Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Talvest ja rehvidest...
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=26&t=860
Leht 2 koguhulgast 3

Autor:  rannamees [ Pühapäev 29 Okt, 2006 16:59 ]
Teema pealkiri: 

On ju olemas spezial törlööbe, aerosoolpudelis, kruvid külge, lased rehvi täis ja mingi aeg hooleta. 2-3 tundi sõitu tähendab suht väikest auku.

Autor:  hmm [ Pühapäev 29 Okt, 2006 20:25 ]
Teema pealkiri: 

Vahetasin ära - 5h järjekorras olemist:
2 kohvi, üks limonaad, kolm õunapirukat + läppar ja film. ning obersti toetus vahepeal.

4 talvekast, mis ostuga kaasnes olid 2 kasutuskõlbmatut nende asmele siis koheselt kiirelt sealt samas töökojast 2 ksutatud rehvi 2x300eeku - suht ok muster oli.
Kahe velje puhastus - servad rämedalt roostes sees tpoolt
1 õhukumm - kuna ühe rehvi äär oli natuke kahtlane
4 maha ja 4 peale + alt ära ning alla tagasi
6 kummi jätsin töökotta
ning arve 1070 :(

Muide töökoja tootlikus oli 3 autot tunnis :| ja mina olin viimane sel päeval.

krt naelad ikka tiba libedad asfaldil - 2 käigua 50km/h tirib ratas ringi kui pedaliga hoogu minna - mis talvel veel saab :shock:
Peab hakkama rahulikumat sõidustiili õppima/harjutama.
Muide iga kord kui tiba rohkem gaasiga ümber käin tuleb värskelt autokoolis läbinu suust ikka tublit õpetussõnu, et mitme auto jagu kütust (kes sõidnuks õigesti) just nüüd mootorist läbi läks ja kui palju see rehvi tiir loodust reostas.

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 2:00 ]
Teema pealkiri: 

No selle raha eest oleks peaaegu ühe väikses mõõdus odavama uue talverehvi saanud ;)
Tootlikuse kohta küll halba sõna ei saaks öelda kui üks paar kummipinke seal majapidamises oli.

Autor:  kristo33 [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 19:34 ]
Teema pealkiri: 

see talve tulek on yks kummaline asi.See tuleb igal aastal ja on tulnud ja jääb tulema ka edaspidi.Aga kui uudiseid vaadata siis tundub,et köigile on suur yllatus kui talv ja libedad on saabunud.

Autor:  Myrakaru [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 20:11 ]
Teema pealkiri: 

Esimene ehmatus saabub koos esimese lumega. Siis on mitu nädalat vahet ja uus suur sebimine hakkab siis, kui on saabumas kohustuslik 1. detsember.

Autor:  eero [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:13 ]
Teema pealkiri: 

Oskab keegi kirjeldada, mis erinevus on tavalisel talverehvil ja nn. kaubiku talverehvil. Kas kaubiku rehvid on ehk asisema mustri ja v6i t6sisemate naeltega? V6i on vahe pigem seal, et kaubiku rehv talub rohkem koormust ja on selle arvelt j2igem-myrarikkam?

Keegi voyageri omanikest rehvi ostmisel koormusindeksit ka vaatab, v6i on voyager oma 2,5-tonnise t2ismassiga veel piisavalt kerge, et seda mitte eriti oluliseks pidada?

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:18 ]
Teema pealkiri: 

See kaubiku rehv on jah rohkemate kihtidega (18 vist või rohkem ) seega siis jäigem ka kohe
Ise pole vaadanud seda C märgistust oma autole aga õeldi et see mis on ettenähtud surve siis pane julgelt 3 atti sisse

Autor:  hmm [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:19 ]
Teema pealkiri: 

oli võimalus kasutada kaubiku talverehvi
nimelt kõigepealt sõitsin tavalise lamelliga Dunlop Graspic2 (ei suuda neid ära kiita, hea pidamisega vaiksed, kuid kiirust ei talunud - 160 juures pani masina õõtsuma, samas vajus kurvides auto natuke liiga palju)
Siis ostsin ilusatel valuveljed - oberst teab 8) millel peal lamellid kaubiku versioon - pidamist talvel ei oska komenteerida, kuna sõitsin nendega suvel. Vaiksed olid küll ja palju kangemad, st enam masin suure kiiruse juures (üle 185 pole GV 2,5TD sõitnud) ei õõtsunud ning kurve talus paremini.
Sams peaksid need kaubikurehvid olema kallimad.

Autor:  eero [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:48 ]
Teema pealkiri: 

Kiiruse taluvus polegi niiv2ga oluline, talvisel ajal ma vaevalt korragi yle 140 lasen. Aga huvitaks kaubikurehvide myra ja pidamine maanteekiirustel, kas on vahet v6i mitte. Paksus/kohevas lumes s6idu omadused huvitavad ka.

N2iteks siin http://www.vallai.ee/2.html on 15/195/70 620EEK ja 15/195/70C 760EEK, muster sama. Mida selle vahepealse 140 EEGu ehk siis ca 20% hinnalisa eest rohkemat saab kaubikurehvi puhul?

Autor:  Kuripiiritus [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:50 ]
Teema pealkiri: 

usun et just see koormus indeks on suurem. Seal tabelis just muidugi eriti mugavalt seda kirjas pole :lol:

Autor:  hmm [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:53 ]
Teema pealkiri: 

tugevust ja kangust - seda püüdsin ka kiiruse taluvusega võrrelda.

Autor:  eero [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 23:09 ]
Teema pealkiri: 

Kui mustri sygavuses v6i naela suuruses vahet pole, siis pelgalt koormus/kiirusindeksi p2rast ma kindlasti kaubikurehvi ostma ei hakka.

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 31 Okt, 2006 2:46 ]
Teema pealkiri: 

Kui auto tootja on ette näinud C tähisega rehvi kasutamist siis tuleks neid ikka kasutada. Tegelikult ei tohiks sel juhul sõiduautorehviga ülevaatustki läbi saada. Põhiline erinevus C (Cargo) ja sõiduauto rehvi vahel ongi koormuse taluvus. Ei kipu me ju jalgratta rattaid veoki alla toppima ;) Mis ei kanna see ei kanna. Rehvi küljele on tavaliselt märgitud ka "Max load" mis peaks näitama maksimaalset koormust ühele rehvile. Jagage täismass neljale või teljekoormus kahele ja saate teada ühele rattale langeva koormuse. Võrrelge seda rehvi peale kirjutatuga. Kena oleks kui jääks ikka natuke varu ka.

Autor:  Ferdi [ Teisipäev 31 Okt, 2006 3:30 ]
Teema pealkiri: 

Kaubiku kumm (tähistus C) on tükkmaad jäigem, raputab proteesid suust, ma ei soovita.

Autor:  eero [ Teisipäev 31 Okt, 2006 20:35 ]
Teema pealkiri: 

Mitte, et mul koormusindeksist absoluutselt savi oleks, aga Dodge Caravani täismass on ~2400 kg mis teeb ca 600kg kummi kohta ja koormusindeksiks seega 91 või 94. See on täiesti tavaline sõiduauto rehv ja mul ühtlasi vaba valik, kas kasutada tavalist või kaubiku rehvi. Kui sel kaubiku rehvil ainult mingit mõtet oleks minu jaoks, praegu tundub, et ei ole...

Leht 2 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/