Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Aug, 2010 0:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kus juures Eesti turul selliste tingimustega masinat on suht raske leida. Leidsin kaks 3,8 mootoriga isendit:
http://www.auto24.ee/used/746048

http://www.auto24.ee/used/756110

JA ühe plangu 3,3-se, mis on lihtsalt infoks, et on ka 3,3 ja Stow'N'Go olemas
http://www.auto24.ee/used/668538

Mida rohkem varustust seda parem, ehk siis alla limitedi pole mõtet vaadata/pakkuda Mr Green

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Aug, 2010 12:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 03 Jaan, 2006 11:06
Postitusi: 339
Asukoht: Pärnu
hmm kirjutas:
JA ühe plangu 3,3-se, mis on lihtsalt infoks, et on ka 3,3 ja Stow'N'Go olemas
http://www.auto24.ee/used/668538

Mida rohkem varustust seda parem, ehk siis alla limitedi pole mõtet vaadata/pakkuda Mr Green

mis otsast see 3,3 -ne nüüd nii plank on?
Kas elektriliste küljeuste ja tagaluugi puudmine teeb auto planguks? :shock:
Paluks alandlikult infot, mis sellel autol veel peal peaks olema,
et ta sõidukõlbulikuks muutub Mr Green

_________________
Turvalist liiklemist kõigile!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Sept, 2010 15:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Vallo kirjutas:
mis otsast see 3,3 -ne nüüd nii plank on?
Kas elektriliste küljeuste ja tagaluugi puudmine teeb auto planguks? :shock:
Paluks alandlikult infot, mis sellel autol veel peal peaks olema,
et ta sõidukõlbulikuks muutub
Jah, Hmm, mina ka ei saa aru. Isegi 3-tsoonine kliima ja CD-vahetaja on peal. Nahka mina näiteks plussiks ei pea. Mäluga istmest pole ühe juhi korral kasu midagi. Reguleeritavad pedaalid, plastiga kaetud uste alaosad, kroomitud ja "linnukesega" numbrivalgusti korpus...? :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Sept, 2010 17:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
:) plank... suhteline asi... ehk oleme jah lati liiga kõrgele ajanud, et ajame juba tilulilusid taga aga siiski.
Nahk... see on suhteline asi, mina pean seda väga oluliseks plussiks (kui on külm ja libe saab alati katte peale panna), sest Voya nahast StowNGo tagumised istmed on mugavamad kui riidest versiooni omad... Nahka on lihtsam puhastada - eriti, kui on lastega tegu
lisaks on nahast istmetel istmesoendus.... mida riidest istmetel üldjuhul pole.
Puldist avatavad küljeuksed ja tagaluuk - võiks juba selle raha eest sees olla....
3 tsooniline kliima on jah masinal olemas, mis näitab, et pole madalama otsa LX
Ostja soovib DVD-ga masinat, mille saamiseks on kaks võimalust, lasta lisaks installeerida universaalne, või leida masin millel see olemas või lasta silberist peale panna.
Mäluga istmed, peeglid, raadiojaamad - vot see on täpp i-l ;)
Lõpetuseks hind on sellel tugevalt üle soovitud ning masin on pandud näiteks.

Selles suhtes on teil õigus, et plank ta pole, tegu on ikkagi keskmiselt varustatud masinaga. Igal inimesel omad soovid.

Siinkohal väike üleskutse 2001 ja up 3,3V6 masinate omanikud, kes soovivad eksponeerida masina headust ja seda Tartus, andke teada. Väga hea, kui oleks limited ja StowNGo süsteemiga + Gaas.
Vaja lihtsalt omal nahal tunnetada masinat Tartu tänavatel ja seda koos kasutaja Juhtmega.
Samas võiks võrdluseks kõrvale saada 2,8 CRD limited versiooni - oleks kogemusel paras kontrast juures.

Lihtne oleks ju müügiplatsilt minna ja võtta, kuid see pole see, hea kui saaks ka masina kasutaja(te)ga korrakski lauataha istuda ning pikemalt usutleda masina(id)t. Vot selline pakkumine oleks siis - kähkuka korras nt.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Sept, 2010 3:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Mär, 2010 11:19
Postitusi: 11
Nahkistmed on kriteeriumiks küll, unustasin mainida. Lapsed suudavad istmeid ikka tõsiselt määrida ning riidelt seda maha ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: 2.4 vs 2.5 CRD ?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Jaan, 2011 18:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 12 Jaan, 2011 18:19
Postitusi: 1
Tere

Kätte on jõudnud aeg meie peres, kus tuleb vaadata suuremat liikurit. Vaatevälja on jäänud ka Voyagerid. Olles lugenud päris palju viimasel ajal nendest minibussidest, on tekkinud meil nüüd küsimus:

Kumba mootorit eelistada, kas 2.4 bensiini või 2.5 diisel mootorit. Diisel mootori remont võib minna üsna kulukaks (pihustid/käigukast), kui õnnetu isend kätte sattuma peaks, sama sbensiini mootorite kohta ei ole nii palju kurtmist täheldanud. Samas kui aastane läbisõit jääb sinna 30 tuhande kilomeetri kanti, teenib diisel mootor end tasa, kui miskit juhtuma peaks ?
Kütusekulu vahe on märgatav, mis tümbab justkui diisel mootori poole, samas on ka väike hirm, kuna vedada tuleks kolme alla 3 aastast last ja raha just puuga seljas ei kasva ja 3.3l mootor on välistatud kahjuks.

Loodan konstruktiivset arutelu.

Kõike head

Krissy


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Jaan, 2011 19:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Juul, 2008 0:22
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
tiit53 kirjutas:
Töötab täitsa korralikult. Sai valitud korralik gaasiseadmete panija Tartus. Suurte külmadega esimene automaatne ümberlülimine gaasile ajas teinekord puterdama. Ja nüüd mõnikord oleks tunda nagu gaasi lõhna mootorikatte alt, aga indikaatorid ei näita midagi.
Üle 50000 maha sõidetud, kokkuhoid, olenevalt gaasi-bensiini hinnast, kuni 1kr/km. Välismaal võibolla rohkemgi.

Vahepeal on asjad paranenud. Ümberlülimine sujuv ja lõhna ka enam ei viska. Segu oli liiga rikas. Ja üks salapärane tihend tahtist vahetamist.
Üks uudis ka, mida varem ei teadnud - gaasipihustid ei kesta igavesti. Vaja ilmselt aeg-ajalt vahetada. Nii 70 000-100 000 km läbisõidu tagant, olenevalt eksemplarist. Omal 75 000 möödas ja hetkel küll ei tee teist häält.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.4 vs 2.5 CRD ?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Jaan, 2011 21:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 06 Nov, 2008 23:15
Postitusi: 27
Tere olen nii õnnelik kui ka õnnetu 2,5crd 02.a omanik. Sõidu ja ökonoomika poolest on diisel kindlasti etem, kui juhtub hea auto. Ise ostsin ligi 3 a tagasija üldiselt rahul. Va mõningad remondid(pihusti 4800.- tk, roolilatt 5500.-, kui rihmavahetusel ka veepump vaja vahetada võib 15000.- arvestada koos tööga. Vahetasin ka termostaadi silberist 2 a. tagasi 2800.-, bens 300.- väike võrdlus).Nii et siin jätkub mille üle tugevalt arutada ja mõelda.Kahjuks ei oska bensuka kohta eriti rääkida- ei ole kokkupuudet, ehk aitavad bensuka omanikud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia