Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Juul, 2012 8:20 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Nimelt sain 28.02.2012 vahetatud roolilati. Tänaseks on vähem, kui pool aastat ja latt on täiesti märg, ning otsapealsest niplist pigistades ka seest luriseb midagi (üsna häälekalt).
Olukord ise on selline, et firma, mis mulle selle lati muretses ja paigaldas on eestis tegutsemise lõpetanud (tegutseb edasi soomes, uue nime all). Firma omanik aga väidab, et paigaldusviga ei saanud kuidagi olla ja tegemist tehase praagiga. Et ma konsulteeriksin selle firmaga, kust tema selle lati ostis. See firma, aga ei taha minust kuuldagi, kuna minul ja sellel firmal ei ole mingit otsest seost, kuna ma ei ostnud seda latti neilt, vaid remonditöökojalt.
Lühidalt- ei taha keegi minuga tegeleda ja üritatakse süüd teise kaela lükata.

Küsimus ongi hoopis selles, kas mõni firma on võimeline tuvastama roolilati vea/vigastuse, ilma, et latt masina küljest ära võtta? Samuti oleks siis vaja hinnang/akt fikseerida, et sel oleks ka miskine ametlik jõud. Plaan on asjale anda ametlik käik, kuna omavahel kokkuleppele ei jõua paigaldajaga kuidagi.
Viga tuli ilmsiks sillastendis ja seal härra ütles, et mingid otsas olevad kaitsekummid on nipukatega kinni, mis ei peaks nii olema. Teine variant, et peavad olema nipukatega (äkki?) aga siis peaks olema nipukad pingule tõmmatud nii, et vihm ja sodi sisse ei pääseks. See aga tähendab, et selle oleks pidanud üle kontrollima paigaldaja.

Kui keegi teab miskit tarka soovitada, või kuidas üldse edasi käituda, siis on info teretulnud.

Kuna kasutan ka DAS Õiguasbikulude kindlustuse teenust, siis olen ka neid informeerinud ja eelnimetatud akti oleks ka neile vaja edastada, et asjaajamine lihtsam oleks.
Samas on kehv lkugu see, et paigaldaja oli ka tuttav ja tema juures on tööd teostatud ilma arveta (teate isegi miks) ja hetkel teeb asja keerulisemaks ka see, et mul pole tööde kohta arvet, kuid on olemas kirjavahetus koos hindadega, millest peaks ka piisama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Juul, 2012 13:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Miski pärast usun, et silberauto oleks pädev selle jaoks ehk.. nende nimel on jõud taga, sest nad on ametlikud esindajad..

Kuigi jah, loodan, et sul on ka mingi kirjavahetus selle kohta, et nad tõepoolest sul lati ära ka vahetasid, mitte ei old jutu ainult plaanist seda vahetada,
Sest kuna otsest paberit tehtud tööde kohta ei ole, siis nad saavad vabalt öelda, et nemad seda autot näinud pole ja mingit latti ka külge pole pannud sellele.

Siis ongi nokk kinni saba lahti seis.
Enne kusagile kaebamist oleks tarvis sul kellegiga olemas olevad materjalid läbi vaadata,
et omal odavam oleks.. sest kohtus kaotades maksad sa lõppkokkuvõttes uue lati + vahetuse raha veel ära..


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Juul, 2012 14:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Kui firma on tegevuse lõpetanud, siis pole kellegilt enam midagi tahta. Nime võivad nad vahetada, aga firma identiteet on ikkagi reg nr. registris. Uuri seda.
Kui asja teisest aspektist vaadata, kui ise teadlikult libedale teele astusid ja ilma arveta nõus olid, poleks nagu sobilik tagaltjärgi nutta ka.
Eks olid seal sinu materjaalsed huvid vast rohkem mängus, kui firmal, kes teenust pakkus. ;)

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Juul, 2012 15:52 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Tänaseks päevaks, on mu hädast välja aidanud Remmon OÜ (Liimi 8).
Vea tuvastamiseks polnudki tarvis erilist professionaalsust, kuna otsakummist veits pigistades, oli näha, kuidas õhutustoru mullitas ja lambiga vaadates, näha, kuidas toru painutamise kohapealt, mõlemal küljel, oli triip sees. Eeldatavasti on lihtsalt hooletu painutus või painutuspingi praak. Harvaesinev vigastus, kuid siiski on seda juhtunud.

Nüüd ongi probleem, selles, kes selle lati masinaküljes ära vahetab. Tarbijakaitseamet ütleb, et kui viga ilmneb vähem kui poole aasta jooksul, siis peab müüja/tööde teostaja (minu puhul sama firma/isik) oma kuludega selle vahetama ja tõestama, et see pole nende viga vaid minu. Peale poolt aastat, peab klient selle eest maksma, ja kui selgub, et tehase praak, siis tehas kompenseerib kulutused.
Kuna tööde teostaja ei soovi seda oma kraesse võtta, siis endiselt käib jauramine ning lõpuks läheb asi väga inetuks, sest inimene tunnistab näost-näkku, et ta vahetas, kuid kuna arvet ei andnud, siis ma kohtusse minna ei saa. Jääb vaid oodata, kas võtab mõistuse pähe või omakohus...

Siinkohal kõikidele soovitus- võtke alati ka arve, isegi, kui tegemist on oma tuttava remonditöökojaga, kus töid teostatakse. Hiljem vähem jama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Aug, 2012 17:51 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mulle jääb kirjeldusest segaseks, mis seal siis lekib, latt ise või lati küljes olevad torud või nende ühendused? Kui torud siis need saaks ju vana lati küljest ja vaevalt nad kuigi palju maksaks võrreldes terve latiga. See, et lõõts luriseb pole küll mingi rike.
Kui uus latt on praak siis on ju lati ostuarvet vaja, mitte paigaldusarvet. Ja kui arvet pole siis pole midagi nõuda samuti kui firma on tegevuse lõpetanud siis firmaga varem seotud olnud inimesed ei vastuta isiklikult selliste asjade eest.

Ja omakohut kindlasti ei soovita sest see võib endale ikka väga rasked tagajärjed tuua.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Aug, 2012 7:54 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Latil tuvastati miski õhutoru sees praod, mis eeldatavasti tekkinud toru painutamise käigus. Mingil põhjusel on ka hakanud (õhutustorust?) lekkima roolivõimuõli. Tõenäoliselt on sealt sisse läinud ka vett ja sodi, seega võib sees olla nii mõnigi asi juba roostes või roostre minemas (selgub siis, kui latt lammutatakse.
kuna ostu-müügi-paigalduse suhe on suhteliselt keeruline teema, siis ei viitsi seda eriti pikalt lahti kirjutada. Asjaga tegelevad osapooled ja vastavad "instantsid".


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia