Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 9:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 18:09 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Neonile sai täna alla pandud talverehvid, millel kolmas hooaeg algamas. Nüüd kisub auto tunduvalt paremale. Suverehvidega ega eelmine talv samade rehvidega sellist probleemi polnud. Milles asi võib olla? Vahest märgitakse rehvidele peale, millise ratta all nad olnud on. Viimasel ajal olen täheldanud et paigaldajad sellest suurt ei hooli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 18:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Kas nad ei tasakaalustanud su rehve äkki? Tavaliselt ei viitsita seda teha kui just ise neile märku ei anna...
Või siis on rõhk rehvides erinev...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 18:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Tasakaalustus oli arvel olemas ja juhataja väitis et neil seda alati korralikult tehakse. Sellest pidavat ratas hoopis vibrama hakkama, mitte metsa poole vajuma.
Ise arvas et äkki on silla kokkujooks vale... :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 19:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Rehvivahetusega ei tohiks jah auto kuhugipoole kiskuma hakata.
Balanseerimatuse tulemusena, peaks auto rattad just rohkem vibrama hakkama.
Sillajooksu võiks üle vaadata, ehk selles probleem.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 19:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kas on tegu sümmeetrilise mustriga või A-sümmeetrilise.
ehk kas rehvi paigaldamisel on vaja jälgida rehvi sõidu suunda ja ka seda milline peab olema välimine külg... kui nendega puusse pannakse hakkabki masin uitama.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 19:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Rotation märgid on peal ja needki õigetpidi. Ega siis muud kui hommikul sillastendi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 23:47 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
Esirattad pole ühesuurused,vahetusse läinud.Kui paremale kisub,siis vasak on suurem.Olen ise seda mitu korda kogenud ja üllatunud,kui vähe on erinevust vaja,et tunda annaks.Silmaga ei pruugi arugi saada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Dets, 2008 20:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Myra - Kuidas Sul sillastendis läks ka ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 05 Dets, 2008 1:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Mul oli sama jama, aga vastupidi. Enne kiskusid ja peale vahetust ei kiskunud enam. Kuna aeg sillastendi oli juba kinni pandud, siis lasin silla reguleeringu üle vaadata. Kokkujooks oli paigast ära. Ilmselt tuleb see sellest, et rehvid kuluvad erinevalt ja kui kokkujooks on paigast ära ja rehv ei lähe täpselt sinna, kus ta ennem on olnud, siis hakkab kiskuma.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Mai, 2009 23:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 16 Mai, 2009 22:23
Postitusi: 2
Asukoht: Tartu
Mobiil: 58115412
Minul sama mure, telverehvidega oli kõik korras aga sai pandud kasutatud suverehvid alla ja kisub paremale. Nüüd sai siis sild üle vaadatud. Jooks oli ka natuke paigast ära, sai õigeks pandud aga ikka kisub. Oleks huvitav teada mis Myral sai sellest asjast. Homme vahetan velgede asukohta, vaatan mis juhtub ja mõõdan rehvirõhud üle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 15:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Myrakaru kirjutas:
Tasakaalustus oli arvel olemas ja juhataja väitis et neil seda alati korralikult tehakse. Sellest pidavat ratas hoopis vibrama hakkama, mitte metsa poole vajuma.
Ise arvas et äkki on silla kokkujooks vale... :think:

.
vahest alkomeetriga kontrollida..pidi ka aitama:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia