Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Jaan, 2019 21:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 25 Jaan, 2019 20:54
Postitusi: 1
Kysimus kas keegi kokkupuutunud või on kellegil sama viga olnud.Nimelt autol imelik symptom mis syvenes.algas sellega et kui alustasid sõittu lõi mingi ajapärast airbagi tule põlema peale seda kõik tuled ja kliima plokk hakkab sellel hetkel plõksuma.auto sõidab nii kui välja suretad enam käima ei lähe.Starter puudu ja syyte sissekeeramisel armatuur pime.Lööd jalaga vastutaga ratast läheb syyde sisse.või kylje uks pauguga kinni lyyes.keerad syyte välja hoiatus tuled ikka armatuuris põlevad.paned jalaga kustuvad ära.Nii.Nüüdseks. nii palju tehtud et tagumise peale enam ei mõju asi toimib.Kuid läheb käima sureb varsti välja ja starteri ahel puudulik.hommikuti mõnikord jälle läheb käima ja sureb lampi välja yritad uuesti käivitada aga pole starterit ja kui mõnikord starter toimib sel hetkel siis käima ikka eilähe.Välja surres kaob starteri relee miinus juhtimine ära.miinusust annab releele ECU.Tundub mingi toite jama.Diagnostika seadmed ei tuvasta autojuures yhtegi viga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2019 15:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Tõenäoliselt kaitsmekarbi all juhtmed-ühendused oksüdeerunud või on asi massijuhtmes.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Apr, 2019 10:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Mär, 2014 9:35
Postitusi: 71
Asukoht: Haapsalu
Mu masinal tekkis paar päeva tagasi sama jama.
Kas leidsid vea üles?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Aug, 2021 10:33 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
Sama jama


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Okt, 2021 7:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 25 Juun, 2014 1:33
Postitusi: 30
..massijuhtme kontrollimiseks mõõda ära töötava mootoriga, aku miinusklemmi ja mootoriploki waheline pinge. minuautol oli se 2,48V uus massijuhe ja pinge mootoriploki ning aku miinusklemmi vahel, töötava mootoriga muidugi, 0,01V ..sõbrapoisil ka vana auto ja sellel oli se lekke suurus 0,05V..
..ise seda foorumit enam ei kasuta aga seda on lihtsalt hea teada, mõni pädevam (ise ma sellist eiole leidnud) autoelektrik võib seletada miks se nii on..

_________________
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa! -Al Bundy - Ameerika perepea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia