plank... suhteline asi... ehk oleme jah lati liiga kõrgele ajanud, et ajame juba tilulilusid taga aga siiski.
Nahk... see on suhteline asi, mina pean seda väga oluliseks plussiks (kui on külm ja libe saab alati katte peale panna), sest Voya nahast StowNGo tagumised istmed on mugavamad kui riidest versiooni omad... Nahka on lihtsam puhastada - eriti, kui on lastega tegu
lisaks on nahast istmetel istmesoendus.... mida riidest istmetel üldjuhul pole.
Puldist avatavad küljeuksed ja tagaluuk - võiks juba selle raha eest sees olla....
3 tsooniline kliima on jah masinal olemas, mis näitab, et pole madalama otsa LX
Ostja soovib DVD-ga masinat, mille saamiseks on kaks võimalust, lasta lisaks installeerida universaalne, või leida masin millel see olemas või lasta silberist peale panna.
Mäluga istmed, peeglid, raadiojaamad - vot see on täpp i-l
Lõpetuseks hind on sellel tugevalt üle soovitud ning masin on pandud näiteks.
Selles suhtes on teil õigus, et plank ta pole, tegu on ikkagi keskmiselt varustatud masinaga. Igal inimesel omad soovid.
Siinkohal väike üleskutse 2001 ja up 3,3V6 masinate omanikud, kes soovivad eksponeerida masina headust ja seda Tartus, andke teada. Väga hea, kui oleks limited ja StowNGo süsteemiga + Gaas.
Vaja lihtsalt omal nahal tunnetada masinat Tartu tänavatel ja seda koos kasutaja Juhtmega.
Samas võiks võrdluseks kõrvale saada 2,8 CRD limited versiooni - oleks kogemusel paras kontrast juures.
Lihtne oleks ju müügiplatsilt minna ja võtta, kuid see pole see, hea kui saaks ka masina kasutaja(te)ga korrakski lauataha istuda ning pikemalt usutleda masina(id)t. Vot selline pakkumine oleks siis - kähkuka korras nt.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma