Tänane kuupäev Esmaspäev 17 Juun, 2024 11:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Okt, 2006 16:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
On ju olemas spezial törlööbe, aerosoolpudelis, kruvid külge, lased rehvi täis ja mingi aeg hooleta. 2-3 tundi sõitu tähendab suht väikest auku.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Okt, 2006 20:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Vahetasin ära - 5h järjekorras olemist:
2 kohvi, üks limonaad, kolm õunapirukat + läppar ja film. ning obersti toetus vahepeal.

4 talvekast, mis ostuga kaasnes olid 2 kasutuskõlbmatut nende asmele siis koheselt kiirelt sealt samas töökojast 2 ksutatud rehvi 2x300eeku - suht ok muster oli.
Kahe velje puhastus - servad rämedalt roostes sees tpoolt
1 õhukumm - kuna ühe rehvi äär oli natuke kahtlane
4 maha ja 4 peale + alt ära ning alla tagasi
6 kummi jätsin töökotta
ning arve 1070 :(

Muide töökoja tootlikus oli 3 autot tunnis :| ja mina olin viimane sel päeval.

krt naelad ikka tiba libedad asfaldil - 2 käigua 50km/h tirib ratas ringi kui pedaliga hoogu minna - mis talvel veel saab :shock:
Peab hakkama rahulikumat sõidustiili õppima/harjutama.
Muide iga kord kui tiba rohkem gaasiga ümber käin tuleb värskelt autokoolis läbinu suust ikka tublit õpetussõnu, et mitme auto jagu kütust (kes sõidnuks õigesti) just nüüd mootorist läbi läks ja kui palju see rehvi tiir loodust reostas.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 2:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
No selle raha eest oleks peaaegu ühe väikses mõõdus odavama uue talverehvi saanud ;)
Tootlikuse kohta küll halba sõna ei saaks öelda kui üks paar kummipinke seal majapidamises oli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 19:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 24 Sept, 2006 21:15
Postitusi: 122
Asukoht: Soome,Lappeenranta
see talve tulek on yks kummaline asi.See tuleb igal aastal ja on tulnud ja jääb tulema ka edaspidi.Aga kui uudiseid vaadata siis tundub,et köigile on suur yllatus kui talv ja libedad on saabunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 20:11 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Esimene ehmatus saabub koos esimese lumega. Siis on mitu nädalat vahet ja uus suur sebimine hakkab siis, kui on saabumas kohustuslik 1. detsember.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Oskab keegi kirjeldada, mis erinevus on tavalisel talverehvil ja nn. kaubiku talverehvil. Kas kaubiku rehvid on ehk asisema mustri ja v6i t6sisemate naeltega? V6i on vahe pigem seal, et kaubiku rehv talub rohkem koormust ja on selle arvelt j2igem-myrarikkam?

Keegi voyageri omanikest rehvi ostmisel koormusindeksit ka vaatab, v6i on voyager oma 2,5-tonnise t2ismassiga veel piisavalt kerge, et seda mitte eriti oluliseks pidada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
See kaubiku rehv on jah rohkemate kihtidega (18 vist või rohkem ) seega siis jäigem ka kohe
Ise pole vaadanud seda C märgistust oma autole aga õeldi et see mis on ettenähtud surve siis pane julgelt 3 atti sisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
oli võimalus kasutada kaubiku talverehvi
nimelt kõigepealt sõitsin tavalise lamelliga Dunlop Graspic2 (ei suuda neid ära kiita, hea pidamisega vaiksed, kuid kiirust ei talunud - 160 juures pani masina õõtsuma, samas vajus kurvides auto natuke liiga palju)
Siis ostsin ilusatel valuveljed - oberst teab 8) millel peal lamellid kaubiku versioon - pidamist talvel ei oska komenteerida, kuna sõitsin nendega suvel. Vaiksed olid küll ja palju kangemad, st enam masin suure kiiruse juures (üle 185 pole GV 2,5TD sõitnud) ei õõtsunud ning kurve talus paremini.
Sams peaksid need kaubikurehvid olema kallimad.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Kiiruse taluvus polegi niiv2ga oluline, talvisel ajal ma vaevalt korragi yle 140 lasen. Aga huvitaks kaubikurehvide myra ja pidamine maanteekiirustel, kas on vahet v6i mitte. Paksus/kohevas lumes s6idu omadused huvitavad ka.

N2iteks siin http://www.vallai.ee/2.html on 15/195/70 620EEK ja 15/195/70C 760EEK, muster sama. Mida selle vahepealse 140 EEGu ehk siis ca 20% hinnalisa eest rohkemat saab kaubikurehvi puhul?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
usun et just see koormus indeks on suurem. Seal tabelis just muidugi eriti mugavalt seda kirjas pole :lol:

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 22:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
tugevust ja kangust - seda püüdsin ka kiiruse taluvusega võrrelda.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 23:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Kui mustri sygavuses v6i naela suuruses vahet pole, siis pelgalt koormus/kiirusindeksi p2rast ma kindlasti kaubikurehvi ostma ei hakka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2006 2:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui auto tootja on ette näinud C tähisega rehvi kasutamist siis tuleks neid ikka kasutada. Tegelikult ei tohiks sel juhul sõiduautorehviga ülevaatustki läbi saada. Põhiline erinevus C (Cargo) ja sõiduauto rehvi vahel ongi koormuse taluvus. Ei kipu me ju jalgratta rattaid veoki alla toppima ;) Mis ei kanna see ei kanna. Rehvi küljele on tavaliselt märgitud ka "Max load" mis peaks näitama maksimaalset koormust ühele rehvile. Jagage täismass neljale või teljekoormus kahele ja saate teada ühele rattale langeva koormuse. Võrrelge seda rehvi peale kirjutatuga. Kena oleks kui jääks ikka natuke varu ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2006 3:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Kaubiku kumm (tähistus C) on tükkmaad jäigem, raputab proteesid suust, ma ei soovita.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2006 20:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Mitte, et mul koormusindeksist absoluutselt savi oleks, aga Dodge Caravani täismass on ~2400 kg mis teeb ca 600kg kummi kohta ja koormusindeksiks seega 91 või 94. See on täiesti tavaline sõiduauto rehv ja mul ühtlasi vaba valik, kas kasutada tavalist või kaubiku rehvi. Kui sel kaubiku rehvil ainult mingit mõtet oleks minu jaoks, praegu tundub, et ei ole...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia