatuuri vajab katt oma töö alustamiseks. Uue ja amortiseerunud kati vahel võib see temperatuuri vahe isegi 3-e kordne olla. Sellepärast vana auto (kati) puhul ongi vahest nii, et arvatakse, kui mootor on töösoe, siis on ka katt töös. Tegelikult aga on vaja sellele torule seal põhja all veel suuremat kuumust anda või siis pikemat distantsi sõita.

Omast kogemusest ütlen, et kui minul oli läbi alumine(downstream) lambda, siis oli ka kütusekulu märgatavalt suurem. Nii et lambdas ikka asi vist ei ole.
Ma pakun, et kui mõlemad lambda andurid tõesti kontrollitud ja töökorras ja katti ei õnnestu kuidagi töösooja saada, siis ehk viga katalüsaatoris.. Sumps siin ei aita, kui katt on vana või vigane.

Paar aastat tagasi oli mul ka ülevaatuse ajal igavene jant selle CO-ga. Kuidagi ei saanud normi kätte, kuigi kütusesüsteemi osad olid praktiliselt kõik vahetatud (lambdad, küünlajuhtmed jne..). Uus tagumine summutisüsteem oli ka all. CO-d sai mõõtmas käidud erinevates ülevaatuspuntides ja üheski punktis seda paika ei saanud. Lõpuks sai siis katalüsaator maha kistud. Selles oli keraamikat alles ainult poole korpuse jagu ja see osa, mis alles, oli ka osaliselt korpuse küljest lahti. Arvata võib, et osa heitgaasidest jooksis siis lihtsalt keraamika ja korpuse seina vahelt läbi. Alla sai visatud Golf-i korralik kasutatud originaal katalüsaator ja juba 2 aastat järjest ülevaatuse mehed kiidavad minu madalat CO-d :)

Tegelikult saaks katalüsaatorit ka visuaalselt kontrollida seda mootori küljest maha võtmata. Kati tagant toru maha lõigata ja valgusega sisse vaadata, et mis olukorras see on. Kas keraamika alles ja ilusti korpuse küljes ning kas selle kärg ka puhas on. Kui midagi kahtlast ei näe, toru lihtsalt tagasi keevitada. Ikkagi kergem ja odavam, kui kogu kupatust ilma asjata maha võtma hakata ja uisapäisa uut katti osta.

Unustasin mainida, et rikkis kati puhul mina suuremat kütusekulu ei märganud (kompuuter puudu).

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Apr, 2011 23:48 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
CO 8 on isegi ilma katalüsaatorita auto jaoks liiga palju - isegi vanal mossel ei tohi üle 3 olla. Seega katalüsaatorit ma ei kahtlustaks. Pooltõbine lambdasond ei pruugi veakoodi kohe põhjustada aga sellest piisab, et CO paigast ära ajada. Põhjalikuma diagnostikaga saab andurite näite reaalajas monitoorida. Loomulikult võib kõrget CO-d põhjustada ka ummistunud õhufilter, rikkis pihustid, vaakumileke, leke väljalaskes, mõni muu poolrikkis andur (õhu temp, mootori temp, MAP).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Apr, 2011 1:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
CO 8% tundub tõesti liiga suur olevat. Isegi, kui sellel puuduks katt.
Näit. 1973 kuni 1987a. mootoritele, millel puuduvad katt ja λ-andur, on lubatud piir 4,5%. Võib ainult oletada, kui suur see 8% on.. Midagi peab ikka väga paigast ära olema.

Äkki SURRRA pidas silmas ikka 0,8% , mis on tegelikult ka juba suur hulk, millega ülevaatuselt läbi ei saa?

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Apr, 2011 8:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 11:52
Postitusi: 130
Asukoht: RAPLAMAA
Tänan teid kõikki abi eest!!Läksin paarpäeva hiljem uuesti ja CO OLI 0,05.Ei oska öelda milles probleem oli. Enne oli jah 8???? TÄNAN TEID KÕIKI!! :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: CO liiga suur
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Apr, 2011 19:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Oli ka mul täpselt sama jama. :tige: Sai käidud ka diagnostikas,kus loomulikult midagi ei leitud. :ei: Läksin siis teise üv punkti kontrollima ja oh imet co ideaalne, nagu uuel autol. :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia