Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 22:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Halva kvaliteediga bensiin?
PostitusPostitatud: Reede 26 Juun, 2015 18:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Okt, 2014 23:35
Postitusi: 8
Tere!

Mure siis selline. Autoks Chrysler Voyager 2005, 3,3 L bensiinimootor.

Sai võetud maakohast külatanklast häda sunnil 95 sisse. Olen muidu tankinud vaid teada tuntud tanklast ja 98 bensiini. Auto on alati käinud nagu kell. Kuna olen oma bensiinikulu alati arvestanud puhtalt huvi pärast telefonis oleva äpiga, siis üllatus üllatus. Hiiumaalt Tallinnasse sõit mööda trassi tegi bensiinikuluks 13,05 L/100 km. Muidu olen 10,5 - 11,5 L välja tulnud. Näiteks kerge jalaga sõites on mul bensiinikulu linnas 13,5 - 14 L vahel. Auto on muidugi ka väikese läbisõiduga - 104 t/km.

Tallinnas sai sisse võetud 98 peale.

Nüüd siis olles 150 km sõitnud, tegi mootor paar korda jõnkse sisse. Sellise tühikäigul valgusfoori taga ja vaba gaasiga sõites. Selline tunne nagu oleks süüte probleem, et silinder kukuks hetkeks tagant ära. Tahhoka peal ei teinud seier küll ühtegi jõnksu sisse aga kohapeal oli tunda, kuidas mootor hetkeks pisut jõnksatas. Sõidu ajal väljendus see nagu sekundilise, hetkeliste jõnksuga. Gaasi andes kadus kõik ja oli jõud taga. Rohkem nagu tühikoormusega väljendunud ja seda ka vaid viimaste päevade sees paar korda.

Miks ma seda teemat kirjutan? Naise Audi sai samast kohast sama bensiini ja ei tahtnud käivituda hommikul. Läks vist 5 silindriga käima ja mõne aja pärast oli hakanud normaalselt tiksuma.

Seega, suurem kummaline kütusekulu, mõlematel autodel mootoriga pisut samalaadi probleemid.

Sellise olukorra puhul saaks ju välistada bensiinipumba, lambda, ja muud andurid??? Saan ma asjast õieti aru?

Ise mõtlen, et ehk paha kvaliteediga bensiin ja ega mul autol pole ka vist küünlaid vahetatud selle 104 tuhandese läbisõidu jooksul. Selline jõnksutamine nagu annab märke pigem siis bensiinist ja süütesüsteemist?

Mida teised arvavad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Juun, 2015 10:16 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Täiesti vabalt võib olla tingitud sitast bensiinist

Olen ka tankinud korra,küla tanklast ja saanud kehva kütust.haigelt oli suur kulu ja mootor töötas ka ebaühtlaselt.Siis ,kui bensiini liiter oli meil vahepeale alla euri isegi siis sai ka tuntud tanklast sitta kütust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Juun, 2015 13:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Okt, 2014 23:35
Postitusi: 8
Jah, lihtsalt 13 sajale maanteel on palju. Muidu on olnud 11 ringis. Ja pole 95 ja 98 vahe nii suur, et kaks liitrit maanteel vahet teeb. Muidugi küünlad tuleb ära vahetada ka, eks see vast tekitas omavahelise halva koostöö. Kuigi, siiani on käinud kenasti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Juun, 2015 21:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Okt, 2014 23:35
Postitusi: 8
Käisin täna jälle väikesel ringil ja ikka jõnksutas edasi.

Sõitsin siis ja ostsin uued küünlad. Peale küünalde vahetust käis auto nagu kell. Loodan, et nii ka jääb, vähemalt polnud enam anomaaliaid.

Küünlad olid peal tehase omad, seega 10 aastat ja 104 tuhat sõitnud. Olid teised päris läbi omadega. Õnneks süütepoolile vist viga ei teinud kuna praegu ju käib kenasti. Jõudu rohkem, hääl ka nagu ilusam.

Mis ma siis kokkuvõtteks ütlen. Kehva kvaliteediga ja madalama oktaanarvuga bensiin, vanad ja kulunud küünlad tegid oma koostöö. Igatahes enam nurgatagustes ei tangi. Oli seegi tankimine rohkem häda sunnil.

Mis aga oli mulle üllatuseks. Nimelt see, et 3,3 L mootori tagumiste küünalde vahetus läks mul väga lihtsalt. Vaatasin ka netist videot, kuidas kojameeste paneel maha võtta jne. Kuna olen pikka kasvu, pikk ja peenike käsi. Siis minul läks käsi kenasti ilusasti taha viimase küünlani ja sain nii kõik küünlad kenasti ära vahetada. Ostsin poest sellise 30 cm pika küünlavõtme ja sellega toimetasin kenasti kõik ära. Vaid juhipoolne tagumine tuli võtta lühema varre otsas oleva võtme ja kõrraga.

Seega pole ka probleemi kasvõi iga õlivahetusega uued küünlad peale panna.

Kuidagi vaikne on siin Chrysleri foorumis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Juul, 2015 22:12 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Tubli,et auto korras.
Endal plaanis ka küünlad vahetada nii igaksjuhuks.

See foorum suht vaikne koguaeg.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juul, 2015 11:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
väljas suvi ja kõik puhkavad

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia