Tänane kuupäev Reede 29 Mai, 2020 7:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2020 20:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 12:44
Postitusi: 29
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 5206691
Tere!
Oskab keegi pajatada lähemalt sellisest autost nagu Lancia Thema 3.0D 176kw 2013 aasta. Niipalju olen ise kuulnud, et pimenurga anduritega neil jamad kogu aeg ja maksavad palju. Samuti on olnud juhuseid kus kütusepump hakkab metallipuru tootma. Igasugune kriitika on teretulnud, nii hea kui halb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2020 21:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 185
Kere on eelmise põlvkonna oma, veermik samuti imevähe muutunud. No lisaks see, et universaali enam ei saa.
Bensukas on etem.
See 3.0 siin kapoti all ei ole enam mersu oma, vaid VM Motori (hahaa) koopia ning lisandunud on mõned itaaliapärased vimkad. Kui mootor käib, on mõnus sõita. Olen sõitnud sama mootoriga Grand Cheroga, tõmme on hea. Aga siinkohal ka rõõm lõpeb - hoolduskulu on üle keskmise, pigem isegi soodne, arvestades auto klassi. Aga tüüpvead on kallid peale garantii lõppu ja ootamatuid vigu on samuti.
Kas käiguvalits on see tulukestega joystick, või on veel kulissiga vanakooli oma? Igatahes see joystick laguneb, on kallis välja vahetada. Garantii ajal vahetati need tasuta välja, et kui sul oli D peal, siis ukse avanedes läks automaatselt P, ilgelt tüütu, kui tahad tõstuki vahele sõita, et õli vahetada, pärast enam ei mahu autosse, et seda käivitada ja parkingust kätte saada.. :angry:
Aga see abinõu tehti selleks, et ameerikas said paljud surma oma auto all, sest see sõitis peale, kuna idikas jättis D sisse kui läks väravat avama...
Igatahes - kui leiad kontrollitud ajalooga auto, usun, et saad hea sõbra. Üpris öko oli see mootor ka GC peal, arvestades muidugi tolle auto kaalu 11 sajale keskmine ei ole eriti öko, aga mersu 3.0 eelmise põlvkonna oma ei olnud ka just eriline säästumasin.
Veermik on vanast üle tulnud osaliselt, eriliselt kallim ei ole, mõni detail võib olla kallim, kokkupuude puudub, aga saab ka usast vajadusel sillatükke. Ma ise tellin ka usast asju, sest kui siin kohalik tahab 600.- per sild, siis 500ga on võimalik saada mõlema silla kaikad üle ookeani... :P
Kilomeetri hind on diiselautol igal juhul kallim, kui ostad V8 bensuka. Hea, kui leiad Eesti ajalooga masina, siis on ka mingi hooldusajalugu teada, muul juhul saad pead valutada või kasuta mobile24 abi, seal on Kuldari nimeline noormees, kes oskab välja aidata ka välismaalt toomisega, see seltskond vähemalt oskab ajalugu kontrollida, teised on lihtsalt raha peal väljas, et sinult see ruttu kätte saada.
USA variant 300C nime all oleks erilisem, neid siin liigub vähe, kuid diislit sa ei saa. Viimase põlvkonna 5.7 Hemi oskab ka keskmiselt 8-9 liitrit sajale sõita ja see meeldib mulle rohkem, kui traktori lõgin ja külm salong talvel.
Nahksisu pead tihedalt hooldama, Chrysleri nahksisu on kurikuulus oma kehva vastupidamisega, kui regulaarselt ei piimata.
Üldiselt, tee oma valik, aga olgu see korralik. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2020 23:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 157
magnum kirjutas:
Kas käiguvalits on see tulukestega joystick, või on veel kulissiga vanakooli oma? Igatahes see joystick laguneb, on kallis välja vahetada. Garantii ajal vahetati need tasuta välja...


Midagi seal ole välja vahetatud ja ei lagune. Puhas tarkvaraline teema....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Reede 10 Jaan, 2020 9:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 185
Asendi andur koos klikisüsteemiga laguneb üpris kiirelt ära, olen mõned vahetanud, lahti võttes kukub kogu krempel laiali. Kõige ägedam on see, et juhtub just peale garantii lõppu. :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Reede 10 Jaan, 2020 21:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 12:44
Postitusi: 29
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 5206691
Silma jäi see auto https://www.auto24.ee/used/2984083
Sellel käigukang kulissiga. Homme lähen vaatama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Jaan, 2020 17:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 12:44
Postitusi: 29
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 5206691
Käisin, vaatasin ,katsusin, sõitsin. Sigamugav ja vaikne, väljaarvatud mingi kiuks tagasillas. Omaniku sõnul vahetatud kõik kettad-klotsid. Ja käigukasti õli jahutusradikas mis pidi koos kliima radikaga ühes tükis olema. Reedel Silberisse kontrolli ja siis vaatab mis saab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Jaan, 2020 0:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 185
Äge.
No käigukast on sama W5A580, mis minu Magnumil, chrysleri, jeepil ja paljudel mersudel ja ssangyongidel. Kindlasti ära "chiptuuni", sest kast ei pea vastu, 580 nimes viitab max. väändele 580Nm ja see v6 multijet toodab ise juba 550Nm, ehk siis käigukast on piiri peal niigi. Muidu hea kast, õlivahetused peavad olema õigeaegsed (linnaautol ~40 000km, tavapärane 60 000km).
Radika jutt on kahtlane, kasti jahutus on ikka põhiradikas, kliimaradikasse ei ühendata kunagi midagi.
Loodame siis parimat! :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Jaan, 2020 19:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2019 22:11
Postitusi: 6
See poleks esimene Chrysler millel kasti radikas kliima radikaga kokku ehitatud. Diisel Dodge Nitrol on ka nii.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Jaan, 2020 23:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 157
magnum kirjutas:
Radika jutt on kahtlane, kasti jahutus on ikka põhiradikas, kliimaradikasse ei ühendata kunagi midagi.


Enamus Jeep, Chrysler, Dodge mudelitel 2005-> on kombineeritud AC ja käigukasti radiaator.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Jaan, 2020 18:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 12:44
Postitusi: 29
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 5206691
Järelikult siis õli ja freoon segunesid?
Kastis õli vahetatud ja uus freoon ka sees.
Kui sellise seguga sõideti siis kast varsti ribadeks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lancia Thema ost
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Jaan, 2020 18:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2019 22:11
Postitusi: 6
Vaevalt külmaine ja atf segunesid. Ühe raami sisse on kaks radikat lihtsalt pandud. Pakun et vahetati sellepärast, et kärg pudenes välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia