Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 11:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Suvest ja suverehvidest....
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mär, 2009 9:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Kuna siin alateemas on temaatika talverehvidest ja nende võrdlusest, siis oleks tore ka teada siinsete inimeste kogemustest suverehvidega. Mida soovitatakse alla panna näiteks Grand Voyale..millistes kummides on omanikud pettunud..mida muudab kõrgem/laiem rehv jne. Vast siis kellegil lihtsam peale seda lugemist enda valik teha.
Tehnikamaailmas siis ka vastav artikkel suverehvide võrdlusest:


Kauged külalised
Rehvide hinnavahed võivad olla üllatavalt suured. Poodi minnes pole ostjal aga mingit võimalust erinevate toodete kvaliteeti mõõta, tal jääb üle vaid müüja juttu uskuda. Pealtnäha on kõik rehvid ühesugused ja ega pealispinnast ei peagi nägema, millist tehnoloogiat ja milliseid materjale valmistaja on kasutanud. Mõned säästumargid näevad oma agressiivse mustriga ning suurte, selgete ja veenvate kirjadega ju väga tegusad välja. Küsitlused on näidanud, et rehvi välimus võib ostjat mõjutada küll, ja sellest on muidugi kuulnud ka valmistajad. Ega uhkes välimuses pole midagi halba – kui rehvi muude omadustega on kõik korras. Kõige odavamate rehvide puhul iga kord ei ole.
Iga rehvi külje peal on kirjas, kus see on valmistatud. Tavaliselt on rehvitestides hoiatatud Hiinas ja Kaug-Idas valmistatud rehvide eest ja soovitatud osta Lääne-Euroopa toodangut. See on lihtne reegel küll, aga mitte päris universaalne. Igal suurel rehvitootjal on mitmeid tehaseid kõikjal maailmas. Rehvi küljel on kirjas, kus asub just selle rehvi valmistanud tehas, mitte aga emafirma asukoht. Ka kuulsad kvaliteetmargid valmistavad oma tooteid Hiinas, Indoneesias või kusagil Ida-Euroopas – ja sel juhul ei tarvitse kvaliteet olla kehvem kui näiteks Prantsusmaalt või Saksamaalt pärit rehvidel. Pigem vastupidi, sest tehas koos kogu sisseseadega on uuem ja kasutusel on tehnoloogia viimane sõna.

Teisejärgulised?
Vähemtuntud rehvimarkide pakkumist saadab tavaliselt jutt, et nende puhul on kasutatud mõne suurema valmistaja tehnoloogiat. See on enamasti tõsi. Kõigi suuremate tegijate tooteskaalas on mitmeid marke. Näiteid pole vaja kaugelt otsida, seekordseski testis on neid piisavalt: Barum kuulub Continentalile, Dayton Bridgestone’ile, Sava Goodyearile ja Kleber Michelinile. Eesmärgiks on erinevate turuniššide hõivamine. Odavamate markide valmistamisel on siit-sealt kokku hoitud ja see avaldub lõpuks ka rehvi omadustes. Arendustöö uuemad saavutused võetakse kõigepealt käiku tuntuma ja kallima margi juures, ning odavamate markideni jõuavad need vahel lausa aastaid hiljem. Samas, kuna tegemist on siiski suurte ja kogenud valmistajate toodetega, võib usaldada ka nende ”teisejärguliste” markide kvaliteeti.
Teave, mida rehvitootja oma vähemtuntud markidest annab, on sageli napp ja salalik. Reklaam läheb ikka tuntuima nime propageerimiseks ja ega ei tahaks ju tunnistada, et peaaegu sama asja saaks ka odavamalt kätte. Nii on marketingiosakonnal nuputamist. Tuleks kuidagi öelda, et meie odav on parem kui konkurendi odav, aga samas siiski mitte nii hea, kui meie kvaliteetrehv. See on aga nii keeruline jutt, et lihtsam on seosed markide vahel üldse maha vaikida.

Kirjad rehvi küljel
Rehvi küljele on pandud kirja hulk asju, millest suur osa kasutajat eriti ei puuduta. Oluline on rehvimõõt. Ehk siis antud juhul 205/55R16, millest 205 tähendab rehvi laiust millimeetrites. Kaldkriipsu järel on rehvi profiil ehk rehvi kõrguse ja laiuse suhe. Meie juhul on see 55%. Täht R on jäänuk minevikust ja märgib radiaalrehvi, teistsuguseid ei valmistata aga juba ammu. Viimane number, 16, on velje läbimõõt tollides.
Lisaks suurusele on rehvile määratud koormusklass ja kiirusklass. Sagedaminiesinevaks koormusklassiks on seekordses testist 91, mis vastavate standardite kohaselt tähendab, et normaalse rehvirõhu korral kannab rehv kuni 615 kg koormat. Kiirusklassi näitab täht koormusklassi järel. H-kiirusklass tähendab, et rehv peab kiirusele 210 km/h vastu pikema aja jooksul ja valmistaja on seda ka katsetanud.
Muidugi võiks ostja vaadata ka DOT-koodi. Kaks esimest tähemärki annavad teada, millises tehases rehv on valmistatud. Tehaste nimekiri on avalik teave ja internetist hõlpsasti leitav. Näiteks testis osalenud Nokian Hakka H rehvi DOT-kood on YLCP, mille kaks esimest tähte teatavad, et rehv on valmistatud Nokiani Soome tehases. Ülejäänud tähed on valmistaja tehasesisene markeering ja neist ei ilmne midagi huvitavat. Küll aga võiks pilgu heita neljakohalisele arvule DOT-koodi järel. 4808 tähendab näiteks, et rehv on valmistatud 2008. a. 48. nädalal.
Just dateeringu osas tasuks ostjal olla valvas ja nõuda endale värskemat, soovitavalt vähem kui aastavanust toodangut. Paar-kolm aastat vana rehvi pole mõtet osta, vähemasti täie raha eest mitte. Vanade rehvidega on kaks probleemi. Aja jooksul muutub rehvi pind jäigemaks ja pidamine halveneb – see võib ilmsiks tulla küll alles mõne aasta pärast. Teiseks võib segadus tulla sellest, et firmasiseselt toimub ka vanemate mudelitega pidev arendustöö. Nii et kui mõni rehv esineb kasvõi seekordseski testis hästi, siis välimuselt täpselt samasugusel, ent paar aastat vanemal sama mudeli esindajal ei pruugi neid häid omadusi olla. Rehvivalmistaja ise muidugi teab, milliseid uuendusi ja millal on tehtud, aga seda teavet ei taheta jagada.

Katsete kaalud
Rehvitesti tähtsaim eesmärk on välja selgitada rehvide turvalisus erinevates oludes. Suvel on märg asfalt kõige ohtlikum pind. Seepärast on märjal teed tehtud katsete kaal lõpptulemuste arvutamisel suurem, just need aitavad keskmike seas paremini vahet teha ja kukutavad kehvakesed rivi lõppu. Kuival asfaldil satutakse pidamise piirile väga harva, suurema osaga autojuhtidest seda ei juhtugi. Ootamatusi võib muidugi ette tulla ja seepärast teemegi katseid ka kuival asfaldil, aga nende osatähtsus on väiksem. Rehvidest sõltub sõidumugavus ja ökonoomsuski. Kvaliteet teeb tuju paremaks ja ehk tasub pikapeale rahakotiski ära. Liigagi sagedasti võib liikluses märgata, et kallis kvaliteetauto on ära narritud mürarohkete ja kehva pidamisega säästurehvidega. Müra, mugavuse ja veeretakistuse osatähtus lõpphindes on väike, aga kellele need tunduvad tähtsad, võib soovi korral tabelid ju ümber arvutada.
Parimad suverehvid on tõelised kvaliteettooted. Need tagavad juhile ühtlased sõiduomadused kõige erinevamateski oludes ja milline neist valida, on suuresti maitseküsimus, sest alt need ei vea. Hinna poolest keskklassi kuuluvatel rehvidel on mõne omaduse kohalt kokku hoitud. Nendegi hankimine ei ole viga, kui on teada, millised on selle rehvi eripärad. Kõige odavamatega tuleks siiski olla ettevaatlik. Kui oleme andnud mõnel katsel hindeks 4 punkti, siis see rehv ei kõlba. Wanli kogus neid hindeid koguni kolm.

Tulemused leiad märtsikuisest Tehnikamaailmast.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Apr, 2009 7:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Missugune rehv on vägevaim?

Iga uue autopõlvkonnaga kasvavad ka rehvide mõõtmed: kompaktautode hulgas on 205/55 R 16 juba standardiks saanud. Auto Bild testis tosinat suvejalavarju.

Kitsas nagu vankriratas! Praegu tekitavad esimese, 1974. aastast pärineva Golfi pisikesed rattad lausa kaastunnet. Tundub päris raske uskuda, et sellised seibid autot vähegi usaldusväärselt teel hoida suutsid. Kuid nad suutsid.
Isegi väga hästi, sest 780-kilose autoga polnud 155 millimeetri laiustel 13-tollisele veljele tõmmatud rehvidel mingit probleemi. (Ja märgime, et tolleaegsete Ferraride tavaline rehvimõõt oli 205/70 R 14, mis väga hästi lasi sõita kuni 280 kilomeetrit tunnis.)

AB testiauto, 6. põlvkonna VW Golf, on esiemaga võrreldes kaalus tublisti juurde võtnud. DSG-käigukast, seitse turvapatja, tagurduskaamera ja lugematul hulgal elektrimootoreid akende ja istmete liigutamiseks - ja kaalule jõuab 1386 kilo.

Sellele Golf I väikesed rehvid küll kaua vastu ei peaks. «Tegelikult kannab autot rehvis sisalduv õhk,» selgitab Pirelli rehvikatsetuste osakonna juhataja Stefan Küster. "Rasked autod nõuavad suuremat õhupatja kui kerged.»

Niisiis on autode mass süüdi, et rehvid aina suuremaks ja laiemaks muutuvad. Praegune kuuenda põlve Golf kasutab põhivarustuses mõõtu 205/55 R 16. Ja tosin säärast asub Auto Bildi suverehvitesti starti. Nende seas ka üks lõunapoolses Euroopas üsna populaarne aastaringne rehv - Goodyear Vector 4Seasons.

Kuid erinevalt rehvimõõdu 195/65 R 15 katsetustes näidatud tugevast tulemusest jääb 16-tolline universaal seekord hätta. Märjal teel jääb pidamisest vajaka, kuival pidurdades raiskab ta väärtuslikke meetreid. Niisiis tähelepanu kasutatud autode ostmisel Kesk-Euroopast!

Indiast pärit (ja Eestisse õnneks mitte jõudnud) uustulnuk Apollo kukub samuti läbi. Märjal teel nõuab ta parimatest 15 meetrit pikemat pidurdusmaad. Tappev. «Testitud Acelere Sportz ei vasta enam meie toodangu praegusele tasemele,» räägib vabandavalt Apollo tehnikadirektor Peter Becker, «käesoleva aasta teisest kvartalist alates hakkame Euroopas müüma tunduvalt paremate omadustega rehve.»

Eks seda saa kontrollida mõnes hilisemas testis. Kuid praegu saate 2009. aasta suverehvitesti tulemustega tutvuda järgmistel lehekülgedel.


Goodyear NoGrip - testirehv võeti tagasi
Testis osales ka Goodyeari uhiuus kütusesäästurehv EfficientGrip, mis veeretakistuse mõõtmisel kõiki seniseid säästurehve pika puuga lõi. Kainenemine saabus märja tee testides: «Efficient» näitas äärmiselt puudulikku «Grip-i». Goodyear kõrvaldas rehvi testist, peagi saabub parandatud versioon.

Kokkuvõte

Katsetatud rehvimõõt on kompaktauto jaoks optimaalne. Tasakaalus dünaamikaga, piisavalt mugav, veel mõistuspärase hinnaga. Kuid tootjatevahelised kvaliteedierinevused üllatavad ikka ja jälle. Vaid kolm testi ilma ühegi läbikukkumiseta lõpetanud rehvi - Bridgestone Turanza ER 300, Continental PremiumContact 2 ja Hankook Ventus Prime K105 - saavad Auto Bildilt hindeks eeskujulik. Murelikuks teeb aastaringse rehvi niru esinemine - tundub, et alates 16-tollisest veljemõõdust pole temast suverehvile turvalist asendajat.


Kaksteist suverehvi mõõdus 205/55 R 16:

kandidaadid tulemuste järjekorras

BRIDGESTONE
Turanza ER 300
Hea: tasakaalustatud ja igakülgselt hea rehv, suurepärane juhitavus nii märjal kui ka kuival teel, väga tugev vastupanu vesiliule.
Halb: keskmise tugevusega veeremüra.

CONTINENTAL
PremiumContact 2
Hea: tippdünaamika kuival ja märjal teekattel, väga hea pidurdusvõime (kuival teel parim), hea vesiliukindlus.
Halb: keskmise tugevusega veeremüra.

HANKOOK
Ventus Prime K105
Hea: igakülgselt head ja tasakaalustatud sõiduomadused nii kuival kui ka märjal teel, hea vesiliukindlus, väike veeretakistus.
Halb: keskpärane sõidumugavus.

PIRELLI
P7
Hea: märja tee spetsialist, dünaamilis-sportlikud sõiduomadused ja lühim pidurdusmaa märjal teel, väga hea vastupanu vesiliule.
Halb: suurevõitu veeretakistus ja -müra.

DUNLOP
SP Sport FastResponse
Hea: tasakaalustatud ja turvalised sõiduomadused, hea külgpidamine ja täpne reaktsioon roolile, lühike pidurdusmaa nii kuival kui ka märjal teekattel, hea vesiliukindlus.
Halb: suurevõitu veeretakistus, kesine sõidumugavus.

NOKIAN
V
Hea: sportlikud, turvalised sõiduomadused ja täpne roolimine märjal teel, hea pidurdusvõime kuival ja märjal, väike veeretakistus.
Halb: kesine vastupanu vesiliule kurvis.

MICHELIN
Primacy HP
Hea: tasakaalustatud sõiduomadused ja lühike pidurdusmaa kuival teel, väike veeretakistus.
Halb: tugev kalduvus alajuhitavusele ja pikavõitu pidurdusmaa märjal teekattel.

FIRESTONE
TZ300α
Hea: tugev vastupanu vesiliule, meeldiv sõidumugavus, väike veeretakistus.
Halb: pikavõitu pidurdusteekond ja vähedünaamilised sõiduomadused nii märjal kui ka kuival teel.

KUMHO
Ecsta HM Asymmetric KH 31
Hea: suur vesiliukindlus, väga väike veeremüra, mõistlik hind.
Halb: ebaharmooniline kuuletumine roolile ning veojõust sõltuv juhitavustüüp nii märjal kui ka kuival.

APOLLO
Acelere Sportz
Hea: väike veeremüra ja veeretakistus.
Halb: ebaharmoonilised sõiduomadused, uimane reaktsioon roolile ja liiga pikk pidurdusmaa nii kuival kui ka märjal teel, vähene vesiliukindlus.

MICHELIN
Energy Saver
Hea: harmoonilised, tasakaalustatud sõiduomadused kuival teel, eeskujulikult väike veeretakistus.
Halb: tugev kalduvus alajuhitavusele ja pikk pidurdusmaa märjal teekattel.

GOODYEAR
Vector 4Seasons
Hea: üpris talvekõlblik aastaringne rehv, väike veeretakistus.
Halb: nõrk vastupanu vesiliule, kalduvus alajuhitavusele ja pikk pidurdusteekond nii märjal kui ka kuival teekattel.

Rehviuudised 2009

Hea rehv on parem kui odav rehv

Kui Saksamaa autoklubi ADAC spetsialistid lõpetasid oma värskeima suverehvide testi, võtsid nad kogetu kokku nii: häid näitajaid kõigis olulistes kategooriates pakub vaid tuntud firmade toodang. Need, kes ostavad odavaid (loe: nimetute Hiina tootjate) rehve, kaotavad kokkuvõttes kütusekulu ja rehvide kiirema kulumise tõttu.

Loomulikult on iga autoomaniku enda otsustada, millised jalanõud ta oma sõidukile hangib. Et valikut veidi lihtsustada, otsisime välja käesoleva aasta uudisrehvid nimekatelt autotootjatelt.

Sõiduautorehvid

Goodyear OptiGrip
Tänu SmartWeari tehnoloogiale tulevad uudse rehvi pealmise mustri kulumisel selle alt välja uus turvisesegu ja uued sooned. Seetõttu suudab OptiGrip säilitada uuele rehvile lähedased sõiduomadused ka kulunult. Juhile tähendab see lühemat pidurdusteekonda märjal teel, head vesiliukindlust ja korralikku juhitavust rehvi kogu kasutusaja jooksul. OptiGrip on saadaval 16 mõõdus 15-17 tolli.

Goodyear EfficientGrip
EfficientGrip on väikese veeretakistusega suverehv, mille kasutamine vähendab auto kütusekulu ja CO2 päästu, säilitades samal ajal väga hea pidurdusvõime ja juhitavuse märjal teel. EfficientGripil on 15 protsendi võrra parem veeretakistus, 3 protsendi võrra lühem pidurdusteekond märjal teel ja 3 protsendi võrra parem juhitavus märjal teel. Goodyear EfficientGrip on saadaval mõõtudes 185/60 R 14 kuni 255/35 R 18 ning kiirusklassides H, V, W ja Y.

Sava Intensa HP
Sava on Goodyeari kaubamärkide sekka kuuluv bränd, mida tuntakse eelkõige soodsa hinnaga, kuid kvaliteetsete rehvide tootjana. Intensa HP on uut räniühendit sisaldav rehv, mis pakub pikka läbisõitu koos suure turvalisusega ja on mõeldud eelkõige võimsamate sõidukite omanikele.

TPV SÜD Automotive testides selgus, et näiteks märjal asfaldil pidurdades tagab Intensa HP oma hinnasegmendi konkurentidest 8,3 meetri võrra lühema pidurdusmaa. Intensa HP on saadaval rohketes mõõtudes vahemikus 14-18 tolli.


Dunlop SP Sport Maxx TT
Aktiivsele juhile mõeldud rehv on tänu kevlarist vahevööle rehvi külgseinas stabiilsem ja kindlustab juhile hea tagasiside teepinnalt. Ühtlasi annab SP Sport Maxx TT väga hea stabiilsuse kurvides ning märjal teel. SP Sport Maxx TT on saadaval kuni kiirusindeksini Y (300 km/h), mõõtudes 17-18 tolli.




Dunlop SP Sport Maxx GT

Kuival teel suurepärase sooritusvõimega suverehv annab juhile teetingimuste kohta väga head tagasisidet. Mõeldud on see rehv vaid luksus- ja sportautodele (veljemõõduga 18 ja 19 tolli).

Nokian Z G2
Nokian Z G2 on kiireks sõiduks mõeldud rehv, mida tootja soovitab eelkõige keerukatesse teeoludesse. Põhjamaades disainitud rehvile kohaselt ei karda Z G2 ei tugevaid temperatuurikõikumisi ega vihmasadu. Lisaks annab suverehv head tagasisidet, olles samal ajal vaikne. Kuulub nn Ultra High Performance rehvide sekka ja on saadaval mõõtudes 16-20 tolli.

ContiPremiumContact 2
Saksa tootja Continental uus suvine sõiduautorehv ContiPremiumContact2 on keskklassi- ja luksusautodele mõeldud rehv, mille trumbiks on lühikesed pidurdusmaad märjal ja kuival teel, samuti vähene kalduvus vesiliule. Rehv reageerib täpselt ja juhitavus on igas olukorras lihtne. ContiPremiumContact2 on saadaval laias mõõtude valikus 14-18 tolli.

Firestone TZ 300α
Firestone TZ 300α on eelkõige pereauto omanikele mõeldud suverehv, mis pakub suurepärast haarduvust iga ilmaga ja igal teel. Usaldusväärne ja vaikne rehv on ka turvaline ja mugav. Esialgu on TZ 300α saadaval mõõtudes 14-16 tolli.

Bridgestone Turanza ER300 Ecopia
Tegu on uue rehviga, mis tegi oma debüüdi Genfi autonäitusel märtsi alguses. ER300 Ecopia eripära on täiustatud rehvimuster, mis on optimeeritud sujuvaks, vaikseks ja
tõhusaks tööks.

Looklevate soontega rehvimuster tagab märgades oludes ülihea haarduvuse, samuti on rehvil väike veeretakistus (see on eelduseks väiksemale kütusekulule ja CO2 päästule). 14-18 tolli.

Pirelli P Zero
P Zero nime kandvad rehvid on Pirelli mudelivalikus olnud juba aastakümneid. Kuid head saab alati paremaks teha ja nii on taas uuendatud eelkõige võimsatele sportlikele sõiduvahenditele ja nende nõudlikele juhtidele mõeldud rehvi. See on disainitud originaalvarustuse osaks kõige prestiižikamatele uutele mudelitele (sh Ferrari 599 GTB, Maserati Quattroporte Sport GT, Audi quattro R8, Mercedese S-klass AMG).

Michelin Energy Saver
Nagu nimestki aru saada, on Energy Saver väikese veeretakistusega rehv, mis peaks juhil aitama kokku hoida mootorikütust ning vähendada atmosfääri paiskuva CO2 kogust. Tootja sõnul saab rehvi eluea jooksul kokku hoitud kütuse hinna eest osta endale ühe uue Energy Saveri rehvi.
14-16 tolli.

Hankook Ventus V12 Evo
Hankook Ventus V12 Evo on Ultra-High Performance Tire ehk siis maakeeli rehv, mis nähtud eriti võimsate sõiduvahendite jaoks. Tootja sõnul pakub uus rehv esmaklassilist stabiilsust ja tagasisidet suurtel kiirustel kulgedes.
Saadaval mõõtudes 15- kuni 19-tollini.

Maasturirehvid

Goodyear Wrangler AT/SA
Maasturitele mõeldud rehv toimib ühtviisi hästi nii maastikul kui ka maanteel. Selle eest hoolitsevad rehvi tugevdatud külgseinad (väidetavalt varasemast kuni viis korda tugevamad) ning kevlarikihtide kasutamine konstruktsioonis. Viimane lahendus aitab vähendada maanteemüra. 15-17 tolli.


Dunlop Grandtrek AT3
Dunlop Grandtrek AT3 on maasturirehv aktiivse elustiiliga autojuhile, kes sõidab nii asfaldil kui ka kõvakatteta pinnasel. Uus rehv on stabiilne suurtel kiirustel, suudab hästi hakkama saada märja teekattega ning on maastikul väga hea pidamisega. Ka on ta tavapärasest maastikurehvist vaiksem.
15-18 tolli.

Nokian Z SUV
Nagu nimigi ütleb, on tegu maasturitele mõeldud rehviga, seda eelkõige neile, kes liiguvad kõva kattega teedel. Rehv on kiire, vaikne ja äärmuslikesse teeoludesse sobiv. Nokian Z SUV on loodud kõrgemate kiirusklasside tarbeks. Ulatuslikku mõõduvalikusse kuuluvad V - (210 km/h), W - (270 km/h) ja Y - (300 km/h) kiirusindeksiga rehvid veljemõõduga 17-22 tolli.

Nokian HT SUV
Nokian HT SUV on Skandinaavia maades tuntud nime Hakka SUV all ja on valmistatud põhjamaadele tüüpiliste karmide teetingimuste tarbeks: pehmetele kruusa- ja liivateedele ning karedatele asfaltteedele. Kuigi uus maasturirehv saab suurepäraselt hakkama ka väiketeedel, tulevad selle parimad omadused esile siiski maanteesõidul. Pakutav valik katab kõik levinumad maasturirehvide mõõdud kiirusklassides T ja H.

Barum Bravuris 4 x 4
Barum Bravuris 4 x 4 on Continentali gruppi kuuluva Tšehhi rehvitootja uusim maasturitele mõeldud rehv. Bravuris 4 x 4 kohta käivad märksõnad on taskukohane hind, lai meil levinud rahvamaasturitele sobiv mõõduvalik ning kindel kvaliteet. Rehvimõõdud jäävad 15 ja 18 tolli vahele.

Michelin Latitude Cross
Seda rehvi soovitab tootja võimsatele SUV-idele. Rehv on loodud neile juhtidele, kes ootavad oma sõidukilt kindlat kulgemist kõva kattega teedel, kuid samas ka head esitust maastikul. Michelini inseneride sõnul pakub Latitude Cross maastikul sama head pidamist kui spetsiaalsed maastikurehvid. Saadaval suurustes 15-18 tolli

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia