Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 8:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Toyota Picnic , mis loom see on?

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 8:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Neonimees kirjutas:
Toyota Picnic , mis loom see on?

Sõber ostis kuu aega tagasi, kole pisike tundus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 13:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Mis kang VOYAl on raadio kõrval vasakul,osadel on ,osadel ei ole?

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 14:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kas sa mõtled seda pilti?
[albumimg]521[/albumimg]

kui jah siis see on tagumise salongiventika kiirus.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 14:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Seesama jah.Mida vaadata/kuulata Voya ostul üldse.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 15:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
vähemalt:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1075

Kuid seal ei ole kajastatud automaatkasti ning bensukaid :( nende kohta peaksid kasutama otsingut Voya teemas.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 19:25 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 03 Jaan, 2006 11:06
Postitusi: 339
Asukoht: Pärnu
Alo kirjutas:
...Voyat peetakse jutu järgi ka töökindlamaks, kuigi atm kastid kipuvad mõlemal 180k kandis remonti vajama (korraliku hoolduse ja leebe kasutuse korral kestavad vastavalt kauem) Rahakoti tervise huvides ei soovitata Voya 2.5 diislit (kestvuse tagab ainult pedantlik hooldamine) ...

Natuke küll teemast välja, aga ...
... loen ja imestan.
Küll on 2,5TD mootor kehvake ja küll on manuaalkastiga Voyadel
sidur ja käigukast nõrk.
Eks siin on teatud teemades ka läbi käinud, et 2,5 TD mootor on väga
kuumatundlik :shock: Öelge mulle üks automootor, peale vana Volga (see ka kuulujutust kuuldud), millel võid mootori kuivaks või keema lasta
ja peale seda ainult pingutad plokikaane poldid üle. No andke andeks. :doh:
Võibolla teatud sõjaliseks otstarbeks tehtud mootorid taluvad kuuma,
kuigi kahtlen ka selles. :think:
Või kui käike vahetada suvalisel kiirusel ja suvalises järjekorras
ja siduripedaali kasutada jumal teab milleks,
siis ilmselt annavad ka need saba.
No ise olen juba 1,5 aastaga 65000 km sõitnud ja 2,5TD (ketiga variant) ja manuaal jne.
Ehk siis peaaegu kõige si*em variant, aga sellised probleemid,
mis siin foorumis pidevalt püsti on ... :think: No ei tea ja ei saa aru ka.
Ja mis on pedantne hooldus? Ma olen üritanud külastada
teenindust nii 10-15k km tagant, et õlid filtrid vahetada.
Autope*e pole kunagi olnud.
Auto on minu jaoks lihtsalt hea vahend liikumaks ühest kohast teise
iga ilmaga ja pabistamata väljumisaegade või vabade istekohtade
olemasolu üle.

Lugedes siin foorumis tekib lausa tunne, et CHR-d ja eriti Voyad ainult lagunevadki. :shock:
Mina tahaks sellele vastu vaielda. :roll:

_________________
Turvalist liiklemist kõigile!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 19:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Tegelt on se massinate asi ikkagi nii et kuidas hooldad nii ka sõidad !!! Aga voja meeldib mulle isiklikult just selle pärast et kõiki sõlmesi on võimalik hooldada ja asi peab max!

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 20:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Leidsin paar kuulutust 3,8 mootoriga isendi kohta ,seal mõlemad sillad töös.Väljalülitamisvõimalust ei ole vist.On nende jupid kallimad ka või?Bensakulu peaks küll olema suurem,ma arvan.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2007 22:37 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Neonimees kirjutas:
Leidsin paar kuulutust 3,8 mootoriga isendi kohta ,seal mõlemad sillad töös.Väljalülitamisvõimalust ei ole vist.On nende jupid kallimad ka või?Bensakulu peaks küll olema suurem,ma arvan.


Tahangi väheke kekutada.Mul on just 3.8 L isend ,ameeriklane Town&Country 2002.a. väljalase.Kütet ikka vötab.kui vajutad.Samas on mul keskmine kulu normaalse sõiduga kusagil 12 l kanti linn ja maantee kokku. Euroopa variandid on sellise mootoriga AWD , Ameeriklane on aga esivedu.Mul pole varem Voyageri ega üldse Chryslerit olnud ja nüüd tunnen,et olen varem raha valede autode peale kulutanud.Olen raskelt rahul ja nainegi sõidab ja ei karda selle suurust vaid kaifib täiega.Mul on muidugi ka põhimõte,et bensiinikulu ei tohi kunagi olla esmase tähtsusega.Ja 3,8l V6 mootori hääl on ka elamus omaette. Igal juhul kiidan oma pilli.

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Juun, 2007 11:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 0:11
Postitusi: 213
Asukoht: Tallinn
Vallo kirjutas:
...
Öelge mulle üks automootor, peale vana Volga (see ka kuulujutust kuuldud), millel võid mootori kuivaks või keema lasta
ja peale seda ainult pingutad plokikaane poldid üle. No andke andeks. :doh:
Võibolla teatud sõjaliseks otstarbeks tehtud mootorid taluvad kuuma,
kuigi kahtlen ka selles. :think:
Või kui käike vahetada suvalisel kiirusel ja suvalises järjekorras
ja siduripedaali kasutada jumal teab milleks,
siis ilmselt annavad ka need saba.
...


Vabandust offtopicu pärast, aga....

vanasti tehti autosid sõitmiseks, mitte varuosaturu doonoriteks

Mu eelmisel autol oli malmplokikaas ja termosiduri rikke tõttu sai ka mõned korrad keema lastud linna vahel....no ei häda miskit (V6)

ja automaatkast, mis varsti on 400k läbi sõitnud, see on ka päris pommikindlaks tehtud: tõmba käike milliseid tahad (peale "P"), käik enne ei rakendu kui kastile söödav kiirus tekib. Näiteks saab sõidu pealt vabalt "R" sisse ajada, enne ei juhtu midagi kui 5 km/h on. Kast toimetab siiani ilma remondita.

autoks on see õnnetu mahatehtud Ford.

Teemasse ka, meie turul on autosid väga seinast seina, pigem selle ühe seina poole :D
mul kulus minivani leidmiseks 2 kuud ninapidi auto24-s ja kordamööda neid üle vaadates.
Panin ka tähele, et kui auto on üle paari päeva müügis olnud ja alles, siis ta oma hinda väärt ei ole ;)
lõpuks õnnestus kogemata täiesti korras auto saada


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Juun, 2007 14:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Jälgime ikka teemat ka, muude juttude jaoks oma koht olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Juul, 2007 20:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Vallo kirjutas:
Öelge mulle üks automootor, peale vana Volga (see ka kuulujutust kuuldud), millel võid mootori kuivaks või keema lasta
ja peale seda ainult pingutad plokikaane poldid üle. No andke andeks. :doh:
Võibolla teatud sõjaliseks otstarbeks tehtud mootorid taluvad kuuma,
kuigi kahtlen ka selles. :think:


Vabandage offtopicu pärast, aga mina olen oma elus täitsa palju sõitnud autoga millel margiks UAZ452D ja millel seesama vana volga mootor.
Ma mäletan siiamaani üht sõitu, kus kolm kilomeetrit enne kodu mootor nii pahinal kees, et ma pidin akna lahti väntama, muidu kadus kabiinis nähtavus. Ma omal algatusel poleks julgenud küll niiviisi sõita, aga just enne sõidu algust sain kokku ühe kolhoosi autojuhiga kes oli aastaid uaziku peal sõitnud, tema instrueeris, et see väike lõik koduni ei mõju kuidagi.

Sellest sõidust (polnud ju ka teab mis pikk) ei tekkinud absoluutselt mitte mingeid tagajärgi. Ilmselt oleks võinud see keemine ka kauem kesta. Vanaaegsed mootorid olid robustsed, aga selle eest ka ebaökonoomsed ja nõrgad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Juul, 2007 23:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Teemasse ka üks jutt.
Sellise eelmisest sajandist pärit auto ostmisel palun lase see auto endale tuua kuskilt soola- ja aukudevabast piirkonnast nt. lõuna saksast või sveitsist. Eestis uuena ostetud auto plekke on kindlasti roostepoiss kui mitte praegu siis kahe aasta jooksul hammustamas.

Nt siin üks sveitsi sait (voyagerid):
http://www.autoscout.ch/AS24Web/List.as ... rsperpage=

Siin ühed teised autod
http://www.autoscout.ch/AS24Web/List.as ... rsperpage=


Sveitsi frangi kurss eesti krooni on kuskil 1:10. Sveitsis ei tegeleta reeglina hooldusraamatute võltsimisega ja müüvad nad seal suht heas korras autosid võrdlemisi kergekäeliselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Juul, 2007 7:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Lõuna saksast on võimalik saada jah "korras" veermikuga masin ning roostevabalt.
Kuid siin sõites hakkab veermik tööle ning 10a. vastupidanud jupid annavad suht kähku otsad.
Voya plekk on väga ussikindel, üksikud kohad kus võib uss võib külge hakata kuid see pole probleem, pigem võib olla see probleemiks kui kokkulapitud auto saad ja siinses kliimas need "ilusad" plekid järgi annavad.
Muide lõuna sakas on suht palju kiirteid ja mootorid saavad seal väga hea vati.
Iseenesest vahet pole kust auto osta, loterii on ta igal juhul.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia