Nimelt sain 28.02.2012 vahetatud roolilati. Tänaseks on vähem, kui pool aastat ja latt on täiesti märg, ning otsapealsest niplist pigistades ka seest luriseb midagi (üsna häälekalt). Olukord ise on selline, et firma, mis mulle selle lati muretses ja paigaldas on eestis tegutsemise lõpetanud (tegutseb edasi soomes, uue nime all). Firma omanik aga väidab, et paigaldusviga ei saanud kuidagi olla ja tegemist tehase praagiga. Et ma konsulteeriksin selle firmaga, kust tema selle lati ostis. See firma, aga ei taha minust kuuldagi, kuna minul ja sellel firmal ei ole mingit otsest seost, kuna ma ei ostnud seda latti neilt, vaid remonditöökojalt. Lühidalt- ei taha keegi minuga tegeleda ja üritatakse süüd teise kaela lükata.
Küsimus ongi hoopis selles, kas mõni firma on võimeline tuvastama roolilati vea/vigastuse, ilma, et latt masina küljest ära võtta? Samuti oleks siis vaja hinnang/akt fikseerida, et sel oleks ka miskine ametlik jõud. Plaan on asjale anda ametlik käik, kuna omavahel kokkuleppele ei jõua paigaldajaga kuidagi. Viga tuli ilmsiks sillastendis ja seal härra ütles, et mingid otsas olevad kaitsekummid on nipukatega kinni, mis ei peaks nii olema. Teine variant, et peavad olema nipukatega (äkki?) aga siis peaks olema nipukad pingule tõmmatud nii, et vihm ja sodi sisse ei pääseks. See aga tähendab, et selle oleks pidanud üle kontrollima paigaldaja.
Kui keegi teab miskit tarka soovitada, või kuidas üldse edasi käituda, siis on info teretulnud.
Kuna kasutan ka DAS Õiguasbikulude kindlustuse teenust, siis olen ka neid informeerinud ja eelnimetatud akti oleks ka neile vaja edastada, et asjaajamine lihtsam oleks. Samas on kehv lkugu see, et paigaldaja oli ka tuttav ja tema juures on tööd teostatud ilma arveta (teate isegi miks) ja hetkel teeb asja keerulisemaks ka see, et mul pole tööde kohta arvet, kuid on olemas kirjavahetus koos hindadega, millest peaks ka piisama.
|