Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Juun, 2016 8:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 01 Juun, 2016 8:30
Postitusi: 1
Plaanis müüa oma truu New Yorker ja asemele osta Grand Voyager - see uuem, kandilisem.
Küsimus ehk rumal aga küsida on vaja:
mul on meeles, et GV on soovitatud valida autot mootori järgi st. mootor ... liitrit laguneb, mootor ... liitrit on pommikindel.
Kui see nii on, milline neist oli pommikindel ja millele tuleks tähelepanu pöörata GVd ostes?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Juun, 2016 18:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
alekeskus kirjutas:
Plaanis müüa oma truu New Yorker ja asemele osta Grand Voyager - see uuem, kandilisem.
Küsimus ehk rumal aga küsida on vaja:
mul on meeles, et GV on soovitatud valida autot mootori järgi st. mootor ... liitrit laguneb, mootor ... liitrit on pommikindel.
Kui see nii on, milline neist oli pommikindel ja millele tuleks tähelepanu pöörata GVd ostes?


Kui siin foorumis lugeda hädasi siis osta bensiini mootoriga 3,6 L või 3,8 L on ka 4,0 L kuid neid on vähe. Mingist hetkest on põhiliseks muutunud 3,6 L


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Juun, 2016 20:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kandilise kerega masinatel on enne facelifti mootorivalik 3.3; 3.8 ja 4.0. Peale facelifti ainult 3.6 Pentastar. Viimane on väga heade võimsusnäitajatega ning samas ökonoomne. Vanemad mootorid, eriti 3.3 ja 3.8 on totaalselt pommikindlad asjad. Diislitest hoia näpud eemale. Kui sa just kütust kuskilt täiesti tasuta ei saa, siis pole mõtet selle peale üldse mõelda. Ei ole eriline ökomeister ja lisaks VM Motori toodetele teadaolevad hädad küljes. Kui midagi juhtub, siis on remont kallis või veel kallim, enamus juppe saadaval ainult originaalosadena. Pealegi on see mootor neljasilindriline ja vibreerib parajalt, võrreldes bensukatega.
Kere poole pealt vaata kindlasti kriitilise pilguga ukselinkide ümbrus, uste sisemised alt ääred jms võimalikud rooste kohad. Põhi ja raam on tugevad.
Ühesõnaga, soe soovitus, võta bensukas ja naudid vaikset ja mahedat mootorit ilma pidevalt värisemata, et mingi jama hakkab kummitama. Veermiku vastupidavisest oskavad kasutajad kindlasti paremini rääkida.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juun, 2016 17:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 43
Selles osas on õigus, et lärmakas see diiselmootor aga kas ka laguneb samamoodi nagu vanad, seda teavad vist kindlasti need kõige paremini kes seda mootorit maha teevad. Minul hetkeseisuga 0 probleemi mootoriga. Küll on vajanud remonti käigukast, pidurid, esisild ja elektroonika. Öko ei ole ta tõesti võrreldes sõiduautoga aga keskmine 9 sajale valdavalt linnasõiduga ei ole paha võrreldes bensukaga :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juun, 2016 21:38 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
pikkpoizz kirjutas:
Selles osas on õigus, et lärmakas see diiselmootor aga kas ka laguneb samamoodi nagu vanad, seda teavad vist kindlasti need kõige paremini kes seda mootorit maha teevad. Minul hetkeseisuga 0 probleemi mootoriga. Küll on vajanud remonti käigukast, pidurid, esisild ja elektroonika. Öko ei ole ta tõesti võrreldes sõiduautoga aga keskmine 9 sajale valdavalt linnasõiduga ei ole paha võrreldes bensukaga :)

Sa oled õnnelik inimene :)
Ma puutun igapäevaselt diiselmootoritega kokku ja olen vägagi kodus nendega. VM Motori eraldi plokikaantega mootor on paras ikaldus. Samas tean ka vojakat, mis sõidab siiani kõige õnnetuma variandiga (ketiga vanakooli 85kW) ja null probleemi. Teine mees jälle tagus terve auto hinna mootorisse sisse, et korda saada ja müüs kohe maha. Peale seda ostis bensuka.
Diiselmootor isenenesest kui leiutis on täitsa OK asi. Suuremahuline, võimas ja tänapäevane diisel on automaatkasti otsas väga mõnus sõita. Tõmme on hea tänu väändele jne.
Aga kordan veel, vojaka puhul ma hoiaks näpud eemale. Kui veab, siis sõidad ja naerad, kui ei vea, siis nutad ja remondid.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Juun, 2016 13:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 43
Nüüd peab üle õla tatistama. Kas see 120 kw siis ka nii probleemne? Ise ei ole kuulnud sellest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Juun, 2016 9:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Eks ole ka see foorum täis teemasid- mida osta, mida mitte.
10st inimesest 9 ütleb, et võta bensukas, aga ikka ostetakse vana läbiaetud hooldamatta diisliront ja siis ei jõua remontida ja kiruda...
Lühidalt- kui vanem mudel, siis 3,3 või 3,8 bena, kui uuem, siis ikka bena.
Oma kogemus läbi rahakoti.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia