Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Käib ja siis ei käi jälle CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.8 CRD2007
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=26&t=17283
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Marger.p [ Pühapäev 27 Jaan, 2019 21:18 ]
Teema pealkiri:  Käib ja siis ei käi jälle CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.8 CRD2007

Kysimus kas keegi kokkupuutunud või on kellegil sama viga olnud.Nimelt autol imelik symptom mis syvenes.algas sellega et kui alustasid sõittu lõi mingi ajapärast airbagi tule põlema peale seda kõik tuled ja kliima plokk hakkab sellel hetkel plõksuma.auto sõidab nii kui välja suretad enam käima ei lähe.Starter puudu ja syyte sissekeeramisel armatuur pime.Lööd jalaga vastutaga ratast läheb syyde sisse.või kylje uks pauguga kinni lyyes.keerad syyte välja hoiatus tuled ikka armatuuris põlevad.paned jalaga kustuvad ära.Nii.Nüüdseks. nii palju tehtud et tagumise peale enam ei mõju asi toimib.Kuid läheb käima sureb varsti välja ja starteri ahel puudulik.hommikuti mõnikord jälle läheb käima ja sureb lampi välja yritad uuesti käivitada aga pole starterit ja kui mõnikord starter toimib sel hetkel siis käima ikka eilähe.Välja surres kaob starteri relee miinus juhtimine ära.miinusust annab releele ECU.Tundub mingi toite jama.Diagnostika seadmed ei tuvasta autojuures yhtegi viga.

Autor:  Alluxp [ Laupäev 02 Veebr, 2019 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Käib ja siis ei käi jälle CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.8 CRD

Tõenäoliselt kaitsmekarbi all juhtmed-ühendused oksüdeerunud või on asi massijuhtmes.

Autor:  t6nis7 [ Laupäev 06 Apr, 2019 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Käib ja siis ei käi jälle CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.8 CRD

Mu masinal tekkis paar päeva tagasi sama jama.
Kas leidsid vea üles?

Autor:  hunt112 [ Teisipäev 03 Aug, 2021 10:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Käib ja siis ei käi jälle CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.8 CRD

Sama jama

Autor:  funky [ Pühapäev 10 Okt, 2021 7:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Käib ja siis ei käi jälle CHRYSLER GRAND VOYAGER 2.8 CRD

..massijuhtme kontrollimiseks mõõda ära töötava mootoriga, aku miinusklemmi ja mootoriploki waheline pinge. minuautol oli se 2,48V uus massijuhe ja pinge mootoriploki ning aku miinusklemmi vahel, töötava mootoriga muidugi, 0,01V ..sõbrapoisil ka vana auto ja sellel oli se lekke suurus 0,05V..
..ise seda foorumit enam ei kasuta aga seda on lihtsalt hea teada, mõni pädevam (ise ma sellist eiole leidnud) autoelektrik võib seletada miks se nii on..

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/