Ehk pajatad oma kogemusi 2,7 mootoriga isendi kohta -st mis lagunes.
Kui mõtled sildasid siis vanust oli sellel masinal parajalt ning vaadates sildade ehitust siis umbas sellise aja jooksul on vaja neid kohendada.
Täpselt samut nagu minulgi - Esisild: laagrid, stabikapuksid, rooliotsad,
Tagasild: sarniirid, kondid, puksid... (lähevad lähiajal)
2,7 motoor on selline, et sellel peab silma peal hoidma: jahutus + õlitus + kast
Võrreldes 2,4 mootoriga on viimane tunduvalt pommikindlam - mitte just ökonoomsem aga vastupidavam kindlasti.
Kast peaks olema sama 41TE seega seal mingeid muutusi ei ole.
2006 a. isendil peaks olema paar tilulilu juures:
- turvavööde lahtioleku märguanne
- veojõukontroll
- automaatselt tumenev peegel
- kliima (2006 a. omadel olen märganud, et osadel vähemalt juba on)
Muus osas peaks sul kogemusi olema küllaga, kui sama kerega masinat oled omanud (teise esiosaga ainult - tuled, grill....)
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma