Kui auto on hooldatud ja korras, siis labidas, köis, rattavõti, tungraud, kindad, lapik kruvikeeraja (vajalik valuvelje kapslite eemaldamiseks ratta vahetusel). Võibolla veel võiks ühes olla kondoom, tikud, nuga ja punnivinn.
Kui auto on vana ja on oht, et teepeal peab midagi putitama et auto koju ära tuua siis ristpea ja lapik kruvikeeraja, näpitsad terava otsaga ja tavalised, nuga, sigaretisüütajast toituv kandelamp (taskulamp on jama sest selle patareid lähevad seismisega jooksma), 12v pinge testriga väike kruvikas, krokodillid, mäkaiveri teip, kiirteras, mingit suvalist tugevamat juhet meeter või paar, väiksemad lehtvõtmed (8,10,12,13). Suurematel võtmetel/padrunitel pole mõtet, sest detaile ju tee peal vahetama ei hakka (Zhigulil küll vahetad geneka rihma, bensupumba või jagaja mööda minnes ära, aga vist mitte Chrysleril).
Ma olen ise sõitnud ringi nii, et viiekohaliseks tehtud grand caravani ca meetrine kaubaruum on poolemeetrise kihina erineva "võib tarvis minna" kaubaga kaetud: ufo-grill, kõik pikniku juurde kuuluvad tarvikud ja kaks kotti grillsüsi, kaks jalgratast, tuulelohe, madrats 2x2m + telk, tekk, suvalisi sooje riideid, kummikud ja marjaämbrid, korralikult varustatud tööriistakast kus oli võtmete, näpitsate ja muu pudi padile lisaks saag, drell ja kirves... ega kõik ei tulegi meelde. Ei soovita sellist killavoori kaasas vedada, aga kui autos on jõhkralt vaba ruumi siis miks mitte. Peab ainult arvestama, et avarii korral tõuseb kogu see kraam lendu ja sõidab reisijatele kuklasse.
|