Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

mida jälgida ostes Grand Voyageri
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=26&t=15454
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  alekeskus [ Kolmapäev 01 Juun, 2016 8:40 ]
Teema pealkiri:  mida jälgida ostes Grand Voyageri

Plaanis müüa oma truu New Yorker ja asemele osta Grand Voyager - see uuem, kandilisem.
Küsimus ehk rumal aga küsida on vaja:
mul on meeles, et GV on soovitatud valida autot mootori järgi st. mootor ... liitrit laguneb, mootor ... liitrit on pommikindel.
Kui see nii on, milline neist oli pommikindel ja millele tuleks tähelepanu pöörata GVd ostes?

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 01 Juun, 2016 18:38 ]
Teema pealkiri:  Re: mida jälgida ostes Grand Voyageri

alekeskus kirjutas:
Plaanis müüa oma truu New Yorker ja asemele osta Grand Voyager - see uuem, kandilisem.
Küsimus ehk rumal aga küsida on vaja:
mul on meeles, et GV on soovitatud valida autot mootori järgi st. mootor ... liitrit laguneb, mootor ... liitrit on pommikindel.
Kui see nii on, milline neist oli pommikindel ja millele tuleks tähelepanu pöörata GVd ostes?


Kui siin foorumis lugeda hädasi siis osta bensiini mootoriga 3,6 L või 3,8 L on ka 4,0 L kuid neid on vähe. Mingist hetkest on põhiliseks muutunud 3,6 L

Autor:  rivo [ Kolmapäev 01 Juun, 2016 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: mida jälgida ostes Grand Voyageri

Kandilise kerega masinatel on enne facelifti mootorivalik 3.3; 3.8 ja 4.0. Peale facelifti ainult 3.6 Pentastar. Viimane on väga heade võimsusnäitajatega ning samas ökonoomne. Vanemad mootorid, eriti 3.3 ja 3.8 on totaalselt pommikindlad asjad. Diislitest hoia näpud eemale. Kui sa just kütust kuskilt täiesti tasuta ei saa, siis pole mõtet selle peale üldse mõelda. Ei ole eriline ökomeister ja lisaks VM Motori toodetele teadaolevad hädad küljes. Kui midagi juhtub, siis on remont kallis või veel kallim, enamus juppe saadaval ainult originaalosadena. Pealegi on see mootor neljasilindriline ja vibreerib parajalt, võrreldes bensukatega.
Kere poole pealt vaata kindlasti kriitilise pilguga ukselinkide ümbrus, uste sisemised alt ääred jms võimalikud rooste kohad. Põhi ja raam on tugevad.
Ühesõnaga, soe soovitus, võta bensukas ja naudid vaikset ja mahedat mootorit ilma pidevalt värisemata, et mingi jama hakkab kummitama. Veermiku vastupidavisest oskavad kasutajad kindlasti paremini rääkida.

Autor:  pikkpoizz [ Neljapäev 02 Juun, 2016 17:13 ]
Teema pealkiri:  Re: mida jälgida ostes Grand Voyageri

Selles osas on õigus, et lärmakas see diiselmootor aga kas ka laguneb samamoodi nagu vanad, seda teavad vist kindlasti need kõige paremini kes seda mootorit maha teevad. Minul hetkeseisuga 0 probleemi mootoriga. Küll on vajanud remonti käigukast, pidurid, esisild ja elektroonika. Öko ei ole ta tõesti võrreldes sõiduautoga aga keskmine 9 sajale valdavalt linnasõiduga ei ole paha võrreldes bensukaga :)

Autor:  rivo [ Neljapäev 02 Juun, 2016 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: mida jälgida ostes Grand Voyageri

pikkpoizz kirjutas:
Selles osas on õigus, et lärmakas see diiselmootor aga kas ka laguneb samamoodi nagu vanad, seda teavad vist kindlasti need kõige paremini kes seda mootorit maha teevad. Minul hetkeseisuga 0 probleemi mootoriga. Küll on vajanud remonti käigukast, pidurid, esisild ja elektroonika. Öko ei ole ta tõesti võrreldes sõiduautoga aga keskmine 9 sajale valdavalt linnasõiduga ei ole paha võrreldes bensukaga :)

Sa oled õnnelik inimene :)
Ma puutun igapäevaselt diiselmootoritega kokku ja olen vägagi kodus nendega. VM Motori eraldi plokikaantega mootor on paras ikaldus. Samas tean ka vojakat, mis sõidab siiani kõige õnnetuma variandiga (ketiga vanakooli 85kW) ja null probleemi. Teine mees jälle tagus terve auto hinna mootorisse sisse, et korda saada ja müüs kohe maha. Peale seda ostis bensuka.
Diiselmootor isenenesest kui leiutis on täitsa OK asi. Suuremahuline, võimas ja tänapäevane diisel on automaatkasti otsas väga mõnus sõita. Tõmme on hea tänu väändele jne.
Aga kordan veel, vojaka puhul ma hoiaks näpud eemale. Kui veab, siis sõidad ja naerad, kui ei vea, siis nutad ja remondid.

Autor:  pikkpoizz [ Reede 03 Juun, 2016 13:25 ]
Teema pealkiri:  Re: mida jälgida ostes Grand Voyageri

Nüüd peab üle õla tatistama. Kas see 120 kw siis ka nii probleemne? Ise ei ole kuulnud sellest.

Autor:  rannamees [ Teisipäev 21 Juun, 2016 9:10 ]
Teema pealkiri:  Re: mida jälgida ostes Grand Voyageri

Eks ole ka see foorum täis teemasid- mida osta, mida mitte.
10st inimesest 9 ütleb, et võta bensukas, aga ikka ostetakse vana läbiaetud hooldamatta diisliront ja siis ei jõua remontida ja kiruda...
Lühidalt- kui vanem mudel, siis 3,3 või 3,8 bena, kui uuem, siis ikka bena.
Oma kogemus läbi rahakoti.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/